Maailman ihanin laulu on Suojelusenkeli.. mutta niille toisin on monta esittäjää ja versiota.. Mutta paras taitaa olla Mikko Alatalon. Kenen esittämänä te tiedätte tämän laulun?
"Mä katsoin yhtä kuvaa, monta lapsuuteni iltaa
Siinä kaksi pientä lasta kulki vaarallista siltaa
Heitä uhkas metsän pimeys ja synkät virrat pyörteineen
Mutta ei hätää, heitä suojasi enkeli valkosiipinen
"
Suojelusenkeli
8
3120
Vastaukset
- Sokea Merkinkantaja
En etis yksistään tuon kuulosta kappaletta, vaan kaikki suojelusenekili biisejä.
- tyttelinen
Eija Merilän esittämä maan korvessa kulkevi... on ihana. Kun luet vielä Perhosen lento, kirjan ennen kuin kuuntelet laulun, niin muuta ei voi kun itkeä. Kokeile!
- vaikkukorva
tyttelinen kirjoitti:
Eija Merilän esittämä maan korvessa kulkevi... on ihana. Kun luet vielä Perhosen lento, kirjan ennen kuin kuuntelet laulun, niin muuta ei voi kun itkeä. Kokeile!
Valitettavasti Eija ei pure. Hurskasta, niin tekohurskasta.
- Pähkylä
Terapialla on enkeli-biisi, joka on tosi hyvä,
sanat löytyy täältä:
http://www.terapia.fi/levyt/sanat/enkelila.html
...ja biisi löytyy levyltä Tule & Kazo:
- -olento-
Mä muistan joskus lapsuudessani kuullen tuon Alatalon esittämänä.
- 50 v
Äitini lauloi sitä lapsena meille lapsille.kun äidistä aika lähteä.
Soitan sitä hänen muistotilaisuudessa. - poika ja kahvikuppi
50 v kirjoitti:
Äitini lauloi sitä lapsena meille lapsille.kun äidistä aika lähteä.
Soitan sitä hänen muistotilaisuudessa.siis onko kyseessä sama vai eri laulu, kuin Maan korvessa kulkevi lapsosen tie...? Maaritin (Hurmerinta) on hieno ja taidokas esitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818