kela rahaa riittää

afrikkaan asti

Ei ole suomi köyhä eikä kipeä!!

Olen seurannut sivusta (naapurina)
afrikkalaisten asuttamista suomeen. Ja niillä menee tosi hyvin!!

Kiintiöpakolaisina suomeen, täällä kaikki valmiina; asunnot toimeentulo, jopa harrasteet.
Kotoutus koulutus jne.(kodinperustamiseen 2000e käteen - saa ostella stereot - niitä voi soittaa öisin, kun ei tartte herätä töihin aamulla..)

Elävät kuin herrat, pukeutuvat sunnuntaipukuun arkisinkin - ei ole uhkaa likaisista töistä.
---asuntokin on kallis - vuokra niin korkea, ettei suomalaisella tavallisella työmiehellä ole siihen varaa. Kela-maksaa!
(siellä on käynyt siivoojakin! - palvelu pelaa!)
(lisäksi paikalliset uskovaiset lähetyssaarnaajat syöttää niitä ja seurustelee -ilmeisesti käännyttää ja kotouttaa..)

---ymmärtäisin sen, että annettaisiin lämmin yöpymispaikka ja ruokaraha.
---En ymmärrä miksi pitää tarjota huippuelintaso!?
---ei suomalaisella ole tuollaiseen oikeutusta! Kotimaassaan eikä muualla.
---ei edes tavallisissa töissä tienaa noin paljon HUOM!!! (kun lasketaan edut rahana / vapaa-aika..)

HÄVETTÄÄÄÄ!!! teidät suomalaiset työttömät - teidät on unohdettu-.
Ette ole minkään arvoisia. Afrikkalainen on paljon arvokkaampi!

--muistakaa tämä vaaleissa!

7

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi vee

Siksi on sitä työvoimapulaa!
      Halvalla palkalla ei kiinnosta tehdä töitä. Noi siirtolaiset elää paremmin sos. eduilla.
      Menee siinä moraali multakin. Olen matalapalkka-alalla. Olen minäkin kattonu tota elintasoa pakolaisten ja afrikkalaisten keskuudessa.
      Etenkin se, että kun itse menettää kaiken vapaa-ajan töissä eikä elintaso siltikään nouse pakolaisen tasolle, niin se suorastaan vtuttaa. Elämä menee hukkaan töissä. Toiset lomailee. voi -vtttu

• nopeasti edut pois

Kovaa menoa on toi suomen "pakkokansainvälistäminen".
        Toi idealisti-fuula tulee kalliiksi suomalaiselle veronmaksajalle.
        Täällä vuosaaressa helsingissä somali asuu hyvin ja elää taloudellisesti paremmin, kuin moni työtätekevä suomalainen.
        Työtön suomalainen on sitten täysi luuseri, rahallisesti.

Tavallisesta palkasta kun maksat verot, asunnon, työmatkat, kaiken..... et tienaa niin hyvin, kuin afrikkalainen kela-lomalla.
        Ei siis ole kohtuutta tässä hyysäämisessä ollenkaan.

• vielä?

ihmetellään miksi suomalaiset ovat "rasisteja". Sama oli jo parikymmentä vuotta sitten, kun vietnamilaiset tulivat Suomeen. Yksi perhe muutti työkaverini naapuriin. Siinäpä kuuntelin silmät pyöreinä kun työkaverini kertoi juuri samoista asioista kun sinäkin. Kaiken lisäksi näiden vietnamilaisten ei edes tarvinnut lapsiaan hoitaa, taksi kävi hakemassa lapset päiväkotiin (ja tietysti taksi toi myös pois). Voi, että olin vihainen. Itse sain työntää lapseni lumituiskussa parin kilometrin päähän päiväkotiin ja piti vielä keritä bussilla töihin. Miksi en älynnyt vaatia taksikyytiä!? Ajatelkaa, ainakin jo 20 vuotta pakolaisia on kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä. Kyllä minäkin olen muuttunut "rasistiksi". JOs heitä kohdeltaisiin kuten suomalaisia, varmaan heitä ei vihattaisi niin paljoa!

• käytössä

Pakolaisbisneksessä on liika rahaa käytössä.
        Siellä voitaisiin leikata paljon menoja.
        Näinhän tehdään muuallakin!!

Toi pakolaisbisnes elättää vaikka minkälaisia virkamiehiaä ja asiamiehiä ja rahaa riittää. Mistä tarpeelisesta suomalaisten hyvinvoinnista nuo rahat on pois?
        Luulen, että esim terveydenhuollossa olisi noille pakolaisrahoille tärkeämpi tarve.
        Oletteko nähneet miten nykyään vanhuksia hoidetaan? - taso on laskenut kokoajan.
        ---Samaan aíkaan pakolainen porskuttaa yltäkylläisyydessä,
        kun työtä ikänsä raatanut suomalainen vanhus jää ilman kunnon hoitoa. --- tämä on julma vääryys.

Saakelin idealistit ja politikot - ette tajua !!!!

• Niinpä..Varaa on eräillä tunkea rahaa hedelmäpeleihin(katsellut monet, monet kerrat), ajella autoja joiden eteen ei ole tarvinnut tehdä päivääkään töitä(kortti?)milläköhän kottikärryn kortilla, maksettu Valtion kassasta eli veroista..Ei tarvitse pelätä, jos vuokrat ovat"rästissä"=viranomainen maksaa!Mikäli joku muuta väittää, on samanlainen kuin joku sosiaalihyysäri.

Hyvää tässä on se, että mitä enemmän viha kasvaa..sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku ottaa oikeuden päättäjiltä omiin käsiinsä.Mikäli kansan omat mielipiteet eivät kiinnosta..niin ei kiinnosta myöskään poliitikkojen ja viranomaisten määritelmät.

Mikä on liian vaikeaa, että maksimissaan luodaan olosuhteet maan ulkopuolelta tuleville sellaisiksi, että niillä pärjää kuten suomalainenkin, ilman hyysäämistä.Miten olisi Lapin / Karjalan eräät tyhjät talotkin joita palokunnat hajottavat harjoitellakseen.Sytytetään rivitaloja tuleen ja sammutellaan harjoitukseksi.Taloja, jotka olisivat tietylle sakille juuri oikeita.

Asioita sotketaan, peitellään, valehdellaan tavallisilta kansalaisilta.

Vaaleissa on vain se vika, että yksi presidentti ei ole se, joka omaa vallan päättää näistä asioista.Se kuuluu sakille, joka pysyttelee piilossa julkisuudelta ja ajaa omia etujaan ohessa.Niitä ei pääse millään vaaleilla valitsemaan..

• verorahat hukkaan !

Kaikenmaailman hyysääjät on ottaneet vallan suomessa. Miksi?

Suomaliset työttömät ja alipalkatut ovat ne huonoimmissa asemissa olevat. ns pakolaiset on jo eliittiä.
      Miten näin on käynyt?
      ------luulen syyksi sen, että on äänestetty vääriä ihmisiä valtaan!

• pekkapp

Saiskohan afrikassa samat tuet kuin täällä jos menis pakolaisena corollan korjaajaksi Afrikkaan. Sanois vaan että kosto elää. Mä tulin tänne. Oon meinaan saatanan valkoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe