Miltä se tuntuu ja mitä tapahtuu ku ei tunne yhtään? En oo uskaltanu viedä ketään kämpille.
Miltä se tuntuu ja mitä tapahtuu?
22
16697
Vastaukset
- naimista vaan
Sehän on vaan naimista, onko se nyt mitään ihmeellistä? Onhan paskallakin käytävä, niin ruumiin tarpeita siinä tyydytetään.
- Sirtär
Minuakin kiinnostaa, mutta laajemmin. Miten löydätte toisenne, miten sovitte paikan, menettekö taksilla, riisutteko muitta mutkitta vai liittyykö puuhasteluun romanttisia juonteita, miltä tuntuu koskea, kerrotteko tarpeistanne, huolehditteko toistenne tyydytyksestä (orgasmi), halailetteko tai pusutteletteko jälkeenpäin, nukutteko sylikkäin vai poistutteko heti?
- höpötät?
Sirtär kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa, mutta laajemmin. Miten löydätte toisenne, miten sovitte paikan, menettekö taksilla, riisutteko muitta mutkitta vai liittyykö puuhasteluun romanttisia juonteita, miltä tuntuu koskea, kerrotteko tarpeistanne, huolehditteko toistenne tyydytyksestä (orgasmi), halailetteko tai pusutteletteko jälkeenpäin, nukutteko sylikkäin vai poistutteko heti?
Se on yhdenyön juttu, ei siinä mitään romantiikkaa haeta. Pois lähdetään mahd.pian kun homma on hoidettu, oma tyydytys on homman nimi.
- meni näin..
Sirtär kirjoitti:
Mies löytyi baarista, koko ilta siellä juteltiin ja oltiin yhes ja sen jälkeen kämpille, paikka sovittiin matkan mukaan. vaatteet veke heti kun oikeeseen huoneeseen on löydetty.. Ei mitään sen kummempaa romantiikkaa, jotain pusutteluu ja kosketteluu ym.. Molemmat kerto mitä halus sitä mukaa mitä mieleen tuli.. jotain pusutteluu lopux ja sit mies otti kainaloon , siinä nukuttiin yön yli. aamulla muiskas pusun ja lähti kotiinsa..
Toi on mun kokemus näistä yhden yön jutuista... Eka semmonen kans ja taitaa jäädä ainoaksikin.. ihan kivaa, mutta ei NIIN kivaa.. - Joss~
Sirtär kirjoitti:
Muutaman yhden yön suhteen oon reissuillessani kokeillut, ja täytyy kyllä sanoa että on ilmeisesti sitten käynyt tavallista parempi tuuri kumppanin kohdalla :)
Tosi ihania miehiä on ollut, ja parin kanssa pidetään edelleen yhteyttä... ja on jopa otettu uusiksikin tai ainakin käyty syömässä, kun on satuttu samaan kaupunkiin samoille kulmille.
Ei mitään negatiivista sanottavaa noista "jutuista" :)) - mies 38
Sirtär kirjoitti:
Mua kiinnostaa et oletko ujo nainen?
Sirtär kirjoitti:
Kai jokaisella erilailla.
Löydämme toisemme? Mistä tahansa, mitä väliä sillä on, jos juttuun tullaan ja ulkonäkö miellyttää. En oikein ymmärrä, miten kulkuväline tai paikan sopiminen liittyvät asiaan. Jokaisella kerralla hieman erilailla kai?
Ei riisuuduta muitta mutkitta. Mitä järkeä siinä nyt olisi? Joskus kuitenkin himo on suunnattoman suuri toista kohtaan ja silloin jää muut puuhastelut sikseen. Voi siinä juoda ensin vaikka jotain helvetin teetä ja jutella. Että pääsee tunnelmaan.
Koskeminen on vaitonaista. Ei samanlaista kuin seurustellessa vakavasti. Ei kaunista, muttei rumaakaan. Himoa.
Kyllä minä ainakin kerron tarpeistani ja huolehdin niin ollen myös toisen tarpeista. Nautintohan siinä on pääasiana
Eikö niin?
Halailua/pusuttelua jälkeen- ja etukäteen, toisinaan ei. Jos mies on pettymys, lähden heti. En nää mitään syytä jäädä nukkumaan syliin, jos en viihdy miehen seurassa. Ja jos olen sopinut muuta sille illalle/päivälle/yölle, lähden.
Se siitä sitten, hyvästi, näkemiin. Ehkä joskus törmäillään.
Ei näihin asioihin ole mitään oikeaa vastausta. Jokainen tehköön niin kuin parhaakseen näkee.- luukaskopio
Sirtär kirjoitti:
jokainen yhden yön juttu on kuin jokainen treffi yleensä... erillainen. tässä on minun neuvoni sinulle kaverina joka on tottunut yhden yön juttuihin molempien osapuolien pitäisi pyrkiä tyydyttämään toisensa tarpeet täydellisesti eli jos toinen haluaa keskustella romanttisesti pitäisi tähän suostua, seksin pitää tulla aina viimeiseksi ja kruunata ilta. muuten se on pilalla molempien osalta tässä asiassa luota minuun.
- vilperi
kannalta, kun ottaa. ni voipa sanoa et on ihan jees. omaan kämppään ei ikinä kannata ketään viedä, ilmainen neuvo sulle.
- zeta jones
Hei hetken hurma on ihanaa, ei tule mitään morkkista jos tiedät mitä teet, mutta.. varo ihastumasta. Jos ihastut niin vihaat itseäsi sillä silloin tunnet että et ole oikeilla jäljillä... Mutta rakastelu ilman tunteita on ihanaa ja se kaikille naisille pitäisi olla mahdollista oppia ennen avioliittoa, sillä niin tekevät miehetkin! tiedän kok. on 6 veljeä ja 0 siskoa.
- mies 38
Ai miltä tuntuu? Noh rakastelu tuntuu aika erilaiselta naisesta riippuen.Et osaako se hellä olla ja silleen.Makaako ihan lahnana:P
Sellanen aktiivinen ja hellä nainen on paras.Eikä
saa olla ujo,vaan koko "paketti" läpi... - uskoisin ma
Niin, tuntuu hyvälle harrastaa seksiä miehen kanssa, jonka kanssa on vuosikausia elänyt ja asustellut.Kumpikin tietää mistä toinen tykkää ja sillä tavalla homma on helppoa ja varsin tyydyttävää. Toisaalta erottuamme vuosien yhdessä elon jälkeen, oli tosi vaikea ajatus deittailla muita saatikka mennä sänkyyn jonkun kanssa. Kuitenkin joskus sattui sitten kohdalle tyyppi, joka veti fyysisesti minua kovasti puoleensa ja hänen kanssaan sovimme heti alkuunsa, että kyse on yhden illan säädöstä ja mukavaa oli. Joskus vain on mukavaa harrastaa seksiä ihan vaan sellaisen kiihkon voimalla, mitä jotain tyyppiä kohtaan tuntee. Pari sellaista ihmistä olen elämässäni tavannut, jotka fyysisesti vetävät puoleensa niin, että kropan läpi menee tuhat volttia pelkästä kosketuksesta, eivät ole kylläkään muuten lainkaan olleet kiinnostavia tyyppejä. Eli jos olet oikealla asenteella ja oikeassa mielentilassa, on pelkkä seksi tosi jees joskus.
- aivan ihanalta
olla toista lähellä henkisesti ja fyysisesti, nauttia, kiusoitella, kiihoittua, keskustella väitellä, rakastella intohimoisesti, olla hetkessä, hellä,ihot sulautuneina toisiinsa,tuntemattomina,hetkessä.Nauttia viiniä ja humaltua toisesta, sanoista,kosketuksesta.
Vain aikuisille.Nuorille, alle kolmekymppisille se on hetke huumaa, piittamattomuutta,omien ja toisten sietokyvyn kokeilua, häpäisyä ja suorittamista.
Alle kakskymppisille kaikkea tuota ja laskelmoitua hyväksynnän hakemista. - ihanalta siis
aivan ihanalta kirjoitti:
olla toista lähellä henkisesti ja fyysisesti, nauttia, kiusoitella, kiihoittua, keskustella väitellä, rakastella intohimoisesti, olla hetkessä, hellä,ihot sulautuneina toisiinsa,tuntemattomina,hetkessä.Nauttia viiniä ja humaltua toisesta, sanoista,kosketuksesta.
Vain aikuisille.Nuorille, alle kolmekymppisille se on hetke huumaa, piittamattomuutta,omien ja toisten sietokyvyn kokeilua, häpäisyä ja suorittamista.
Alle kakskymppisille kaikkea tuota ja laskelmoitua hyväksynnän hakemista.nainen olen 32, yksineläjä ei irtosuhteita vaan kerrankos sitä mielenkiintoisen ja fiksun miehen tapaa, harvemmin tässä kaupungissa..aika näyttää.
- ihanalta siis unohdinko
ihanalta siis kirjoitti:
nainen olen 32, yksineläjä ei irtosuhteita vaan kerrankos sitä mielenkiintoisen ja fiksun miehen tapaa, harvemmin tässä kaupungissa..aika näyttää.
mainirta kynttilänvalon,musiikin ja kokonaisvaltaisen toisenhuomioimisen,molemminpuolin?
Toiset ei mene sänkyynrumien kanssa, mie en mene tyhmien.Tai Miehen, jonka kanssa ei ole samalla aaltopituudella.Komeakin käy.Muttei tyhymä.Tai lipevä mielistelijä.
- täti
Yleensä se tuntuu hyvältä. Haluat toisesta vaan seksiä ja päinvastoin. Kun peli on selvä niin miksikäs ei. Pitemmän päälle yhden yön hoidot jättää kuitenkin aika kylmäksi ja itsellä pukkasi välillä jostain syystä "morkkista". Ei siitä saa samanlaista tyydytystä, mitä parisuhteessa.
Hyvin sanottu täällä se, että älä ihastu. Sitten olet kusessa. - ...
Nimenomaan ÄLÄ IHASTU! mulla kävi niin, että idiootti puhuin ko. henkilön kanssa puhelimessa, sillä asutaan eri kaupungeissa ja tyhmä jäin sitten kiinni ko. ihmiseen. Tavattiin ja hengailtiin kunnes vihdoin rakasteltiin. Se oli taivaallista, mutta.. Naisena -minä idiootti- olin jo valmiiksi ihastunut ko. ihmiseen. Se sattuu kun kaipaat sitä ihmistä ja muistat sen hetken niin selvästi, kaiken mitä tapahtui. Ja miten kaikki tapahtui. Olen kuullut tästä ihmisestä senkin jälkeen, ja olemme tapaamassa varmaankin nyt lähiaikoina uudelleen. Eli juttu ei jäänyt yhden illan jutuksi vaan.. mietin, että onkohan minulla nyt rakastaja toisessa kaupungissa? Tunteellinen ihminen kun olen, niin en voi vain unohtaa. Mutta.. Haluaisin muutakin kuin vain silloin tällöin rakastelua. Olla ystävä. Tiedän ystäviä jotka välillä vain ovat ja välillä ovat ja harrastavat seksiä. Harvoin se onnistuu täydellisesti. Mutten tiedä mitä lopulta ajatella tästä tilanteestani. Okei, pidän tyypistä, todella. Rakastan hänen hellyyttään ja muuta sellaista pientä. Tiedän myös etten ole ainut hänelle, mutten myöskään halua jäädä unholaan. Haluan kokea sen uudestaan.
Olen myös aikoinani onnistunut pilaamaan yhden monen vuoden ystävyyden. Okei, meitä tarvittiin siihen kaksi. Mutta se menetys sattuu vieläkin. Olimme kauan ystäviä, kunnes tuli aika tunnustaa että mukana on tunteita. Menimme sänkyyn ja hetkessä oli kuin olisimme seurustelleet. Sitten se loppui. Kerran vain tunsin ettemme tule enää tapaamaan tai soittelemaan. Se sattui. Sattuu välillä vieläkin. Olisikin vain niin helppoa sulkea tunteet pois pelistä, muttei se aina onnistu.- meitsi
mulla oli tos kesällä yks yhen illan juttu, siitä muutamaa kuukautta myöhemmin kävin sen jätkän luona (mitään ei tapahtunu) eikä siitä oo oikee sen jälkee kuulunu mitää.
nyt seurustelen, mut tunnen erittäin pahaa omaatuntoa, ku aattelen tätä jätkää päivittäin, vaikka rakastan mun kultaa....
en miehistä tiiä, mut sen oo todennu,et naiset ottaa vähä liianki tunteella joskus nää yhen yön jutut.... huoh.
eiköhän tää tästä ajan myötä helpota, ku vaan muistais aatella millanen sika se jätkä oli...... helppoa se ei tuu olemaan.. - tätiliini
Luin nähdäkseni mitä nuoret (ilmeisemmin) kirjoittavat yhden yön jutuista.
Haluan vain sanoa, että ihmisellä on aina tunteet, ne kuuluvat ihmniseen, ovat osa meitä. Jos luulee, ettei ole tunteita, niin siinä voi vain erehtyä. Kyllähän sä voit sulkea nappulan ja leikkiä ettei tunteita ole jossakin tilanteessa. Totuus on kuitenin, että tunteet ovat siltikin, ne on silloin vain tunnustamatta. Minun käy sääliksi kaikkia teitä, jotka luulette ettei se haittaa vaikkaa paneskelee sillä ja täällä, se vahingoittaa sieluanne, koska ihmienen on kokonaisuus. Olen eronnut, mutta olin aviossa ja seurustellessa aina ollut uskollinen, enkä kadu, vaikka olisi varmaan tuntunut hyvältä muidenkin kanssa. Itseni kanssa elän koko elämän, enkä halua kadulla törmätä useaan, joiden kanssa olisin ollut sängyssä. Olen onnellinen, että olen ollut uskollinen, se on niin arvokasta, ettei kannata jonkun hetken (vaikka kestäisi pitkäänkin) nautinnon takia sortua. Kiusauksia on aina, mutta olet jälkeenpäin varmasti itseesti tyytyväisempi, kun et hyppää yhden illan jutuissa. Siinä antaessa antaa aina koko itsensä, tiedostaa sitä tai ei.
Hyvää loppuelämää kaikille. Toivon jokaiselle teille ja meille oikeaa ja kunnollista rakkautta, joka on uskollinen ja saa rauhassa ja kunnolla opetella tuntemaan toisen ja nauttia hänen kanssaan vain, yksinoikeudella. Voikaa hyvin.
Älä kiellä tunteitasi, ettet hajota itseäsi, hyvä immeinen!
- meitsi
mitäs se, kännissä ku on nii ei paljo mitään tunne, kunhan naidaan. emmä oo ku kerran vieny kämpille yhe tapauksen, muuten oon edelleen ollu yleensä sen verran humaltuneessa tilassa et hyvä ettei baarin ulkopuolella olla alettu hommiin keskellä katua (noh, aina joku rauhallinen nurkka on löytyny...)
onneks on ny oma kulta kainalossa ja saa noiki jutut unohtaa. paitsi että mitään en kylläkään kadu. - ...
Pakko oli jättää viimeksi leikki kesken, kun ei tuntenut yhtään mitään ja viinaakin oli tullut vedettyä. Kortsun kanssa äheltäminen oli se viimeinen tikki (jota ilman näitä yhden yön juttuja ei parane harrastaa). Olen suht vetävän näköinen ja hyvässä kunnossa oleva mies, josta syystä naiset tulevat usein juttusille, mutta tämän viimeisimmän tapauksen jälkeen päätin, että nyt en lähde yhdenkään emännän matkaan, joka ei edes jollain tasolla sytytä. Pano pelkän pimpsan vuoksi ei anna yhtään mitään.
Tosin tämäkin vaihtelee miehen mukaan. Eräs kaverini panee kaikkea jolla on pulssi, ei mitään rotia ulkonäön tai muun suhteen. Käsittämätöntä toimintaa.
Itse jään aina pariksi tunniksi koisaamaan touhujen jälkeen, mutta kotiin siitä tulee aina suorittua. Kannattaa varata taksirahaa siis ennen baarista lähtöä. Suudeltua sun muuta tulee aika paljon myös, se on tyylini ja myös naiset tuntuvat siitä pitävän. Ei se varsinaisesti romantiikkaan liity, vaan kyse on kai enemmän esileikistä.
Tuo viinan kanssa läträäminen saattaa nousta miehillä suoritusta rajoittavaksi tekijäksi. Naisilla se tuntuu pikemminkin toimivan asiaa edistävänä seikkana. Jos itse lähden seuraa hakemaan niin silloin en juo ja seksikin on parempaa. Jos taas tarjokkaita tulee ryyppyillan aikana, niin on seksikin sen mukaista - puuduttavaa ja kömpelöä, jos siihen ylipäätään pystyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323