Pitkän suhteen jälkeen haluaisin uuden vakaan suhteen. Nyt olen treffaillut useita naisia, aluksi olen tehnyt kaikkeni "iskeäkseni naisen. Kun olen muutaman viikon pitänyt hauskaa niin yllättäen minua alkaa ahdistaa ja haluan eroon naisesta. Eroon pääseminen onkin jo sitten taitolaji jota en osaa. Minuun ollaan "niin ihastuneita ja en osaa sanoa suoraan ettei tästä tule mitään, ja ehkä en haluaisikaan, mutta kun alkaa ahdistaa ajatus "poikaystävänä olosta. Nyt naisia alkaa olemaan jo monta päällekkäin kun en saa avatuksi suutani.. En haluaisi ketään satuttaa enkä olla "sika. Aluksi luulen haluavani suhdetta mutta kun se on muuttumassa suhteeksi niin alkaa ahdistus. Miten kivasta naisesta eroon satuttamatta häntä? Miten selittää että vaikka yhteinen aika on kuinka kivaa niin silti tästä ei tule mitään? Silläkö että omat tunteet ovat sekaisin? Ja itselleni selitän useiden naisten tapailemista sillä että haluan löytää sen oikean tapailemalla useita, pää ihan sekasin naisista... apua?!?
syy ehkä siinä etten ole vielä päässyt yli edellisestä 10 vuoden suhteesta..
eroon
7
1317
Vastaukset
- nainen***
ensin vain yrittää toipua entisestä suhteesta yksinään ja vasta sitten ruveta ajattelemaan muita naisia...? Ja sitäpaitsi, se oikea ei löydy etsimällä! Se vain tulee vastaan.. ;) Toki asiaa pystyy helpottamaan käymällä monissa paikoissa ja juttelemalla ja tutustumalla uusiin ihmisiin. Ei kaikkien kanssa kannata ruveta hengailemaan heti!
No stress! - et....
haluaisi olla sika, niin juuri se nyt olet. turha selitellä että et osaa aukaista suutasi. jokainen osaa sen tehdä. et ymmärrä, miten satutat niitä naisia. ihmisen pitäisi osata olla yksinkin.
- iisamiisa
Kirjassa nimeltä Mars ja Venus - Seurustelun taito (John Gray) on kuvattu juuri sinun tilanteesi. Käyppä kirjastosta lainaamassa, siellä on tosi hyviä vinkkejä että mistä se voisi johtua, ja miten pääsisit eteenpäin. Ainakin sen opuksen mukaan tuo on tosi yleinen käyttäytymistapa miehillä, ja jos siihen jää jumiin niin ei koskaan tule löytämään kestävää suhdetta. Ahdistus ja oman ajan tarve ensi-ihastumisen jälkeen kuuluu asiaan. Sinun on odoteltava jonkin aikaa jotta se menee ohi, ja katsottava sitten vähitellen josko tunteita riittäisi vielä ihan oikeaankin seurusteluun.
Toinen juttu on tietty se että jos sinulla on vielä surutyö tekemättä edellisen suhteen jäljiltä, tai jos et edes ole vielä kunnolla päästänyt irti exästäsi, niin uudella suhteella ei tosiaankaan ole oikein mitään toivoa. Jos niin on, mielestäni huijaat kaikkia näitä tyttöjä joita nyt tapailet. Siis jos annat heidän ymmärtää että olisit valmis jo uuteen suhteeseen. Jos taas olet avoimesti kertonut että et ole vielä irti vanhasta, että haluat vain tapailla etkä ryhtyä vielä aikoihin seurustelemaan, se on ihan ok. Silloinhan tyttö tietää että ei pidä odottaa mitään kummempaa. Jos taas olet antanut ymmärtää että etsit vakavaa suhdetta ja käyttäydyt kuten olisit tosi ihastunut, ja sitten yhtäkkiä ilmoitat ettet haluakaan mitään, tietty tytöt loukkaantuvat ja tulevat surullisiksi. YLipäänsä avoimuus ja rehellisyys näissäkin asioissa maan perii. Ehdottaisin että seuraavalla kerralla olet avoimempi jo ennen kuin päädyt tuohon "ahdistusvaiheeseen". Sitten on helpompi avata suunsa silloinkin. John Grayllä on tosi hyvä kirja tähänkin tilanteeseen: Mars ja venus Uusi rakkaus (tai joku sen niminen). Sen avulla itse pääsin pitkästä suhteesta kuiville, siellä on tosi hyviä ajatuksia. Vaikka nämä kuulostaa ehkä naurettavilta tyttöjen kirjoilta, kannattaa ehkä vilkaista, ne on niin selkeästi kirjoitettu että uskon että sieltä muutama hyvä vinkki sullekin löytyy. - nainen43
on miehen ikä? Kuulostaa ihan "keskenkasvusen" ajatuksilta ja teoilta.
Pitkän suhteen jälkeen haluat vakaan suhteen???
Ja treffejä on niin paljon, että itsekin meet "laskuissa" sekasin ja siinä sekotat pahasti myös monen muun (naisen) elämän ja olemisen.
Ja minusta on ihan turha sanoa, ettet osaa avata suutasi tai sanoa suoraan; heh.., olethan saanut juuri itsesi tuohon "jamaan" avaamalla suusi.
Kannattais nyt ihan todella miettiä; mitä oikein haluat ja pelkäätkö sitä, että jäät yksin?
Sillä tuolla menolla niin tapahtuu; tai ainakin se tasapaino ja järkevä ajattelu ihmissuhteissa kaikkoaa lopullisesti. - jakke25
Mulla vähän samanlainen tilanne... Yli 5v kestäny suhde meni halki poikki ja pinoon. Siitä sitten yössä tuli käytyä aikas hyvin ja edelleen. Yhtä likkaa aloin vähän tapaileenkin, lenkillä käyntiä ja tämmöstä perussettiä. No pariviikko meni niin johan rupes kyllästyttään hengailu. Ilmotin asiasta naiselle niin hän rupes kyseleen perusteluja enemmän miks mua ei kiinnosta. No sanoin hänelle et pitkä suhde takana ja heti ei jaksa uusiin juttuihin lähteä. Hän sano et ymmärtää hyvin ja se loppu siihen:) Kokeile tätä, toimii varmasti!
- Veijari-77
Hyvinhän sulla menee. Naiset saattaa siinä vaiheessa erota ikään kuin omin neuvoin, kun niille selviää että ovat yksi kana muiden joukossa. Jätä ajatteleminen heille, ja elä elämääsi sen toisen elimen (siis ei aivojen) varassa. Se tuntuu olevat se parempi puolesi. Hyvä jätkä oot!
- limudiscoon
Kuule poika, kasva mieheks. Käy sillä aikaa limudiscoissa ja vedä käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308