Danzig

Mr.Ramone

Kertokaapas, mitä mieltä tuosta Danzig-bändistä. Mun mielestäni ainakin yks parhaimpia bändejä. Muuten en hevistä oikeen välitä, mutta Danzig on tosi hyvä :P

Tulikin mieleen, että onko kellään tiedossa, että onko Glenn:illä ollut mitään muita bändejä, kun Misfits, Samhain ja sit Danzig?

Joskus taisin myöskin ladata tuon Glenn Danzigin Black Aria-levyn. En oikeistaan tiedä, että oliko se Danzig-bändin, vai sitten Glenn:in soolouran levy. Mutta aika pettymys kuitenkin. Enemmänkin tuli mieleen jonkun elokuvan soundtrack.

8

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele

en ole levyihin yms. muuhun tuotantoon tutustunut yhtään, mutta ainakin Mother-kappale viihdytti suuresti GTA San Andreaksessa

• Mr.Ramone

Kyseisen biisin perusteella mäkin Danzigiin tutustuin. Ja silloin vasta tajusin et kyse oli samasta Danzigista, ku Misfitsissäkin. Tuo Mother on kyllä yks Danzigin parhaimpii kappaleita.

• Nosfe

Otsikko kertoo kaiken.En pahemmin ole kuullut mutta tykkään siitä mitä olen kuullut.

• The_Duellist

Joo ite kuulin ekan kerran ton 777 biisin jostain skedevideosta ja sitten sitä on tullut aina välillä kuunneltua. Ihan kuuneltava bändi ainakin on kyseessä

• ...on viimeaikoina vasta tullut tutummaksi ja täytyy sanoa, että on vaikuttavaa musaa. Glennin ääni on upea, ja biisit kaikessa yksinkertaisuudessaan loistavia. Mutta näin uutena kuuntelijana en kyllä osaa antaa mitään informaatioo Glennin bändeistä. Mun kulta osais kyllä sen sijaan pitää tästä aiheesta pidemmänkin esitelmän...se mulle on Danzigia soittanu. Osti mulle yhden levynkin :) ehkä hommaan useammankin!

• Mr.Ramone

No siis joo. Glennin ääni on tosi hyvä. Sen takia ehkä mä aloin kyseisen äijän biiseistä tykkäämäänki.
        Danzig soittaa juuri sellasta metallia, jota jaksaa kuunnella. Ei sellaista perus örinä-mörinä-karjunta musiikkia.

• TOTCFUARTD

Joo. Glenn Danzigista, tuosta armoitetusta kusipäästä, mutta aikoinaan loistavasta biisintekijästä, on tullut nautittua aina omaa taiteilijanimeään kantavan ensilevynsä ilmestymisestä saakka. Neljännen täyspitkän jälkeinen tuotanto on omasta mielestäni selvästi klassisella Danzig-Von-Christ-Bisquits -kvartetilla tehtyä heikompaa; mielipide, jonka monet fanit jakavat kanssani. Viidennen levyn industriaalilinja oli "lievä" yllätys, mutta BlackAcidEvil ei itsessään (kuten eivät muutkaan Danzigin myöhemmästä tuotannosta) ole huono, mutta... Mestariteoksiin, kuten Lucifuge ja How the Gods Kill verratessa on kyyti kylmää kuin Siperian-junassa. Itse pidin Glennin soolosta (Black Aria) erittäin paljon. Levy vain oli raskaasti vajaamittainen.

• Anonyymi

Onnetonta paskaa.

Surkea laulaja ja onnettomia biisejä. Kuulostaa siltä kuin joku vajakki 1930-luvulla olisi putkimankalla äänittänyt omaa piereskelyään. Laulu hirveää ulinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3230
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1849
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1683
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1523
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      90
      1308
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1264
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1237
    Aihe