Lada samara

tämä on mulla

Olen melko arvostettu henkilö ja mulla on tämmöinen auto.Ihan hyvä peli.Ei sillä kyllä mahtailla

7

1727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin mitäs

      väliä sillä autolla on? Ei kai se ole peruste arvostaa ihmistä. En kyllä ymmärrä miksi tuollaista ajelet? Toisaalta itselläni tulee kilometrejä niin paljon, että haluan myös laatua.

    • älä älä!

      älä arvostele ladaa se on sellanen juttu että lada rocks

      • en sitten

        arvostele ladaa. Onhan se vuoden auto... joskus kahdenkin... jaa.. se taisi ollakin Fiat. Mutta Skoda Kombi on nopee, upee ja kopee; isä ohjaa, äiti polkee, lapset pitää pohjaa.


    • kuupeikotar

      ostettiin n 7v sit -89 samara 2tonnilla(mk) ja hyvin on viel tähän asti palvellut. parempaa autoo ei juuri vois ees toivoo kun ei enää arvo tipu ja on ollu harvinaisen varma peli.suurin menoerä oli kai muutama vuos sit peltiremppa kun uusittiin siihen takaluukkua myöten uutta peltiä. (itse tehden sekään ei tullu hintoihin..)ollaan jo miehen kanssa päätetty et se saa viettää eläkepäiviään omassa pihassa just niin kauan kun siinä "henki kulkee" eli ei ole kaupan..

      • sen pois

        Jos se on noin hyvä peli, niin ostan sen!! Hinta?


      • kuupeikotar
        sen pois kirjoitti:

        Jos se on noin hyvä peli, niin ostan sen!! Hinta?

        kts. em viesti tämä helmi ei ole myynnissä.. sitä on sisulla ja sydämmellä laiteltu näinä vuosina ettei raha riitä korvaamaan sitä. tarvitsemme juuri tällaista "työjuhtaa" jonka paksiin voi huoleti lyödä yli 200kg painoo ja vielä mennään... ( ei meinaan onnistu japseilta, kokeiltu on.)


      • Ostan sen
        kuupeikotar kirjoitti:

        kts. em viesti tämä helmi ei ole myynnissä.. sitä on sisulla ja sydämmellä laiteltu näinä vuosina ettei raha riitä korvaamaan sitä. tarvitsemme juuri tällaista "työjuhtaa" jonka paksiin voi huoleti lyödä yli 200kg painoo ja vielä mennään... ( ei meinaan onnistu japseilta, kokeiltu on.)

        et nyt kuitenkin myis?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe