missä menee teidän rasistisuuden raja. mitä maita inhoatte,kansalaisuukaisia..vai kaikki muut maat on perseestä paitsi suomi..tämä ei sitten ole mitään vittuilua..oikeasti haluaisin vain tietää..kiitos:nainen 23
voisitteko rasistit
10
1357
Vastaukset
- giorgio
Ei ole rasismia olla pitämättä jonkin maan kansalaisista.
- uruguay24
PARTAVETTÄ BLACK CODEA giorgio!
- Heh heh
uruguay24 kirjoitti:
PARTAVETTÄ BLACK CODEA giorgio!
Kuin kolina ???
- siis näinkö se meni
eli rasismia on vain mustien ja valkoisten kesken? mihin "luokitellaan" latinot yms. turkista etc maista tulleet..vihaavatko ihmiset latinoita..oletteko "rasistisia" heitä kohtaan..
- giorgio
siis näinkö se meni kirjoitti:
eli rasismia on vain mustien ja valkoisten kesken? mihin "luokitellaan" latinot yms. turkista etc maista tulleet..vihaavatko ihmiset latinoita..oletteko "rasistisia" heitä kohtaan..
Ei tietenkään vain mustien ja valkoisten kesken. Kaikkien 'rotujen' kesken. Jokaisesta rodusta löytyy rasisteja.
Hassu tuo latinojen vihaamista koskeva kysymyksesi. Jotkut ihmiset tällä pallolla latinoja vihaavat, jotkut eivät. Jotkut latinot vihaavat mustia, jotkut eivät. Jne.
- Pakana
Kyllä se noilla erottuu ketkä joutavat minkin-rehuksi.
- vastaus :
karvapää kirjoitti:
tarkemmin että tällainen "hyysäri-turkkilainenkin" ymmärtää.
Sukupolvesta toiseen toistuvat serkusavioliitot aiheuttavat selvää degeneraatiota mihin tahansa populaatioon. Tämä taas aiheuttaa monia ongelmia, kuten olet varmasti itsestäsikin jo huomannut; henkistä rajoitteisuutta, työkyvyttömyyttä jne jne.
- rasismia
ei voi käsitellä analyyttisesti, jos on rasisti. se on tunnejuttu, ei siitä voi puhua. Se vain on. se tulee tuolta jostakin, sen syyt on mitä on, harvemmin tiedossa, eikä ainakaan sillä joka on rasisti.
- ihminen ihonväriä
Minua kai voidaan haukkua rasistiksi. Ei minulla ole mitään eri rotuisia ihmisiä vastaan, ainoastaan heidän tapojaan niiltä osin kun ne häiritsevässä määrin poikkeavat meikäläisistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4741685Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3711464Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641318Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151279- 100875
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19836Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65716Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15681- 38656