Suljet ovia glitterkaunotar

Studio51.

Hän on hyvännäköinen, hyvin itsetuntoinen nuori nainen joka tykkää klubittaa. Kerran Pekka lähestyi häntä. Nainen oli kylmä, loi sellaisen katseen joka huokuu sääliä kohti Pekkaa ja sanoi että "ihan turha kuule luulla et saisit multa v****uu, ja nyt,painu hemmettin kuuseen siitä pelle". Pekka halusi vain tarjota lasillisen.Pekka ei ehkä ole komein päällä maan,mutta mukava ja asiallinen kaveri jos hänen antaa edes sanoa jotain itselleen..

Daniel ja Pekka ovat tunteneet toisensa pikkupojista lähtien,ovat parhaita kavereita. Daniel on "malli"kamaa ja kiva tyyppi muutenkin. Tuli sitten tilanne jossa Tämä nainen törmäsi Danieliin ja iski häneen silmänsä.Ihastui jopa, seurapiirikaunotar.Eräänä päivänä Pekka kertoi Danielille miten hän oli oppinut tuntemaan tämän naisen. Sen jälkeen Daniel laittoi poikki naisen kanssa. Nainen on nyt surullinen, häntä harmittaa; Pitikö yhden typerän letkautuksen takia menettää mies josta todella piti. Kannattaa miettiä mitä suustaan päästää ;) Maailma on pieni paikka joskus

5

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muija

Tää sun juttus kuuluis oikeesti miesten logiikka palstalle.
      Hyvä Pekka! Kateellisempaa ja katkerampaa miestä en vois kuvitella.
      Samaan kategoriaan kuulutte Danielin kanssa..

• hassahdus

Mitä tarkoitat? Eikö ole hyvä, että sen eukon narttumaisuus paljastui? Ei kukaan normaali ihminen lauo tuollaisia ylimielisiä typeryyksiä. Pekka pelasti ystävänsä Danielin v-mäisen bilehörhön kynsistä. Luultavasti Danielkin olisi saanut siltä nartulta kylmää kyytiä heti kun se olisi löytänyt jonkun vielä kauniimman miehen, mutta nyt säästyi pahemmilta pettymyksiltä.

• vilperi

nenä. no, jos jotain tuosta voi oppia...kannattaa olla ihmisille mukava ulkonäköön katsomatta. tekisin varmasti samoin, jos olisin danielin roolissa....aika loogista, koska ystävä tarkoittaa aina enemmän, ku mahdollinen tyttöystävä ehdokas.

• toimi..

ihan hyvää hyvyyttään:) Ei ollenkaan tuntenut kateudepistoa sisimmässään ja ajatellut, että tässäpäs hyvä tilaisuus kostaa sille biatchille, kun ei antanut mulle..

'Jos en mä saa, niin ei sit kaverikaan' - toimiihan se niinkin päin..

• oot ruma

Etkä ole kaunottaren tasoa ulkoisesti niin miks et yritä tasosias naisia? Kyl kuulostat ite tosi pinnalliselta jos pelkän ulkonäön perusteella etit naista. Ja joskus miehille täytyy sanoa tosi suoraan ettei kiinnosta. Mä taas olen saanu vihoja päälleni kun kiltteyttäni yritän olla ystävällinen kaikille. Sit mies heti luulee et oon kiinnostunu ja sit suuttuu kun en olekaan. Särjen muka sydämiä ja ei ole tarkotus olla ku kohtelias...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe