Astral Doors

Unohtakaa Ruotsin metalliskenestä Hammerfall ja tutustukaa bändiin nimeltä Astral Doors. Astral Doors soittaa varsin perinteistä heavy metallia ja tekee sen todella hyvin. Dio- ja Black Sabbath -vaikutteet kuuluvat erityisen hyvin heidän musiikistaan, mutta AD onnistuu silti kuulostamaan tuoreelta ja modernilta. Jos nimenomaan pidät heavy metallista ennen thrash metal -buumin alkua, niin tämä bändi onnistuu yllättämään.
Itselleni heidän viimeisinsä kokopitkä cd Evil Is Forever kolahti meikäläiseen lujaa. Oikeastaan tätä levyä voisi sanoa tämän vuoden parhaaksi tuotokseksi klassisen heavy metallin saralla. Levy iski minuun melkein yhtä lujaa kuin Acceptin Restless And Wild aikoinaan vuonna 1982. Se on jo paljon se. Heavy metallia ja hard rockia olen kuunnellut vuodesta 1981 ja oli kiva huomata, että vielä tässä vaiheessa voi tulla positiivisia yllätyksiä.
Millaista musiikkia Astral Doors soittaa tarkalleen? Tuolta voi ladata kaksi biisiä mp3-muodossa: http://www.astraldoors.com/audio.htm

2

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelija.

Ruotsissa loistavia yhtyeitä todellakin riittää (powermetallia, hardrockia ja AOR -bändejä jne).

Tuosta toisesta Astral Doorsin kappaleen nimestä tuli mieleen toinen hieno yhtye: CLOUDSCAPE

• traveller

Astral door's on mahtavaa voin kuulla taustalla deep purplemaiset kosketinsoitin soolot ja laulajalla on aivan mahtava ääni... suomeen kun sais ni hyvä ois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9123
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6910
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6655
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5671
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5413
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3591
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3202
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      56
      3110
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe