Autoani kolhittiin ja kolhija haluaa sopia asian ilman vakuutusyhtiötä. Itse en ole ehdotukseen kauhean innostunut, haluan sen menevän ns. virallista tietä eli juuri vakuutusyhtiön kautta. Eihän minua voida pakottaa toimimaan ilman tätä vakuutusyhtiötä. Entä jos hän vaan vänkää ja vänkää, mihin sitten otan itse yhteyttä, että asia lähtee eteenpäin.
autoa kolhittiin
4
782
Vastaukset
mennä vakuutusyhtiön kautta. Halutessaan kolhija voi maksaa kulut vakuutusyhtiölle jolloin hänen bonuksensa eivät mene ja Sinulla on vakuutusyhtiö takuumiehenä korjauskuluista.
- juuri
Juuri näin. Vakuutusyhtiölle voi maksaa todellakin korjauskustannukset, jos ei halua että bonukset tippuu. Sen voi maksaa vielä vasta sitten juuri ennen kuin bonuksia tarkistetaan vuosittain.
Auton omistajahan valitsee itse haluamansa korjaamon, kun käyttää vain autonsa vahinkotarkastajalla ja vie korjausluvan korjaamolle. Tällöin tulee jo ennakkoon suunnilleen tieto korjauksen loppusummasta.
- on ystäväsi
...
- Uuno
Menkää kolhijan kanssa valitsemaasi korjaamoon ja sopikaa mitä korjataan ja kolhija maksaa korjauksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890