Maailman ihanin laulu on Suojelusenkeli.. mutta niille toisin on monta esittäjää ja versiota.. Mutta paras taitaa olla Mikko Alatalon. Kenen esittämänä te tiedätte tämän laulun?
"Mä katsoin yhtä kuvaa, monta lapsuuteni iltaa
Siinä kaksi pientä lasta kulki vaarallista siltaa
Heitä uhkas metsän pimeys ja synkät virrat pyörteineen
Mutta ei hätää, heitä suojasi enkeli valkosiipinen
"
Suojelusenkeli
8
3157
Vastaukset
- Sokea Merkinkantaja
En etis yksistään tuon kuulosta kappaletta, vaan kaikki suojelusenekili biisejä.
- tyttelinen
Eija Merilän esittämä maan korvessa kulkevi... on ihana. Kun luet vielä Perhosen lento, kirjan ennen kuin kuuntelet laulun, niin muuta ei voi kun itkeä. Kokeile!
- vaikkukorva
tyttelinen kirjoitti:
Eija Merilän esittämä maan korvessa kulkevi... on ihana. Kun luet vielä Perhosen lento, kirjan ennen kuin kuuntelet laulun, niin muuta ei voi kun itkeä. Kokeile!
Valitettavasti Eija ei pure. Hurskasta, niin tekohurskasta.
- Pähkylä
Terapialla on enkeli-biisi, joka on tosi hyvä,
sanat löytyy täältä:
http://www.terapia.fi/levyt/sanat/enkelila.html
...ja biisi löytyy levyltä Tule & Kazo:
- -olento-
Mä muistan joskus lapsuudessani kuullen tuon Alatalon esittämänä.
- 50 v
Äitini lauloi sitä lapsena meille lapsille.kun äidistä aika lähteä.
Soitan sitä hänen muistotilaisuudessa. - poika ja kahvikuppi
50 v kirjoitti:
Äitini lauloi sitä lapsena meille lapsille.kun äidistä aika lähteä.
Soitan sitä hänen muistotilaisuudessa.siis onko kyseessä sama vai eri laulu, kuin Maan korvessa kulkevi lapsosen tie...? Maaritin (Hurmerinta) on hieno ja taidokas esitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821