Niin, elikkäs mielestäsi kauneinta/kauneimpia gospel biisejä? omasta mielenkiinnosta vaan kyselen. Ehkäpä löydän muitakin helmiä. Omia suosikkeja, jotka ovat jääneet soimaan päähän pidemmäksikin aikaa on mm. Bass´n Helen "kutsu minua", Heureka "Sodan jälkeen", "Rakkauden Kulkuri"..
Kaunein Gospel kappale?
15
2355
Vastaukset
- ....
Mulla on suosikkeja ihan kauheesti. Mutta ylipäätään The Rainin ja Bass'n Helenin biisit on ollu mulle läheisiä. Tutustuin myös maata näkyvissä festareilla saksalaiseen Claas-p Jamboriin, jonka musiikki on todella hyvää ja jätkät aivan mahtavia.
- *Gods little princess`*
Tottakai on tosi monia mutta Think Twice soittaa hyvää musiikkia."Ethän tänne jää?" on tosi hyvä laulu,se koskettaa monia.siinä vähän herätellään ihmisiä tulevaan..
- Zibriina
*Gods little princess`* kirjoitti:
Tottakai on tosi monia mutta Think Twice soittaa hyvää musiikkia."Ethän tänne jää?" on tosi hyvä laulu,se koskettaa monia.siinä vähän herätellään ihmisiä tulevaan..
Markus Vuoriselta toi biisi muutti mun maailmankuvan.
- VE..JU
Ehdottomasti Karoliina honkasen:
KIITOS VERESTÄSI JEESUS. - Tepe
Pidän eniten Elvis Presleyn esittämästä kappaleesta In The Garden. Säestys pianokuvioineen on korvia hivelevä, ja laulajahan oli umpimusikaalinen. Löytyy cd:ltä 'How Great Thou Art'.
- -olento
Itse pidän näistä: Terapia - Jäähyväiset, Terapia - Hoosianna, The Rain - Tulta, The Rain - Tuuli Kulkee, Kobaia - Uusi Alku, Sit niitä Turvakytkimen sanoituksia
- kysymykseen
Minun mielestä nämä ovat kauneimpia/koskettavimpia:
Terapia - Jäähyväiset
The Rain - Ellipsis
Ja kaikki HB:n biisit- Hanna
Mun lemppareita ovat Bass'n Helen- Sinä vain Lupaus, Turvakytkimen Maailma ja minä Yksin ja Arielin Läsnä
- erkki
Hanna kirjoitti:
Mun lemppareita ovat Bass'n Helen- Sinä vain Lupaus, Turvakytkimen Maailma ja minä Yksin ja Arielin Läsnä
kysyttäessä kauneimpia gospel-lauluja on vaikea laittaa tähän vain muutamaa on niitä nini paljon erillaisia ja erityylisiäkin lauluja. mutta esim. nykynuorisomusiikista think twicen enkeli on todella hieno laulu. sitten sellainen RomaniGospelin suuruus kun freidiba Boodos joka esiintyi joskus 80-luvulla lauloi kappaleet Jumala ei unohda sua koskaan ja Veri jeesuksen mitkä kauneudessaan on korvia ja sydäntähipovia,musiikillisesti,laulullisesti sekä sanomaltaan. taas saman lauluntekijän(Kyösti Roth) nykymusiikista voisi poimia erittäin kauniin laulun nimeltä "Millainen Hän on?"
- dom berjon
DadsHello: Onnen sain
- fff
Artisti: Robin Mark
Levy: Revival in Belfast
Kappale: How great are you lord - tuppe
Petran vanha kappale Road to Zion tai Juha Tapion Yksi tie.
- Anonyymi
The Road - Kaukainen maa 🎶
- Anonyymi
Mummu ja minä. Outi Terho.
Lisäksi klassikko Minun käteni soi / J Leppilampi. - Anonyymi
Pekka Simojoki: Hyvää matkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152