VoikoMiesVastenTahtoaan..?

ei halua johdatella

Joskus pelkään että jotkut miehet kiinnostuvat minusta, mutta haluaisivat ja yrittävät taistella vastaan. Tietysti huomatessani tämän, tulen sen verran surulliseksi heistä, että katson parhaaksi antaa mennä.Miten on, miten helposti mies rakastuu "sopimattomaan" kohteeseen, taidan toistuvasti olla siinä asemassa? En halua syyllistyä mihinkään johdattelemiseen.Vaikka ei ole syitä, miksi huijaisin miestä epäonnistumisien kaivoon (jos se mies on tasoiseni; olen maksimaalisen hedelmällinen eli lapsia tulee, en pode traumoja edellisistä hommista ).

Eli varsinaisesti ei voi sanoa, että olisin maailman suurin moka valintana sellaiselle, joka on minun tasoryhmässäni.

Eli mistä tietää onko mies vain syttynyt, eikä haluaisi olla sitä, vai oikeasti tosissaan sydämmellä mukana? Kertokaa, mikä sen paljastaa.

5

2040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auguuri

##Eli mistä tietää onko mies vain syttynyt, eikä haluaisi olla sitä, vai oikeasti tosissaan sydämmellä mukana? Kertokaa, mikä sen paljastaa.#

Tarkkaile varisten vuotuisia muuttoreittejä. Mitä enemmän poikkeaa mediaanista itään, sitä varmemmin mies on syttynyt vaikkei haluaisi. Tarvitset GPS-laitteen ja muita välineitä. Varo, ettet rakastu siihen mieheen, joka myy sinulle GPS-laitteen. Varo rakastumasta myös siihen mieheen, joka opettaa sinulle laitteiden käytön. Suosittelen myös vähentämään liharuokaa ja lisäämään ruokvalioon esimerkiksi puolukoita. Tämä auttaa jaksamaan talvella, jolloin on pimeämpää kuin silloin, kun ei ole talvi.

• magiste

kaikkia hemmetin tipusia sitä onkin, jos SE on kiinnostunut sinusta, niin jatkeesta sen tietää.
        kannatta muuttaa jonnekin amerikkaan missä voit ihailla itseäsi peilistä. terve menoa vaan.
        onko ihmiset todella näin mänttejä kuin antavat ymmärtää, vai onko nää toimituksen kysymyksiä

• PikkuMies

Tasoryhmässäsi? Puhutko sä jostain peruskouluopetuksen tasoryhmästä?

Sitten sä pelkäät, että jotkut miehet kiinnostuvat sinusta?

Olet toistuvasti itse sellaisessa tunteessa, että olet "sopimaton kohde"?

Olet maksimaalisen hedelmällinen?

Vastaan: Viimeinen kysymyksesi oli siis mitä?

• aapee. apina

..on että mies kuumenisi vaikka mihin mun kanssa, todetakseen jossain vaiheessa syyllistäen et: "sä katala nainen vokottelit mua, mitä sä oikein ajattelitkaan..Olen oikeasti rakastunut romanttisesti yhteen toiseen, sä oot vaan p***."

Kyseistä farssi-scenariota minä tahto välttä.

• katazyna

Tarkoitatko siis sitä, että joku mies haluaa sinua seksuaalisesti, vaikka ei haluaisi haluta? Varmaan niin käy monelle miehelle ja naiselle.

Kyllä varatutkin toisinaan tuntevat seksuaalista vetoa johonkuhun muuhun kuin omaan puolisoonsa, se on ihan normaalia. Toteuttaako näitä viettejä, onkin sitten jo valintakysymys. Haluaako pettää, rikkoa lupauksensa, uhrata parisuhteen ihastuksen vuoksi.

Paha sanoa tapausta tuntematta, haluaako mies vain seksiä vai jotain enemmän. Varattuihin ei kannata kuitenkaan koskaan sekaantua. Tulee murhetta monelle. Palaa asiaan, jos mies eroaa puolisostaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe