Mua kiinnostaa äärettömästi tietää miten kamalia treffejä ihmisillä on ollut? Heruttakaas... :)Itsellä oli aika piinaavat treffit tossa vähän aikaa sitten kun sai olla itse äänessä koko ajan ettei hiljaisuus olisi ollut liian piinaavaa. Sitten, kun puoli tuntia olin pulissut yksistäni, tää mies ottaa mua kädestä kiinni, katsoo silmiin ja kysyy: No, mennäänkö me meille vai teille...
Kamalimmat treffit!
44
22157
Vastaukset
- eronnut mies
Justjoo...jätkä halus vaan piparia:D Tais olla kykenemätön keskusteluun saatikka seurusteluun.
- _Katja_
Tuskaisimmat treffit oli muutama vuosi sitten tammikuussa, kun suostuin sokkotreffeille ystäväni kundikaverin kollegan kanssa.
Tämä kaveri oli tosi hiljainen, ei saanut sanaa suustaan, ja jouduin itse puhumaan suurimman osan ajasta. Hän vastaili yhdellä tai kahdella sanalla kaikkeen mitä häneltä kysyin. No, siinä sitten otin muutaman oluen, jolloin selvisi, että tämä tyyppi piti tipatonta tammikuuta eikä juonut siis ollenkaan . No, tilanne oli senverran hermostuttava, että itse kumosin siinä useamman tuopin ja puhua hölötin kaikkea ihan päätöntä kiusallista hiljaisuutta välttääkseni. Kotiin lähtiessä tämä heppu sitten ihan suoraan kysyi että "saisko nyt kumminkin" jolloin mä repesin kyllä ihan totaaliseen nauruun. Ei todellakaan.
Ulkonäöllisesti tuo kaveri oli kaikkea muuta mitä mieheltä toivon - epäsiisti, haisi hielle ja hikoili jatkuvasti. Yöks.- Tupu
Voi luoja millaisiin mieheen olet törmännyt !
Ei juurikaan sanaa suustaan ulos saa ja luulee/toivoo silti saavansa seksiä. Kamalia ukkoja tuollaiset !
Tuntuu : sokkotreffeille oli haalittu reppana, joka ei ikinä muuten naisseuraa saa ... heh heh - ..........
Sehän paljastaa teistä naisista sen että ette osaa rikkoa hiljaisuutta. Aina mennään saman kaavan mukaan. Kyllä mielenkiintoinen ihminen on niin mielenkiintoinen että sen kanssa tulee juttuun, vaikka olisi hiljaisempikin.
- k...
Olisit antanut sille suukon poskeen.. =D
- Tiita
k... kirjoitti:
Olisit antanut sille suukon poskeen.. =D
Tehny mieli antaa sille yhtään mitään! Kenties korkeintaan vetää käkättimeen...
- k....
Tiita kirjoitti:
Tehny mieli antaa sille yhtään mitään! Kenties korkeintaan vetää käkättimeen...
No olisit tehnyt kuitenkin jotain odottamatonta.
Kysynyt jotain hölmöä. Olisikohan se siitä suuttunut?
- miesmies
Pulistaan ja pälistään turhanpäiväisia kun senkin ajan voisi käyttää tehokkaammin.
- Tupu
Ja Sinä siis ajattelet : suomalainen mies EI puhu, mutta seksi kelpaa kyllä ! Hyi !
- annukka
Paremmin siis miten, sängyssä peuhaamalla vissiin. Typerä porsas!!!!!
- sekin
Minulla kävi niin treffien kautta sovituilla sokkotreffeillä, että mies tuli paikalle alkoholinvaikutuksen alaisena (=kännissä), kävi ilmi että hänellä ei ollut asuntoa vaan pyöri kavereiden nurkissa ja olisi kovastikin tullut minun luokseni "viettämään iltaa"....yksi tunti ja soronoo kun meikämamma lähti
- Tupu
Oikein teit ! Ei tuollaisia lieroja ukkoja tarvitse kenenkään naisen sietää !
- pahimmat
Tupu kirjoitti:
Oikein teit ! Ei tuollaisia lieroja ukkoja tarvitse kenenkään naisen sietää !
tapasin joitain vuosia sitten cityn tekstiviesti treffien kautta tyypin jonka kanssa viestiteltiin päivä ja sitten mentiin siiderille.
no, ei ainakaan ollu hiljaista, tää tyyppi selitti entisesti tyttöystävästään ja sen ilmeisesti varakkaasta suvusta koko illan, luetteli kaikenlaisia "kuuluisuuskia mitä tunsi" ei tainnut kysyä minulta mitään koko iltana, kertoi hankkivansa mauttomat merkkibleiserit varastettuna jne. no se oli sitten kiitti moi.
kahden viikon päästä tulee viesti "kauhee stondis, voisko tulla käymään"
vieläkin yököttää...heh.. - ei olisi uskonut
pahimmat kirjoitti:
tapasin joitain vuosia sitten cityn tekstiviesti treffien kautta tyypin jonka kanssa viestiteltiin päivä ja sitten mentiin siiderille.
no, ei ainakaan ollu hiljaista, tää tyyppi selitti entisesti tyttöystävästään ja sen ilmeisesti varakkaasta suvusta koko illan, luetteli kaikenlaisia "kuuluisuuskia mitä tunsi" ei tainnut kysyä minulta mitään koko iltana, kertoi hankkivansa mauttomat merkkibleiserit varastettuna jne. no se oli sitten kiitti moi.
vieläkin yököttää...heh..treffit viikon kirjoittelun jälkeen kahvilaan.
Olen nähnyt naamakuvia, mutta paikalla odottaa paljon pienempi mies (vastaa miehet muuten sitä "lihavampi nainen" hommaa) ja mikä pahinta, jalassa todella kireät beessit farkut jotka ovat vielä niin lyhyet että sukan varret näkyvät (naiset, te tiedättä miltä näyttää:))joka pyörii hermostuneesti.
Mies tuijottaa kahvikuppia, tuntuu että se uppoaa sinne tuoliinsa tyystin, niin kasassa se oli. jokaiseen kysymykseen tulee hermostunut "ai mitä, anteeksi?" mä olin niinkun että olis kai ihan kohtelaista edes yrittää saada keskutelua aikaan, jopa bussipysäkillä tuntemattomalta irtoaa enemmän...yrita siinä sitten...ja koska viesteissä oli kertonut korkeasta koulutuksestaan, kansainvälisestä kokemuksestaan useista erimaalaisista ystävistään, parhaimmat ystävänsä ovat kuulemma naisia jne, juttua riitti(maileissa siis)...no tiestysti siinä tuli mieleen että toi miettii kuinka se kehtais lähteä että se varmaan ei pidä musta alkuunkaan...lähettiin siitä sitten mun aloitteesta kotiimme (eri suuntiin)
ja sitten tulee maili "olet todella kiva ihminen ja haluaisin ehdottomaasti tavata uudelleen jos vaikka mentäisiin illalliselle..."
(ei menty, enkä vieläkään tiedä mitä tuon päässä liikkui...mutta jos ei pysty edes normaalisti olemaan ensi treffeillä, ei tarttis mitään ihmeellisyyksiä, juteltais vaikka säästä sitten mutta ei täyttä tuolin väliin uppoutumis harjoitusta, ja eiköhän se kahvikin pysy siellä kupissa sitä tuijottamatta)
onko ihmiset jotenkin yli ujoja jos kyseessä on "nettideitit" vai mikä tässä mättää? - Aika järkkyä
pahimmat kirjoitti:
vieläkin yököttää...heh..Uskomattomia tolloja sitä onkin. Tuollaisesta ainoastaan itsestään puhuvasta minullakin on yksi treffikokemus. Ei tosin siitä sen enempää, sen verran tylsä tyyppi oli:)
- riisikakkunen
En nyt kauheasti viitsi yksilöidä tätä tapahtumaa, kun tyyppi voi käydä lukemassa näitä juttuja, enkä missään tapauksessa kuitenkaan halua pahoittaa hänen mieltään ja menettää loputkin rippeet itsetunnostaan. Siis live-elämän itsetunnosta. Chatissa ei ole sen suhteen ongelmia.
Miehet aina mollaavat täällä, että naiset valehtelevat ulkonäkönsä. Näköjään siihen syyllistyvät miehetkin. Kundihan ei ollut yhtään sellainen kuin oli antanut ymmärtää. Kaikenlisäksi hän oli ihan järkyttävän epäsiisti, tukka leikkaamatta, parta siistimättä, vaatteet likaiset, henki haisi jne. Eikä se kauheasti uskaltanut edes puhua vaikka chatissa kyllä oli jaksanut ylistää omaa erinomaisuuttaan seuramiehenä.
Ihan oikeasti. Chatissa juttua tuli, joten mikä tahansa ääliö ei voi olla kyseessä. Ja vaikka kaveri ei mikään adonis ollutkaan niin olisi ollut edes siisti ja puhdas. Pienen fiilauksen jälkeen siitä olisi saanut ihan siedettävän näköisen nuoren miehen. Ei tosin alkuunkaan sellaista kuin oli itsensä kuvaillut, mutta ei mitään riihipiruakaan. Olisi ollut rehellinen chatissa ja olisi käynyt suihkussa, laittanut puhtaat vaatteet, pessyt hampaat yms. ennen treffejä.
Lähdimme eriteille. Jälkeenpäin tuli kyllä sähköposti, että haluaisi tavata uudelleen. Siinä vaiheessa avauduin hieman ja koitin sanoa nätisti, että "et nyt ollut ihan sitä mitä etsin". - annie
Kahden miehen kanssa olen käynyt sokkotreffeillä, ja kummastakin jäi pelkkä paskan maku suuhun. Itse olin yrittänyt olla mahdollisimman rehellinen, etenkin ulkonäöstäni, mutta nämä miehet olivat kyllä jotain aivan muuta kuin mitä etukäteen olivat antaneet ymmärtää.
Ensimmäinen äijä oli valehdellut pituutensa 10 cm yläkanttiin. En tosiaan hakenut, enkä hae, välttämättä mitään 185-senttistä adonista, joten minkäänlaisia pituusrajoja en ilmoitukseeni ollut laittanut - silti ensimmäisessä viestissään tää mies ilmoitti olevansa "n. 165 cm pitkä"... joopajoo, "noin" tosiaan on aika venyvä käsite! Todellisuudessa kyseinen aikuinen mies oli mua useamman sentin lyhyempi, vaikka jalassani oli ohutpohjaiset kengät ja itsekään en ole kuin vajaa 160... Muutenkin herran ulkonäkö oli suoraan sanottuna vastenmielinen: hiki(!!) ja henki haisivat, hampaiden välit oli täynnä ruoantähteitä eikä kropasta todellakaan ilmennyt lukuisat urheiluharrastukset, vaan pikemminkin päinvastoin. Lähettämänsä (kasvo)kuva oli varmaan 5 vuotta vanha. Ties vaikka olisi iästäänkin muutaman vuoden jättänyt pois. Puhetta äijällä riitti siihen malliin etten suunvuoroa ollut saada, ja keskustelumme oli lähinnä hänen yksinpuheluaan. Treffitkin venyivät pariin tuntiin kun en eroon meinannut päästä. Tapaamisen päätteeksi mies kävi vielä halailemaan, ja ehdotti että lähtisin hänen kämpilleen... Hyi helvetti, en todellakaan! Enemmän tai vähemmän omituisia tekstiviestejä tältä mieheltä satelee edelleen, vaikka entisiinkin olen jättänyt vastaamatta. Uusille treffeille en ole suostunut, ja tehnyt sen myös hänelle varsin selväksi... Jotenkin pelottava tyyppi.
Toinen ei ollut aivan yhtä paha, mutta tässäkin tapauksessa henkilön omakuva oli aika pahassa ristiriidassa ympäristön (tai ainakin mun) käsitysten kanssa. Omasta mielestään hän oli "pitkä" (=pituutta n. 170 cm, mikä sinänsä on mulle aivan riittävä, mutta eihän tota rehellisyyden nimissä pitkäksi voi väittää), "vaalea" (=hiukset tasaisen maantienruskeat - ehkä jossain Jenkeissä totakin kutsuttaisiin vaaleaksi, mutta ei sentään Suomessa) ja "hyvännäköinen" (okei, makuasia...). Pukeutuminen sitä tylsää villapaitainsinöörityyliä. Muuten kuitenkin ihan mukava tyyppi, mitä nyt käytöstavoissa olisi ollut toivomisen varaa - mies tuijotti KOKO treffien ajan mua suoraan rintoihin... Ei sentään käynyt lähentelemään ja ymmärsi kun sanoin etten halua tavata enää uudestaan.
En sitten tiedä onko nämä mun kokemukset vaan poikkeuksellisen huonoja, mutta nettideitille tuskin enää lähden.- fqwgq
Parempia varmaan kuin ihan mykät tyypit. Tuskin sinäkään mikään erikoinen olet. Älä kuvittele liikoja itsestäsi.
- Deittaaja
Hehhe, ensinnäkin on pakko ilmaista osaanotto muille vastanneille. Tiedän tunteen.. *nauraa*
Nämä mun treffit eivät sinänsä olleet mitkään hirmu kamalat, tyyppi näytti hyvälle ja jälkeen päinkin olimme yhteyksissä. (Tosin ei montaa kuukautta.)
Mutta se että ensimmäisillä "treffeillä" on kolme kaveria mukana, paikkana pahin juottola mitä löytyy lähimmän 20 kilometrin säteellä ja suurimpana kiinnostuksen kohteena on rintavarustus ei hirmuisesti naurata. :D Ainakaan silloin kun on ko. hetkessä.
Huvittavuutta lisää se, että jälkeenpäin mies valittaa että en ollut panostanut tarpeeksi ulkonäkööni. :D Kumma vain, että mies tajusi minkä näköinen olin ollut, vaikka katse oli varsin tiiviisti tuossa pikkaisen alempana.
Jälkeenpäin tuolle on voinut nauraa ja naurattaa vielä muitakin kanssaihmisiä. Mm. nykyisiä treffikavereita, jotka kysyvät pahimmista treffeistä. :D
Toinen hieman ahdistavampi kokemus oli sellainen, kun mies alkoi ensimmäisten treffien jälkeen puhumaan kuin olisimme menneet naimisiin ja en saisi enää tehdä mitään kenenkään muun kanssa jne jne. Yhteydenpito loppui minun osaltani siihen ja luojan kiitos myös mies älysi pysyä hiljaa. - naakin
joo, on noita ollut melko mielenkiintoisia tapaamisia. huippu oli varmaankin se 15 senttiä lyhyempi, 20 kiloa painavampi ja 10 vuotta vanhempi kuin tämä neiti oli profiiliinsa, jossa kehui olevansa urheilullinen ja liikunnallinen etc, laittanut sekä vaihdetuissa viesteissä kertonut. Itse liikun paljon ja harrastan ihan oikeasti, eli osaan kaikkea mitä profiilissani väitän tekeväni. Menin lievästi sanoen hämilleni kun näin treffikumppanin jolle ihan tavallinen kävely näytti tekevän vaikeaa, tilanne oli tosi kiusallinen kun en oikein osannut karkuunkaan juosta, käytöstavat estivät, mutta melko äkkiä liukenin kuitenkin, rajansa kohteliaisuudellakin.
Toinen hyvä tapaus oli nainen jonka mielestä puolentoista tunnin puhuminen ilman hengen vetämistä oli ihan ok, tai kai se hengitti nenän kautta kun ei näyttänyt yhtään sinertävän. Todella raivostuttavaa keskustella kun ei saa sanaa väliin ilman, että täytyy puhua päälle. Tosin todettiinkin sitten ettei meidän temperamentit oikein kohdanneet:) Onhan nää kommentit hiukan pikkusieluisia, joten täytyy todeta tapaamieni ihmisten olleen pääsääntöisesti juuri sitä mitä sanovatkin, että aika rehellistä porukkaa täällä liikkuu minun kokemuksieni mukaan.
PS. en ole ton tiita83:n kanssa käynyt treffeillä:)- tiita83
Onneksi et ole ja hyvä että kerroit. On mullakin vielä mahdollisuuksia:D
- oxygenol
tiita83 kirjoitti:
Onneksi et ole ja hyvä että kerroit. On mullakin vielä mahdollisuuksia:D
Aikas tutun kuuluisia tarinoita täällä on :)
Itse voin miehenä sanoa suoraan naiselle (chatissä/tekstiviestillä/mailissa ja vaikka suoraan kasvotusten) että liikuntaa en pahemmin harrastele (mitä nyt välil tulee outoi päähän pistäytymiä, kävely ja sulkkis lähinnä) enkä ole mikään runeberi joka laukoo 1000 sanaa minuutissa.
Nooh kamalimpia treffejä ei nyt voi muistaa :)
Toisaalta, kaikki treffit ovat olleet täysin katastrofeja joko johtuen minusta tai nais puolisesta henkilöstä.. On nyt vähemmäks jäänyt treffailu, toivottavasti pysyykin silleen :D - uuh=)..tyttönen vaan
oxygenol kirjoitti:
Itse voin miehenä sanoa suoraan naiselle (chatissä/tekstiviestillä/mailissa ja vaikka suoraan kasvotusten) että liikuntaa en pahemmin harrastele (mitä nyt välil tulee outoi päähän pistäytymiä, kävely ja sulkkis lähinnä) enkä ole mikään runeberi joka laukoo 1000 sanaa minuutissa.
Toisaalta, kaikki treffit ovat olleet täysin katastrofeja joko johtuen minusta tai nais puolisesta henkilöstä.. On nyt vähemmäks jäänyt treffailu, toivottavasti pysyykin silleen :DUuuh,onpas oxygenol"- upee UROS ! Varmaan tämän palstan komein ! Nams !
Et ole kauaa sinkku =) - tiita83
oxygenol kirjoitti:
Toisaalta, kaikki treffit ovat olleet täysin katastrofeja joko johtuen minusta tai nais puolisesta henkilöstä.. On nyt vähemmäks jäänyt treffailu, toivottavasti pysyykin silleen :DAika nanna tapaus... :) Et satu Tampereella liikkumaan ;););)
- tampereen typykkä..uuh!
uuh=)..tyttönen vaan kirjoitti:
Uuuh,onpas oxygenol"- upee UROS ! Varmaan tämän palstan komein ! Nams !
Et ole kauaa sinkku =)=)))))))))) !!!! Tampreelta ??!! Vaikuttaako UROS täällä ?!:))))))
- tiita83
tampereen typykkä..uuh! kirjoitti:
=)))))))))) !!!! Tampreelta ??!! Vaikuttaako UROS täällä ?!:))))))
Minä ensin ;)
- !!!!!!!
oxygenol kirjoitti:
Toisaalta, kaikki treffit ovat olleet täysin katastrofeja joko johtuen minusta tai nais puolisesta henkilöstä.. On nyt vähemmäks jäänyt treffailu, toivottavasti pysyykin silleen :Dtämä poitsu katos?
Höh,kun naiset kehuu, niin karkaa pois !?
Kumma juttu ! - Tiita
!!!!!!! kirjoitti:
tämä poitsu katos?
Höh,kun naiset kehuu, niin karkaa pois !?
Kumma juttu !...Raukka parka suoraa hyökkäystä...
- taikatytsö
Tiita kirjoitti:
...Raukka parka suoraa hyökkäystä...
..kummaa porukkaa miehet..toisinaan...
tämäkin katos jonnekin... heti kun ..
Monet ihmettelee, etteikö tällä vuosisadalla nainekin voi miestä kehua tai flirtata, sitten kun näin tekee, mies pelästyy ja pistää pään pensaaseen.Eihän flirtti tai kehuminen tarkoita, että heti pitäis lähtee sormuksia ostamaan ...
heh...heh...
Itse olen varattu ja silti lasken joka päivä leikkiä miesten kanssa, tarkoittamatta sillä muuta kuin keventää flirttihuumorilla jotain sekuntin murto-osaa.. en nääs muutu mykäksi nunnaksi,vaikka mulla olis miesystävä. Ja onhan mulla ;)ja hiljaa en silti ole;)
Minuakin kehuu joskus joku tuntematon mies, ja otan sen VAIN kohteliaisuutena, ei se sen kummempaa ole... - Palstatrolli
taikatytsö kirjoitti:
..kummaa porukkaa miehet..toisinaan...
tämäkin katos jonnekin... heti kun ..
Monet ihmettelee, etteikö tällä vuosisadalla nainekin voi miestä kehua tai flirtata, sitten kun näin tekee, mies pelästyy ja pistää pään pensaaseen.Eihän flirtti tai kehuminen tarkoita, että heti pitäis lähtee sormuksia ostamaan ...
heh...heh...
Itse olen varattu ja silti lasken joka päivä leikkiä miesten kanssa, tarkoittamatta sillä muuta kuin keventää flirttihuumorilla jotain sekuntin murto-osaa.. en nääs muutu mykäksi nunnaksi,vaikka mulla olis miesystävä. Ja onhan mulla ;)ja hiljaa en silti ole;)
Minuakin kehuu joskus joku tuntematon mies, ja otan sen VAIN kohteliaisuutena, ei se sen kummempaa ole...jos ohimennen juottaisi niin josko sitten alkaa silmänisku muistuttamaan posken imuliikettä?
Hitto teidän akkojen kanssa just tiedä yhtään, pitääkö ottaa todesta vai ei. Siinähän sitten flirttaat jonkun tusinatylsimyksen kainalossa valittamassa kun bussikuski ottaa perseestä kiinni kesken rahanvaihdon. Toinen vaihtoehto on sitten valittaa, kun kukaan ei huomaa flirttiäsi ollessasi yksin liikkeellä.
Ihan sama. En vaan osaa. - Tiita
Palstatrolli kirjoitti:
jos ohimennen juottaisi niin josko sitten alkaa silmänisku muistuttamaan posken imuliikettä?
Hitto teidän akkojen kanssa just tiedä yhtään, pitääkö ottaa todesta vai ei. Siinähän sitten flirttaat jonkun tusinatylsimyksen kainalossa valittamassa kun bussikuski ottaa perseestä kiinni kesken rahanvaihdon. Toinen vaihtoehto on sitten valittaa, kun kukaan ei huomaa flirttiäsi ollessasi yksin liikkeellä.
Ihan sama. En vaan osaa.TÄH?!?!?
- Palstatrolli
Tiita kirjoitti:
TÄH?!?!?
Vai ootko niin tyhmä ettet ees tajuu?
- Palstatrolli
Liian vähän rohkaisuryyppyjä? Jokainen itseäänkunnioittava henkilö treffaillessaan vastakkaista sukupuolta, sopii tapaamiset sellaiselle päivälle, että voi perustella vähäsanaisuutensa, hien ja valkosipalin hajun, mustelmat ja laastarit yms. joko krapulalla tai nousuhumalalla.
Ei sitä täysjärkinen selvinpäin voi tuntemattomien kanssa säätä kummemmasta puhella. - Amatööri-aloittelija
kummalle menitte? :)
Itselläni ei kamalinta treffikokemusta ole kun en treffailua ole ikinä harrastanut. - treffit
Olin treffeillä yhen vosun kanssa ja se höpötti koko ajan. Jouduin kuuntelee sen kälätystä yli puol tuntii, kunnes sain suun vuoron ja pääsin kysyy että lähetäänkö panee.
- haha...
...hahahahahahahaaa...
- Jenkkakahvat
Näitä n.k. "urheilullisia" naisia, jotka väittävät harrastavan liikuntaa säännöllisesti on ollut muutamia, joilla on ollut selvästi ylipainoa.
Pahin tapaus oli sporttinen, pitkänhoikka korkeakouluopiskelija (oikeasti artesaani AMK), jonka olemus toi mieleen lähinnä Pygmin, ylipainoakin oli riittävästi. Lisäksi tämä tapaus puhui taukoamatta omasta opiskelustaan, tekemistään taideteoksista, upeista taidenäyttelyistä yms. Lopuksi veti herneet nenään ja alkoi haukkumaan kusipääksi, kun ilmoitin kohteliaasti että kiitos mutta nyt minulla on muuta menoa ja jatko ei kiinnosta.- ------------
Ylipainoisetkin voivat liikkua säännöllisesti heti laihtumatta! Ja mistä tietää, vaikka se tyyppi on ollu lihavampi ja saanut jo jonkun verran kiloja liikkuessa. Itsekin liikun 3-4 kertaa viikossa ja olen reilusti ylipainoinen. Uheilullinen ei ole hoikan synonyymi!
- Tiita_83
Ei kyllä tasan menty kummankaan luokse :D
- ja oi oi
AI kauheeta! mä luulen että mä kuolisin siihen paikkaan. Sellaisia ehdotuksia. Apua!
- järkyttynyt
No on teitä muitakin... Tapasin miehen kuukausien kirjoittelun jälkeen.. Pahinta oli miehen likaiset vaatteet, haisivat ihan kun ei olis pesty puoleen vuoteen. Henki haisi. Hän näytteli exiensä kuvia puhelimesta, viestejä tuli koko ajan ja kertoikin keneltä tuli. Iänkin mainitsi joka nuorempi kun oma tyttärensä... Tajusin jälkikäteen että kaikki kuvat mitä olin nähnyt, oli ne samat vaatteet oli sitten töissä, kotona, kävelemässä yms. Olin aivan kauhuissani ja jatkon arvaatte. Huh huh.
- miehen_tarina
Olin eronnut pitkästä suhteesta ja tapasin tytön Tinderin välityksellä kahvin merkeissä. Olin kieltämättä todella ruosteessa treffien suhteen, mutta kuitenkin sellaiset perusjutut kuten vaatetus, hygienia jne. olivat kunnossa.
Vaikka nämä olivatkin epämukavimmat treffit joilla olen käynyt niin en oikeastaan voi syyttää kumpaakaan niistä - olimme yksinkertaisesti vain niin erilaisia. Ihan nätti tyttö, mutta olimme eri mieltä lähes jokaisesta asiasta ja kieltämättä itsekin mokasin heittämällä sarkastisen vitsin mitä hän ei tuntunut ymmärtävän (ei mitään härskiä). Tuli myös kiusallisia hiljaisia hetkiä ja kahvila oli vielä niin meluisa paikka, ettei kumpikaan välillä kuullut toisen puhetta. Koko tilanne tuntui kuin vaikealta työhaastattelulta.
Koetin vähän väliä katsoa kelloa milloin olisi kohtelias aika lähteä pois ja puoli tuntia jaksoin sinnitellä kunnes sanoin, että minun pitikin tavata ystäväni. Koko tapaaminen oli niin kiusallinen, mutta onneksi kumpikin oli samaa mieltä, ettei meidän kannattaisi tavata enää uudestaan. Ja en tosiaan halua haukkua häntä, koska hän on varmasti todella kiva tyttö jollekin, mutta olimme vain liian erilaisia. Hänen versionsa tuosta tapaamisesta saattaisi poiketa varmaan omastani jonkin verran ja ehkä hän haukkuisi minut täysin, mutta lopputulos olisi varmaan täsmälleen sama.
Sitten viikkoa myöhemmin tapasin tytön joka oli täysin tyyppiäni ja menimmekin yhteen. - treffeillä-
en ollut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628142Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475976Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.435772- 1122312
- 1212198
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav831760- 1261618
Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita581580IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1261552Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401126