Ongelma ois tällainen: ostin pari päivää sitten Creative MuVo Mix -mp3-soittimen Gigantista. Tässä vajaa tunti sitten olin kävelyllä, ja soitin oli takintaskussa. Yhtäkkiä kuulokkeista alkaa kuulumaan hirvittävä särinä, ja soitinta ei saanut normaalilla tavalla kytkettyä pois päältä. En ruvennut siinä paristoja irrottamaan. Lisäksi muistettava on, että ainakaan kosteus ei ole ongelmana, koska sitä ei mitenkään ole voinut päästä soittimeen.
Mitäköhän tässä tulisi tehdä? Onko kotikonsteja olemassa vai kiikutanko soittimen takaisin kauppaan ja vaadin rahat takaisin (kuitti on tallella).
Creative MuVo
Jepujee
3
733
Vastaukset
- Tietokone on apuri.
Päivitä laitteen firmware Creativen sivuilta. Mennee ohi sillä.
- Jepujee
Juu, näin ajattelinkin tehdä kun otin asian päivällä yhden kaverin kanssa puheeksi. Kiitos kuitenkin!
- ...
ajattelin että voisi itse kanssa ostaa tuon kyseisen soittimen :) mut netist ei oikeen mistää löydy arvosteluja siitä, tai sit oon vaan huono ettii xD mut siis voisitko kertoo mitä mieltä oot soittimesta? kaikki hyvät ja huonot puolet :) olisin tosi kiitollinen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261