Olen melko arvostettu henkilö ja mulla on tämmöinen auto.Ihan hyvä peli.Ei sillä kyllä mahtailla
Lada samara
7
1752
Vastaukset
- niin mitäs
väliä sillä autolla on? Ei kai se ole peruste arvostaa ihmistä. En kyllä ymmärrä miksi tuollaista ajelet? Toisaalta itselläni tulee kilometrejä niin paljon, että haluan myös laatua.
- älä älä!
älä arvostele ladaa se on sellanen juttu että lada rocks
- en sitten
arvostele ladaa. Onhan se vuoden auto... joskus kahdenkin... jaa.. se taisi ollakin Fiat. Mutta Skoda Kombi on nopee, upee ja kopee; isä ohjaa, äiti polkee, lapset pitää pohjaa.
- kuupeikotar
ostettiin n 7v sit -89 samara 2tonnilla(mk) ja hyvin on viel tähän asti palvellut. parempaa autoo ei juuri vois ees toivoo kun ei enää arvo tipu ja on ollu harvinaisen varma peli.suurin menoerä oli kai muutama vuos sit peltiremppa kun uusittiin siihen takaluukkua myöten uutta peltiä. (itse tehden sekään ei tullu hintoihin..)ollaan jo miehen kanssa päätetty et se saa viettää eläkepäiviään omassa pihassa just niin kauan kun siinä "henki kulkee" eli ei ole kaupan..
- sen pois
Jos se on noin hyvä peli, niin ostan sen!! Hinta?
- kuupeikotar
sen pois kirjoitti:
Jos se on noin hyvä peli, niin ostan sen!! Hinta?
kts. em viesti tämä helmi ei ole myynnissä.. sitä on sisulla ja sydämmellä laiteltu näinä vuosina ettei raha riitä korvaamaan sitä. tarvitsemme juuri tällaista "työjuhtaa" jonka paksiin voi huoleti lyödä yli 200kg painoo ja vielä mennään... ( ei meinaan onnistu japseilta, kokeiltu on.)
- Ostan sen
kuupeikotar kirjoitti:
kts. em viesti tämä helmi ei ole myynnissä.. sitä on sisulla ja sydämmellä laiteltu näinä vuosina ettei raha riitä korvaamaan sitä. tarvitsemme juuri tällaista "työjuhtaa" jonka paksiin voi huoleti lyödä yli 200kg painoo ja vielä mennään... ( ei meinaan onnistu japseilta, kokeiltu on.)
et nyt kuitenkin myis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899