gallup

ghjdjd

eikö muka 155 cm pitkä nainen voi olla seksikäs? kertokaapa omia mielpiteitä pikku naisista!!! kiitos!!

8

1280

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katherine

Ei se seksikkyys ole pituudesta kiinni, sehän tulee ihmisen sisimmästä.Se mitä ajattelet itsestäsi. Jos pidät itsestäsi,niin tuot omaa persoonallisuuttasi esiin,olemalla oma itsesi.Se on seksikästä, jokaisella on se oma juttu...itse olen 158cm pitkä ja tiedän olevani ihana juuri sellaisena kuin olen,minulla on oma juttuni.Ajattelepa vaikka laulaja shakiraa.Hän on minun pituiseni, ja hyvin kaunis nainen...kaikki lähtee ihmisestä itsestään:)

• mutta

mitä mieltä miehet ovat pikku naisita? pitävätkö miehet meikäläisiä seksikkäinä?

• katherine
        mutta kirjoitti:

mitä mieltä miehet ovat pikku naisita? pitävätkö miehet meikäläisiä seksikkäinä?

sehän riippuu ihan miehestä, ei toisten ajatuksia voi arvailla...jotkut pitävät pienuutta seksikkäänä,jotkut eivät.Yleensä pienistä naisista sanotaan, että he ovat söpöjä,ja söpöys on seksikästä.Itse en haluaisi olla kovinkaan pitkä,viihdyn tälläisenä kuin olen...mutta hei,ei kannata hirveästi kiinnittää huomiota pituuteen,jos tunnet olevasi seksikäs, olet sitä!!!
        Muuta en kyllä osaa sanoa miehistä,mutta onko sillä niin paljon väliäkään.

• 156cm
        katherine kirjoitti:

sehän riippuu ihan miehestä, ei toisten ajatuksia voi arvailla...jotkut pitävät pienuutta seksikkäänä,jotkut eivät.Yleensä pienistä naisista sanotaan, että he ovat söpöjä,ja söpöys on seksikästä.Itse en haluaisi olla kovinkaan pitkä,viihdyn tälläisenä kuin olen...mutta hei,ei kannata hirveästi kiinnittää huomiota pituuteen,jos tunnet olevasi seksikäs, olet sitä!!!

miehet käyvät kuumina pieniin naisiin! kokemusta on.

• salakaataja
        katherine kirjoitti:

itseasiassa pienikokoinen on seksikkäämmän näköinen, kuin oikein iso ja runsasmuotoinen. Meikäläinen melkein pelkää isoja naisia. Mistä se trauma on peräisin, en tiedä. Tiedän vaan, että pienessä ja sirossa nainessa / tytössä silmä lepää.
        Toisekseen omat pienikokoiset tyttöystävät on melkein kaikki aika tulisia olleet, joka on ihan kiva omituisuus naisessa. Isot on sellaisena jo vaarallisiakin...
        nimim. 185 / 76

• salakaataja
        156cm kirjoitti:

Siinä on jokin semmonen pointti, että tunte itsensä oikien ISOKSI MIEHEksi, siis todella on sukupuolten välillä selvä ero. Näinä tasa-arvon aikoina kun on niin vaikea muuten tuntea olevansa mies...naiset kuin tekee kaiken niin kuin miehetkin ja joskus jopa paremminkin. Perkele.
        Siinä kun on sitten 30 senttiä lyhyempi kainalossa, niin ei tarvi hävetä sukupuoltaan. Kummankaan...

• isosisko
        156cm kirjoitti:

Varsinkin kun on muodot muuten kohdillaan, niin kyllä saa miehiltä huomioo.

• tyhyt

Eiköhän se seksikkyys riipu aika monesta muusta asiasta kuin pituudesta. Itse olen lyhyt ja miesten kommenttien mukaan kyseinen seikka ei riipu pituudesta. Ei ei.. kuka sulle sellasta on väittänyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      151
      2568
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      56
      1109
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      937
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      52
      808
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      83
      777
    6. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      719
    7. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      718
    8. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      162
      664
    9. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      647
    10. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      646
    11. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      646
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      634
    13. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      615
    14. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      578
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      54
      568
    16. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      538
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      120
      534
    18. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      519
    19. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      508
    20. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34