gallup

ghjdjd

eikö muka 155 cm pitkä nainen voi olla seksikäs? kertokaapa omia mielpiteitä pikku naisista!!! kiitos!!

8

1191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katherine

      Ei se seksikkyys ole pituudesta kiinni, sehän tulee ihmisen sisimmästä.Se mitä ajattelet itsestäsi. Jos pidät itsestäsi,niin tuot omaa persoonallisuuttasi esiin,olemalla oma itsesi.Se on seksikästä, jokaisella on se oma juttu...itse olen 158cm pitkä ja tiedän olevani ihana juuri sellaisena kuin olen,minulla on oma juttuni.Ajattelepa vaikka laulaja shakiraa.Hän on minun pituiseni, ja hyvin kaunis nainen...kaikki lähtee ihmisestä itsestään:)

      • mutta

        mitä mieltä miehet ovat pikku naisita? pitävätkö miehet meikäläisiä seksikkäinä?


      • katherine
        mutta kirjoitti:

        mitä mieltä miehet ovat pikku naisita? pitävätkö miehet meikäläisiä seksikkäinä?

        sehän riippuu ihan miehestä, ei toisten ajatuksia voi arvailla...jotkut pitävät pienuutta seksikkäänä,jotkut eivät.Yleensä pienistä naisista sanotaan, että he ovat söpöjä,ja söpöys on seksikästä.Itse en haluaisi olla kovinkaan pitkä,viihdyn tälläisenä kuin olen...mutta hei,ei kannata hirveästi kiinnittää huomiota pituuteen,jos tunnet olevasi seksikäs, olet sitä!!!
        Muuta en kyllä osaa sanoa miehistä,mutta onko sillä niin paljon väliäkään.


      • 156cm
        katherine kirjoitti:

        sehän riippuu ihan miehestä, ei toisten ajatuksia voi arvailla...jotkut pitävät pienuutta seksikkäänä,jotkut eivät.Yleensä pienistä naisista sanotaan, että he ovat söpöjä,ja söpöys on seksikästä.Itse en haluaisi olla kovinkaan pitkä,viihdyn tälläisenä kuin olen...mutta hei,ei kannata hirveästi kiinnittää huomiota pituuteen,jos tunnet olevasi seksikäs, olet sitä!!!
        Muuta en kyllä osaa sanoa miehistä,mutta onko sillä niin paljon väliäkään.

        miehet käyvät kuumina pieniin naisiin! kokemusta on.


      • salakaataja
        katherine kirjoitti:

        sehän riippuu ihan miehestä, ei toisten ajatuksia voi arvailla...jotkut pitävät pienuutta seksikkäänä,jotkut eivät.Yleensä pienistä naisista sanotaan, että he ovat söpöjä,ja söpöys on seksikästä.Itse en haluaisi olla kovinkaan pitkä,viihdyn tälläisenä kuin olen...mutta hei,ei kannata hirveästi kiinnittää huomiota pituuteen,jos tunnet olevasi seksikäs, olet sitä!!!
        Muuta en kyllä osaa sanoa miehistä,mutta onko sillä niin paljon väliäkään.

        itseasiassa pienikokoinen on seksikkäämmän näköinen, kuin oikein iso ja runsasmuotoinen. Meikäläinen melkein pelkää isoja naisia. Mistä se trauma on peräisin, en tiedä. Tiedän vaan, että pienessä ja sirossa nainessa / tytössä silmä lepää.
        Toisekseen omat pienikokoiset tyttöystävät on melkein kaikki aika tulisia olleet, joka on ihan kiva omituisuus naisessa. Isot on sellaisena jo vaarallisiakin...
        nimim. 185 / 76


      • salakaataja
        156cm kirjoitti:

        miehet käyvät kuumina pieniin naisiin! kokemusta on.

        Siinä on jokin semmonen pointti, että tunte itsensä oikien ISOKSI MIEHEksi, siis todella on sukupuolten välillä selvä ero. Näinä tasa-arvon aikoina kun on niin vaikea muuten tuntea olevansa mies...naiset kuin tekee kaiken niin kuin miehetkin ja joskus jopa paremminkin. Perkele.
        Siinä kun on sitten 30 senttiä lyhyempi kainalossa, niin ei tarvi hävetä sukupuoltaan. Kummankaan...


      • isosisko
        156cm kirjoitti:

        miehet käyvät kuumina pieniin naisiin! kokemusta on.

        Varsinkin kun on muodot muuten kohdillaan, niin kyllä saa miehiltä huomioo.


    • tyhyt

      Eiköhän se seksikkyys riipu aika monesta muusta asiasta kuin pituudesta. Itse olen lyhyt ja miesten kommenttien mukaan kyseinen seikka ei riipu pituudesta. Ei ei.. kuka sulle sellasta on väittänyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe