Satu Honkala, Helsingin Roihuvuoren ala-asteen rehtorista onko kenelläkään tietoa, onko hetero ja ev.lut.
Hyvää joulua lapsille
Helsingin Roihuvuoren ala-asteen rehtorista
8
452
Vastaukset
- ole loanheittopaikka
eteenkään opettajia kohti,jos on saanut koulun
surkeimman todistuksen ja on siitä mennyt joulu-
mieli. - kaivattaisi¤¤¤¤¤
Mitä jutuja nämä oikein on. Laajeneeko koko maahan.
ROIHUVUOREN YMPÄRILEIKKAUKSET
Kirjoittanut: oppilaille seuraavasti 16.12.2005 klo 20.05
Roihuvuoren reksi tied.
Oppilaiden ympärileikkaukset suoritetaan seuraavasti joululoman jälkeen:
Pojat. Käsityötunnilla opettaja avustaa vaikeimmat tapaukset , muut koulun keittäjät.
Tytöt. Sheivaukset kotona ketkä tarvitsee. Leikkaukset suorittaa rehtori ja avustaa opet.
Videokuvaus , pyyhe mukaan.- Saddam Lappalainen
Lapset värjätään aamuisin kenkälankilla tummaksi ja he joutuvat mokeltamaan arabiaa,swahilia tms eksoottista kieltä. Reput täytetään koraaneilla ja muilla opuksilla. He polttavat Suomen ja Yhdysvaltain lippuja välitunneilla, rituaalisesti tappavat eläimiä.
- uskovainen...
Seksuaalisista mieltymyksistä en tiedä mutta sen tiedän, että se on tunnustuksellinen ja äärimmäisen kiihkeä ateismiuskovainen. Kirjoittelee myös näillä palstoilla kehoituksia erota kirkosta ja liittyä ateismiuskovaisten joukkoon.
- toinen reksi
menolippu Mogadishuun tuollaiselle!
asioista. koko huhu oli aivan perätön.
- huhu?
Olen jo aiemmin epäillyt, ettet sinä tosiasiassa tiedä juuri mistään mitään, kunhan heittelet joutavia lauseita.
Tämä roihuvuoren tapaus on niin tosi kuin mikään olla voi ja sitä on käsitelty myös julkisuudessa. Sinä et ilmeisesti seuraa aikaasi, et ymmärrä puhetta, osaa lukea tai sitten olet vain mikä lie, suunpieksäjä. huhu? kirjoitti:
Olen jo aiemmin epäillyt, ettet sinä tosiasiassa tiedä juuri mistään mitään, kunhan heittelet joutavia lauseita.
Tämä roihuvuoren tapaus on niin tosi kuin mikään olla voi ja sitä on käsitelty myös julkisuudessa. Sinä et ilmeisesti seuraa aikaasi, et ymmärrä puhetta, osaa lukea tai sitten olet vain mikä lie, suunpieksäjä.todisteet kehiin niin katotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4731696Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781477Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151289- 100885
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19846Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712- 42700
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15691