Vaimo on siis lähdössä kaverinsa kanssa käymään risteilyllä ja tähän mennessä on fiksattu:
- Ajeltu säärikarvat
- Vahattu kainalot
- Värjätty kulmakarvat
- Ostettu uusi hajuvesi!?! (laivaltahan saa myös..)
- Käyty kampaajalla a, 110€, värjäys,pesu leikkaus
- Ostettu uudet kengät (bailutyyliset korkeat saappaat)
jotain pikkusälää, meikkiä, pikkaria, sukkaa etc.
Kysymys on siis, että miksi laittaudutaan niin älyttömästi? Rahaahan tuohon on palanut jo n. 400 euroa, eikä matka ole edes alkanut.
Ihan kuin olisi lähdössä iskemään sinne ihan mestaruusmielessä :-)
Miksi naiset laittautuvat
29
5463
Vastaukset
- Feso
Miksi hymyilyttää? Se on tasan varmaa, että miesten mieliksi rahaa on laitettu palamaan. Porauslautalla nyt tehdään mitä siellä tehdään...
- pihkura
Jos harvemmin pääsee "vaihtamaan vapaalle", niin on se mukavaa laittaa itsensä kuntoon. Kyllähän naiset muutenkin käyvät kampaajalla ja ajelevat karvojansa, mutta luultavasti olet nyt vain selvemmin huomannut asian, kun kaikki tehdään samaan aikaan :)
Olokin on itsevarmempi, kun kokee olevansa viimeistelty ja hyvä tuoksu on naisessa usein se, mikä ulkonäön ohella saa miehen pään kääntymään. Tuntuu hyvältä olla pienen ihailun kohteena, vaikkei mielessä kävisikään pettäminen. Tosin risteilyt ovat tunnetusti melko petollisia tapahtumia..- Äimäsen käki
Tätä olen viimeaikoina myös ihmetellyt.
Seksikin on taas pitkästä aikaa alkanut toimimaan, joten en usko mihinkään porauslauttajuttuihin. - pihkura
Äimäsen käki kirjoitti:
Seksikin on taas pitkästä aikaa alkanut toimimaan, joten en usko mihinkään porauslauttajuttuihin.Mutta luulisin että sekä miehillä että naisilla on tarve tietää, ettei markkina-arvo laske liikaa. Eli ettei olla suhteessa pelkästään, koska muitakaan ei saisi, vaan koska todella joka päivä "valitaan" se oma rakas :) Jos ymmärrät mitä tarkoitan..
- Että...
pihkura kirjoitti:
Mutta luulisin että sekä miehillä että naisilla on tarve tietää, ettei markkina-arvo laske liikaa. Eli ettei olla suhteessa pelkästään, koska muitakaan ei saisi, vaan koska todella joka päivä "valitaan" se oma rakas :) Jos ymmärrät mitä tarkoitan..
Nainen miettii jokapäivä, että löytyisikö joku parempi saalis? Ja laittautuu siksi nätiksi.
Naiseni on joskus tuumannut, että jos joku oikein komee ja hyvännäkönen mies kiinnostuis, niin saattais käydä vaihtokin mielessä. (brad pitt jne.:)
Joo, tää on lapsellista..
Mutta haluaisin olla mun naiselle joka päivä se number one!!! ;) - pikku.nainen
Äimäsen käki kirjoitti:
Seksikin on taas pitkästä aikaa alkanut toimimaan, joten en usko mihinkään porauslauttajuttuihin.SAAKO vaimosi sinulta tarpeeksi huomiota?
Laittautuuko hän samalla tavalla lähtiessänne YHDESSÄ illalla syömään tai johonkin muualle? KÄYTTEKÖ yleensä yhdessä jossain ulkona, vai onko tämä vaimosi ensimmäinen reissu kotiovien ulkopuolelle viiteen vuoteen lukuunottamatta markettireissuja..?
Ja toisaalta - jos lasket muutenkin vaimosi 'menot' noin tarkkaan, niin vaimosi ei ehkä viitsi ostaa itselleen hajuvettä, pikkareita tms. arkipäiviä varten sekä itseään että SINUA ilahduttaakseen, koska pelkää sinun rutisevan rahanmenosta. Ja risteilyn myötä hänellä on nyt hyvä syy ostaa em. tavaroita.
Kaikki naiset pitävät siitä, että voivat joskus ostaa itselleen jotain 'hömpänhömppää'... - pihkura
Että... kirjoitti:
Nainen miettii jokapäivä, että löytyisikö joku parempi saalis? Ja laittautuu siksi nätiksi.
Naiseni on joskus tuumannut, että jos joku oikein komee ja hyvännäkönen mies kiinnostuis, niin saattais käydä vaihtokin mielessä. (brad pitt jne.:)
Mutta haluaisin olla mun naiselle joka päivä se number one!!! ;)Leikkiähän voi aina laskee tiettyyn pisteeseen asti. Ex tapas aina sanoa, kun olin erityisen rakastettava, että vahvistin just asemiani seuraavassa tyttökaveriäänestyksessä.
Hommasta tosin loppu huumori siinä vaiheessa, kun huomasin etten enää voittanutkaan..
Mutta suhteessa pitää aina nähdä hieman vaivaa, eikä pitää kumppaniaan ja tämän rakkautta itsestäänselvyytenä. - morsian.
Että... kirjoitti:
Mutta haluaisin olla mun naiselle joka päivä se number one!!! ;)Kuulostaa aika huonolta "vitsiltä" että vaihtais toisen jos komeampi tulis vastaan. Sun muijahan on siis vaan tyytynyt suhun.. voivoi. No, samapa tuo sanoa sen enempää..
- m22.
pihkura kirjoitti:
Mutta luulisin että sekä miehillä että naisilla on tarve tietää, ettei markkina-arvo laske liikaa. Eli ettei olla suhteessa pelkästään, koska muitakaan ei saisi, vaan koska todella joka päivä "valitaan" se oma rakas :) Jos ymmärrät mitä tarkoitan..
Vertailu on aina tuhoon tuomittu asia, koska AINA löytyy jotakin 'parempaa'. Kun tämän tosiasian hyväksyy niin ei sitä valintaa tarvitse edes tehdä, eikä ole vieläkään kyse mistään tyytymisestä.
Minä en ole koskaan harrastanut vertailua ihmisten välillä, koska olen oppinut tämän jo varhain että se tosiaan on tuhoon tuomittu asia. Ja avovaimoni on joskus kummastellut miksi en koskaan sano häntä parhaaksi, no selitin hänelle että silloin rohkaisen häntä vertailemaan itseään. Joka muuten on naisilla pahana tapana, tunnen naisia jotka pitävät jokaista itseään kauniimpaa naista vihollisena, ja sitten saa olla mies vakuuttelemassa "olet paras olet paras" joka tietenkin on periaatteessa vale vaikka kuinka olisi subjektiivinen mielipide. Se on sen takia vale koska sisimmässään nainenkin tietää, että AINA on jotain parempaa.
Minä tiedän että subjektiivisesti voi ajatella että joku on paras, mutta ongelma on että se toinen osapuoli sisimmässään tietää että näin se ei ole, ja pahimmassa tapauksessa alkaa vertailla itseään. Tiedän monia tapauksia joissa nainen jatkuvasti vartailee itseään muihin, ja jokainen nainen joka on hänen mielestään itseään kauniimpi, on vihollinen, ei väliä mitä sanoisi, hän on VIHOLLINEN.
Joten minä en sano koskaan että "olet paras" sanon sen sijaan että "olet upea/ihana/loistava". - pihkura
m22. kirjoitti:
Vertailu on aina tuhoon tuomittu asia, koska AINA löytyy jotakin 'parempaa'. Kun tämän tosiasian hyväksyy niin ei sitä valintaa tarvitse edes tehdä, eikä ole vieläkään kyse mistään tyytymisestä.
Minä en ole koskaan harrastanut vertailua ihmisten välillä, koska olen oppinut tämän jo varhain että se tosiaan on tuhoon tuomittu asia. Ja avovaimoni on joskus kummastellut miksi en koskaan sano häntä parhaaksi, no selitin hänelle että silloin rohkaisen häntä vertailemaan itseään. Joka muuten on naisilla pahana tapana, tunnen naisia jotka pitävät jokaista itseään kauniimpaa naista vihollisena, ja sitten saa olla mies vakuuttelemassa "olet paras olet paras" joka tietenkin on periaatteessa vale vaikka kuinka olisi subjektiivinen mielipide. Se on sen takia vale koska sisimmässään nainenkin tietää, että AINA on jotain parempaa.
Minä tiedän että subjektiivisesti voi ajatella että joku on paras, mutta ongelma on että se toinen osapuoli sisimmässään tietää että näin se ei ole, ja pahimmassa tapauksessa alkaa vertailla itseään. Tiedän monia tapauksia joissa nainen jatkuvasti vartailee itseään muihin, ja jokainen nainen joka on hänen mielestään itseään kauniimpi, on vihollinen, ei väliä mitä sanoisi, hän on VIHOLLINEN.
Joten minä en sano koskaan että "olet paras" sanon sen sijaan että "olet upea/ihana/loistava".Olen joskus johonkin vastannut tai kommentoinut tai mielipidettä tyrkyttänyt ja siis sanonut, etten koskaan haluaisi että rakkaani sanoo minun olevan kaunein tai seksikkäin tjtn. Riittää että hän pitää minusta ja mahdollisesti siis pitää kauniina ja seksikkäänä, muttei tarvi liioitella että olisin KAIKISTA parhain, koska sehän ei mitenkään ole totta.
Mutta kiistämätön totuus (hmm.. minun mielestäni) on, että ihmisen tarvii välillä tuntea itsensä ihailluksi. Ei välttämättä ulkonäöllisesti, vaan jollain tapaa. Siinä tietty auttaa se, että jokainen on hyvä jossain :) - oikeessa
m22. kirjoitti:
Joten minä en sano koskaan että "olet paras" sanon sen sijaan että "olet upea/ihana/loistava".Olen niin kyllästyny kuulemaan olevani paras mieheltäni. Sehän tarkottaa sitä että hän vertailee muihin. Sitä en halua. Vaikka tiedän olevani se jonka kanssa hän halua olla en tunne itseäni kovin varmaksi. Jos naisen arvii olla paras niin mitä jos hän vaihtaa mut kun löytäää mielestään uuden parhaan? Ei ole helppoa aina vaan yrittää olla paras. pitä ittensä aina tosi tosi kauniina et toinen ei kyllästyis. Siis tietty pitää olla terve ja siisti ja hyväs kunnos mut et paras...
- ...
Nii-in.... Joskus on kyllä kiva vähän(no niin noh...) laittautua ja lähteä ulos. Ei siinä kyllä ole iskemisellä mitään tekemistä.
- morsian.
No mietis jos vaimosi ei ajelisikaan karvojaan, eikä välittäisi siitä miten hiukset sojottaa jne, miltäs hän näyttäisi!? :)
Mulla on ihan selviä samoja toimia kun lähden BAILAAMAAN, olipa oma mies mukana tai ei. On kiva ostaa vaikkapa ne uudet kengät, ja sekin tuo mukavaa oloa kun uusi kampaus näyttää hyvältä. Itse käytän hameita, joten sheivaukset on selviä! Ja vaikka olisikin housut jalassa, kyllä ne sääret tuntuu mukavalta ilman säärikarvoja.
Olet varmaan aiemminkin huomannut kuinka vaimosi laittautuu, joten jos hän ei ole aivan yhtäkkiä alkanut tälläytyä, se ei liene ole yhtään kummallista. - hmmmmmmmmmmmmm
Miksi naiset laittautuu?
Sama asia kun sinulta tivattaisiin miksi ajat partaa tai laitat dödöä. Naiset nyt vaan haluaa näyttää kauniilta parhaansa mukaan..- rahaa
Terä ja dödö vähän halvempia huveja.
- neitiX
rahaa kirjoitti:
Terä ja dödö vähän halvempia huveja.
Jos imevät omaa rahaansa. Toiaalta voidaan alkaa laskemaan kaikkien "harrastusten " yhteishintaa ja miettiä sen jälkeen kummalla menee enemmän rahaa niihin omiin juttuihin.
Meillä ainakin mies vie selvän voiton elektroniikka ostoksillaan.
- löövmachine
On normaalia, että nainen haluaa laittautua lähtiessään ulos. Naisten laittautuminen vain maksaa jonkusen verran enemmän kun teidän miesten.. Tai no riippuu tietysti naisesta, itselläni ei mene noin suuria summia laittautumisrituaaliin, tai ei ole ainakaan tähän asti mennyt (lieneekö syynä opiskelijan sivutyötulot, vai piheys... ;)).
Mutta ennen kaikkea, naisilla on vain enemmän laitettavaa kuin teillä miehillä kulttuurissamme, ei siinä sen kummempia. En usko että naisesi laittautuu muita miehiä varten pettämismielessä, mutta on aina yhtä mukavaa kuulla olevansa hot stuff. Varsinkin, jos on laittautumalla laittautunut iltaa varten ;)
P.S. Kannattaa huomioida hänen häikäisevyytensä lähtöiltana, koska moni muu heppu sen myös samoisena iltana tulee takuuvarmana tekemään.. - selevä juttu
miehiin männööö,
kun entinen tympäsöö
paskasine haisevine kalsareineen
hiko haisoo puolen kilometrín päähän
niin ettei ruokapöyvässä ruoka maistu.
Kuorsoo niin että on nukuttava er huoneessa,
ja piereskelöö sillon kun sattuu tulemaan
vaikka on sanonna että tuppi pitäs laettoo
siihen persieen niin ei aata
eikä mee pesulle vaekka oon käskennä
ei ku haesoo vuan viikon vanahoissa
räteissä ja akan vika on jos niiisson'
reikii - kateellinen
...pitkästä aikaa ulos juhlimaan ja hän haluaa hemmotella itseään. Itsensä laitattaminen on ihanaa! Vitsit, kun minullakin olisi varaa käyttää 400 euroa kauneudenhoitoon ja vielä lähteä laivallekin.
- pynttääminen
naisen ulkonäkö perustuu usein petokseen. Huonoa ihoa peitellään meikeillä, pituutta lisätään koroilla, läskit piilotetaan korsetteihin ja pieniä rintoja korostetaan pushupeilla etc. Ilman näitä alta paljastuu tavis nainen. Niasen itsetunto perustuu vain ja ainoastaan jurristen äijien antamaan huomioon, mikä mun mielestä on säälittävää:)
- enkä..
silti jaksaisi tehdä tuota kaikkea, vaikka olisin kuinka lähdössä iskupuuhiin...
Hmm.. epäilyttävältä kyllä kuulostaa. Varsinkin jos vielä uusia alusvaatteitakin on ostettu.
Taitaa olla vaimolla pahat mielessä.- Niin sitten menee hermot
Mut jos vielä saan selville, että pimpin karvat on trimmattu, niin sitten vedän herneet nenään.
- bellesa__
Olisit ylpeä kauniista naisestasi. Ja luulenpa että oletkin.
Naiset yleensä laittautuvat toisten naisten takia tai omaksi ilokseen, eivät miesten takia.
Tämäkin olisi hyvä tajuta. - Lolita**
Se vaan on niin hauskaa tälläytyä ja lähteä likkojen kans risteilylle tms. Itsekin harrastin sellasta parikertaa vuodessa. Ihan viatonta se oli.
Oma mies kehui aina maasta taivaaseen kuinka ihana ja kaunis olenkaan uusissa vaatteissani... Tuskin maltoin odottaa kotia pääsyä!
Mutta toi on ihan normaalia tyttöjen prinsessaleikkiä!- se on..
.. iloa ITSELLE!
Miehet taas haluavat näyttävän auton ja uusinta tekniikkaa.
- Nimetön
naiset eivät laittaudu miehiä varten vaan toisia naisia varten. Luulen että tuo tälläytyminen on eräänlaista naisten keskenäistä kilpailua.
- Lolita**
Kenen mielipide merkitsee eniten kun on ostanut uusia vaatteita tms. Ystävättärien!
Jos mielipidettä kysyttäessä ilmeet ja sanat on ristiriidassa lentää vaate kaapin nurkkaan. Nuorempana enemmän, mutta kyllä nytkin valitsen huolella vaatteet alusasuista alkaen jos menen "tyttöjen" kanssa esim. saunaan.
Kumma juttu, mutta hauskaa! - Pauliina
Tuo todellakin pitää paikkansa. Eivät miehet huomaa puoliakaan niistä laittautumisista, mutta naiset huomaavat. Totuus on, että enemmän se nainen laittautuu toisia naisia silmällä pitäen, kuin miehiä. Eihän nyt kukaan halua ola tyttöjen laivareissulla se repukka, jota jälkeenpäin porukka kuvaillaan itsensä kulahtaneeksi päästäneeksi. Toisekseen mikään ei naisen itsetuntoa kohota niin, kuyin toisen naisen kateus. Toki osa tuosta on myös markkinaarvon testausta ja huomion keräämistä.
Itse varmaan tunnet eukkosi. Ei tuosta automaattisesti tarvitse olla epäluuloinen. - lopetus
Pauliina kirjoitti:
Tuo todellakin pitää paikkansa. Eivät miehet huomaa puoliakaan niistä laittautumisista, mutta naiset huomaavat. Totuus on, että enemmän se nainen laittautuu toisia naisia silmällä pitäen, kuin miehiä. Eihän nyt kukaan halua ola tyttöjen laivareissulla se repukka, jota jälkeenpäin porukka kuvaillaan itsensä kulahtaneeksi päästäneeksi. Toisekseen mikään ei naisen itsetuntoa kohota niin, kuyin toisen naisen kateus. Toki osa tuosta on myös markkinaarvon testausta ja huomion keräämistä.
Itse varmaan tunnet eukkosi. Ei tuosta automaattisesti tarvitse olla epäluuloinen.Joo,näin se varmaan oli meilläkin.
Muttei silti olla vielä laivareissun jälkeen harrastettu seksiä. Johtuu varmaan siitä, että riideltiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361