Satu Honkala, Helsingin Roihuvuoren ala-asteen rehtorista onko kenelläkään tietoa, onko hetero ja ev.lut.
Hyvää joulua lapsille
Helsingin Roihuvuoren ala-asteen rehtorista
8
460
Vastaukset
- ole loanheittopaikka
eteenkään opettajia kohti,jos on saanut koulun
surkeimman todistuksen ja on siitä mennyt joulu-
mieli. - kaivattaisi¤¤¤¤¤
Mitä jutuja nämä oikein on. Laajeneeko koko maahan.
ROIHUVUOREN YMPÄRILEIKKAUKSET
Kirjoittanut: oppilaille seuraavasti 16.12.2005 klo 20.05
Roihuvuoren reksi tied.
Oppilaiden ympärileikkaukset suoritetaan seuraavasti joululoman jälkeen:
Pojat. Käsityötunnilla opettaja avustaa vaikeimmat tapaukset , muut koulun keittäjät.
Tytöt. Sheivaukset kotona ketkä tarvitsee. Leikkaukset suorittaa rehtori ja avustaa opet.
Videokuvaus , pyyhe mukaan.- Saddam Lappalainen
Lapset värjätään aamuisin kenkälankilla tummaksi ja he joutuvat mokeltamaan arabiaa,swahilia tms eksoottista kieltä. Reput täytetään koraaneilla ja muilla opuksilla. He polttavat Suomen ja Yhdysvaltain lippuja välitunneilla, rituaalisesti tappavat eläimiä.
- uskovainen...
Seksuaalisista mieltymyksistä en tiedä mutta sen tiedän, että se on tunnustuksellinen ja äärimmäisen kiihkeä ateismiuskovainen. Kirjoittelee myös näillä palstoilla kehoituksia erota kirkosta ja liittyä ateismiuskovaisten joukkoon.
- toinen reksi
menolippu Mogadishuun tuollaiselle!
asioista. koko huhu oli aivan perätön.
- huhu?
Olen jo aiemmin epäillyt, ettet sinä tosiasiassa tiedä juuri mistään mitään, kunhan heittelet joutavia lauseita.
Tämä roihuvuoren tapaus on niin tosi kuin mikään olla voi ja sitä on käsitelty myös julkisuudessa. Sinä et ilmeisesti seuraa aikaasi, et ymmärrä puhetta, osaa lukea tai sitten olet vain mikä lie, suunpieksäjä. huhu? kirjoitti:
Olen jo aiemmin epäillyt, ettet sinä tosiasiassa tiedä juuri mistään mitään, kunhan heittelet joutavia lauseita.
Tämä roihuvuoren tapaus on niin tosi kuin mikään olla voi ja sitä on käsitelty myös julkisuudessa. Sinä et ilmeisesti seuraa aikaasi, et ymmärrä puhetta, osaa lukea tai sitten olet vain mikä lie, suunpieksäjä.todisteet kehiin niin katotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3251896IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471599Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541301Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141- 1431138
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.811090Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73973Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48942Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta155899