oletteko lukihäiriöisiä turhan valittajia?
Tämä palsta tarkoitettu "tarinoiden" kertoiluun,
jos vaikka jollekin onnettomalle olisi käynyt onni treffeillä, ei turhaan p:n jauhantaan, kuka teki mitä ja koska.
Hae itselles ensin elämä!
Hei lapset
8
864
Vastaukset
...on sekin, ettei tarinaa tullutkaan... :)
Ja toiseksi, tämä on keskustelupalsta. Toisten kokemuksia saa kommentoida, vaikka menisi vähän sivuraiteillekin. Ennemminkin siis niin, että aloituksen pitäisi suurinpiirtein kuulua alueelle, yleisesti laajempi näkökulma on hyvä asia.- leikkikentällä
Täällä näyttää riehuvan tosiaan lapselliset valittajat ja katkeroituneet akat,kun ei saanutkaan juuri sitä mitä halusi.Joku toinen vei sen ,voi kauheeta!!Tekevät itsenä naurunalaiseksi ja ihan itse.
- aikuinen
Tämä palsta ei ole tarkoitettu toisten arvostelemiseen,
haukkumiseen,oman navan kiilllotukseen
paskan jauhantaan, kuka teki mitä ja
juuri minulle.
Hanki itselles elämä! - vanhus
Just joo, ja kukahan sinusta sheriffin teki? sitä paitsi valituksella on tärkeä tehtävä tässä foorumissa! nettideitit ovat tunnetusti varsin tehottomia, eli ihan realismin nimissä on tärkeää nähdä että yhtä onnistunutta tapausta kohden on noin 1000 syystä tai toisesta epäonnistunutta tapausta.
Elämä? kylläpä kuulosti tutulta? hmm, mitäs jos katsoisin Googlesta? - p:n
Täällä on teille hyvä palsta,
temmellyskenttä.
Kuka,mitä,hä?
(Jos omaa elämää
ei vielä ole löytynyt?Lisää aiheita tuolla
palstalla.Moicca!)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4500000000001260&posting=22000000012551062- Moic
onneksi nyt löysin..kiitos !!:)
- sit löysin
Äänekäs sexi rulaa !
- peli- Mies....
pari ihanaa daamia...kylläkin tuolla hiekkalaatikolla. Saanko mä silti olla täällä palstalla? Pliiis, oo kiltti! ;)
Mun täytyy nyt mennä leikkii niiden kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195993
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822617
- 392141
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488