miks miehet ei vastaa tekstiviestiin ku on kavereittensa kanssa baarissa?´eiks silloin vaa ajatella omaa rakastaan ees sen vertaa et lähettäis jotain kivaa takasin ku ite makaa himassa?
mies baarissa
5
910
Vastaukset
- baarissa
1. viestien ääni ei mölyn läpi kuulu.
2. baarissa ollaan tapaamassa ihmisiä ja vaikka ämmä huutelisi itsekkäästi huomiota kotisohvaltaan, ei siihen muuta seuruetta kunnioittava mies vastaa. - minäkään..
vaikka ihan nainen olen. En käsitä, miksi kukaan edes kuvittelee tavoittavansa jonkun baarista tekstiviestillä? En edes muista koko puhelimen olemassaoloa.. Ja rakas kyllä on mielessä baarissakin, mutta ei hän sentään oleta, että pitkin iltaa viestailisin, kun olen kavereiden kanssa menossa...
- morsian.
Kyllä toi mun mies ainakin vastaa.
- äijä
Miksi niitä viestejä pitää just silloin lähetellä? Anna äijän tuulettua rauhassa äläkä roiku kiinni niinkuin takiainen.
Silloin keskitytään kavereiden kanssa seurusteluun, oluen litkimiseen ja muihin oheistoimintoihin.
Itse jätän aika usein kännykän narikkaan, eihän sitä kuitenkaan kuule vaikka se piippaisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683