Kaipaan ajatuksiasi, puhettasi. Tapaasi ilmaista itseäsi, myös ei-verbaalisesti. Enemmän kuin mitään muuta. Ja sekä mikä mieltäni eniten painaa on se, etten tiedä milloin olet tosissasi.
13.12.
4
1422
Vastaukset
- Todella!
Mutta minä tarvitsen ja kaipaan juuri tuota kaikkea samaa SINULTA rakas! Ja sinun tapaasi löyhentää niin hassun helposti kaikki ne ahdistavat solmut, jotka estivät minua elämästä! Sinun lähellä minä olen voinut hengittää, tuntea... minähän olen ollut suorastaan aivan naurettavan onnellinen.
Minä tiedän että tulen kuvanneeksi elämän komiikkaan samalla kun olen vakavissani. Mutta minä olen sinun kanssasi todella tosissani, vaikkakin pelkoni vuoksi niillä kahdella tavalla joista edellä kerroin.
Minä rakastan ja jumaloin sinua! Sinä tiedät sen! - miehen
Tunnen tuon miehen. Mies on ihmissuhteilla leikkivä peluri, joka haluaa pitää sinuakin epävarmuudessa ja sitä kautta pitää sinut kiinni itsessään. Hän ei halua avoimesti kertoa välittääkö vai ei: se on vallankäyttöä toiseen ihmiseen, josta hän nauttii koska ei tunne oikein muuten olevansa tärkeä. Mikä sen mukavampaa kuin perässä voihkiva nainen, joka koko ajan ruikuttaa ja kyselee hänen rakkauttaan.
Hänellä on itsellään huono itsetunto ja pikkupojan pelko tulla jätetyksi.
Terveeseen ihmissuhteeseen hän ei kykene, koska ei uskalla olla avoin ja hän suojelee koko ajan itseään pettymyksiltä. Hän ei uskalla antautua parisuhteeseen ja olla avoin ja paljastaa itseään. Se ei kuulu pelurille.
Pelurilla on aina kahdet kasvot ja valehtelijan mieli, sillä aina pitää olla ovi auki pakoa varten.
Hän taitaa olla varattu mies. Hänellä on aina menettettävää, joten pelikentän pitää olla kaikkia mahdollisuuksia tarjoava ja vaimonkin on hyvä olla kuvioissa niin kauan kuin viitsii.
Et tule koskaan saamaan hänen rakkauttaan koska hänellä ei ole sitä eikä hän kykene sitä itsessään löytämään, sillä hän rakastaa vain itseään koska häntä ei rakastettu tarpeeksi lapsuudessa.
Jos sinäkin olet varattu hän pitää luultavasti sunua kuitenkin huorana ja hänestä on kiinnostavaa viedä sinut toiselta, osoittaahan se hänen kykyään ja valtaa toisiin ihmisiin.
Hän haluaa naisten olevan sellaisia kuin toivoo...ja kuitenkin tietää ettei se voi olla totta. Siksi hän tarvitsee monia naisia ja koko ajan peliä, jotta voisi pitää unelmiensa naista mielessään ja tavoitteissaan.- tunnen!
Kaikki pitää valitettavasti 100% paikkansa.
- Todella!
..uskokaa pois. Kuin peilikuvaansa olisi katsonut kun tavattiin. Niin syvää vihaan ja rakautta. Minä tunnen ja tiedän. Mies ja nainen kuin samasta puusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298