Kova on elämänkoulu edessä. Onnea!
Natalie
16
1501
Vastaukset
- huippuosaaja
Nyt näitä neidon juttuja luin ja suorastaan lumouduin. Tuossa tytössä on jotain suunnattoman kiehtovaa ja vetovoimaista ("voiko toi muija olla totta!?"), mutta samalla kuitenkin jotain pahasti pielessä.
Käsittämätön ylimielisyys ja narsistinen retostelu: Ollaan rikasta juutalaista, oikein akateemista ja mensan jäsentä, suurta intellektuellia! Meidät kurjat suomalaiset neito leimaa armotta ylipainoisiksi ja vajaaälyisiksi vaikka paljon onkin korjattavaa vielä, mutta ei siitä sanaakaan nyt) luusereiksi, jotka eivät typeryytensä tähden kelpaa kuin orjiksi heitä viisaammilleen!
Onko tapaus Natalie jäänyt jonkinlaiseen loukkuun tänne tundran kylmyyteen, vai miksi ihmeessä neito on alentunut oppimaan kielemme ja tälläkin(?) hetkellä nauttii maamme ilmaisesta (ja oikein tasokkaasta) koulutuksesta, loputtomana virtaamasta puhtaasta juomavedestä ja ruuasta, jota jopa kaltaiseni (Suomen tasolla) köyhä työläinen voi ostaa enemmän kuin jaksaa syödä! Miksi tuo tuomitseva asenne suomalaisia kohtaan?
Myönnän, en ole aina itsekään rakastanut ja kunnioittanut tätä pientä maata ja sen ihmisiä... vasta viimeaikoina olen alkanut nähdä tuon ympäröivän puhtauden, päivä päivältä kaunistuvat naiset ja turvallisen, rauhallisen elämän... Eikö jo tuo yksin ole syy ihailla tätä maata ja sen reiluja ja oikeudenmukaisia ihmisiä! Täällä on rauha ja rakkaus.
Natalie, (jos et ole provo, hah) viestisi ovat olleet röyhkeydessään ja rienaavuudessaan mitä loistavinta viihdettä ja sinun ansiostasi aion lukea tätä ennen niin huomaamatonta palstaa jatkossakin. Hyvää joulua ja menestystä elämään!- vastaus tähän
Mitä muuta siittä voi tulla, kuin tapaus Natalie? Jos isä on juutalainen ja äiti ruotsalainen ja siihen lisätään viellä venäläinen poikakaveri.
Ylimielinen, narsisti ja muita ihmisiä loukkaava itsekeskeinen ihminen.
Mä olen kanssa jo jonninaikaa miettinyt, miksi oi miksi, tämä tapaus Natalie on viellä suomessa???
Miksi, oi miksi, sä et ole jo häipynyt täältä ja vienyt sen ihanan venäläisenpoika ystäväs mukanas???
Ja vie samalla kaikki muutkin venäläiset!! Täällähän on vain niin inhottavia suomalaisiapoikia joita pitää hävetä ja sit viellä niitä kammottavia arabeja, että eiköhän olis Natalie aika nostaa jo kytkintä ja häipyä??
Ai niin, mitäpä sitä suotta häipyä, kun voi toisten veroeuroilla mässäillä ja sitten viellä rehennellä!!! - oi aikoja
vastaus tähän kirjoitti:
Mitä muuta siittä voi tulla, kuin tapaus Natalie? Jos isä on juutalainen ja äiti ruotsalainen ja siihen lisätään viellä venäläinen poikakaveri.
Ylimielinen, narsisti ja muita ihmisiä loukkaava itsekeskeinen ihminen.
Mä olen kanssa jo jonninaikaa miettinyt, miksi oi miksi, tämä tapaus Natalie on viellä suomessa???
Miksi, oi miksi, sä et ole jo häipynyt täältä ja vienyt sen ihanan venäläisenpoika ystäväs mukanas???
Ja vie samalla kaikki muutkin venäläiset!! Täällähän on vain niin inhottavia suomalaisiapoikia joita pitää hävetä ja sit viellä niitä kammottavia arabeja, että eiköhän olis Natalie aika nostaa jo kytkintä ja häipyä??
Ai niin, mitäpä sitä suotta häipyä, kun voi toisten veroeuroilla mässäillä ja sitten viellä rehennellä!!!Juuri tuo veroeuroilla mässäily ottaa päähän. Meillä töissä eräs venäläinen työllistetty arvostelee koko ajan suomalaista yhteiskuntaa. Hän on muutenkin olevinaan jotenkin meidän kaikkien yläpuolella. Minusta hänen valistuksensa on suorastaan lapsellisen pröystäilevää käytöstä, koska joka ainoa meistä tietää kuinka "hyvin" pelaa venäläinen yhteiskunta. Ei normaali ihminen narise jos pääsee parempiin oloihin.Painuisivat takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
- Niilo!!!
Kuule, minulla on sellainen olo, että hän on supi suomalainen mies. Olen lukenut hänen juttujaan, minun mielestä ne on todella maskuulisia, hänhän koko aika mainostaa itseään, miten kaunis ja naisellinen hän muka olisi. Mutta jutut on todella miesmäisiä, ei yhtään naisellisuutta, eri kulttuurista tämä ei voi johtua, vaan suomalaisista naisista kun yleensä sanotaan että ovat maailaman miehekkäämpiä, mutta Natalien jutut vetää niin paljon mieshormoonin puolelle, eli, hän on suomalainen mies ja peitenimi on Natalie, vaikka oikea nimi on Niilo. Eli provoa kaikki hänen kirjotuksensa!!
- suomalainen
Niilo!!! kirjoitti:
Kuule, minulla on sellainen olo, että hän on supi suomalainen mies. Olen lukenut hänen juttujaan, minun mielestä ne on todella maskuulisia, hänhän koko aika mainostaa itseään, miten kaunis ja naisellinen hän muka olisi. Mutta jutut on todella miesmäisiä, ei yhtään naisellisuutta, eri kulttuurista tämä ei voi johtua, vaan suomalaisista naisista kun yleensä sanotaan että ovat maailaman miehekkäämpiä, mutta Natalien jutut vetää niin paljon mieshormoonin puolelle, eli, hän on suomalainen mies ja peitenimi on Natalie, vaikka oikea nimi on Niilo. Eli provoa kaikki hänen kirjotuksensa!!
Olen kanssasi täysin samaa mieltä,tuntuu että natalie on katkera mies jonka täytyy saada huomio täällä palstalla,kun muuten ei sitä saa
- tosiaan täällä on yksi
suomalainen kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä,tuntuu että natalie on katkera mies jonka täytyy saada huomio täällä palstalla,kun muuten ei sitä saa
Täällä on yksi hullu muutenkin rekisteröimässä naisten nimimerkkejä. Esim chatissa kirjoittaa niin miehisesti naisen nimellä. Kaikki nuo nimimerkit rekisteröity kesän jälkeen eli eivät ole mitään historiallisia vaan tarpeeseen viime hetkellä tehtyjä. Avohoito on tällaista nykyään. Ei 20v tyttö kirjoittaisi tuollaisia tervejärkisenä, jostain viiraa pahasti. Poika jolla on häiriö pro funda.
- uruguay24
Niilo!!! kirjoitti:
väkivallastakin juttelee poikamaisesti
- vihdoin ja viimein!
Natalieta ja hänen narsistista ajatusmaailmaa vastaan!
Odotinkin kyllästyneenä milloin vastustajat alkavat näyttäytyä tällä palstalla ilmaisten kovalla äänellä vastustusta Natalieta vastaan.
Hän on kieltämättä tähän astisista hulluin ilmestys loputtomine valitusvirsineen meidän suomalaisten huonommuudesta geneettisestä näkökulmasta katsottuna.
Hänellä on kieltämättä epätavallisen voimakas ylemmyydentunne joka johtuu käänteisesti pohjattomasta alemmuudentunteesta. Tyypillistä kompleksikkaan ihmisen käytöstä.
Kehtaa vielä kehuskella sivistyneisyyttään, hah!
Todellinen sivistynyt ihminen haluaa antaa sellaisen kuvan itsestään välttämällä kiroilua ja vittuilua jota " Natalie " väsymättömästi harrasti.
Toivottavasti hänen kaikkivoipaisuus kokee kovan kolauksen huomatessaan, että emme ihaile hänen sairaalloista itsensäkorostamista vaan...
ja tapaus opettaa hänet tervettä nöyryyttä mutta tuskinpa narsisti sellaiseen pystyy kun on sokea omille virheilleen. - usko...
suomalainen kirjoitti:
Miksi hän sitten haukkuisi suomalaiset miehet lyttyyn. Uskon kyllä että joku häiriintynyt, Suomessa asuva mamunainen on kyseessä.
- minä itte
usko... kirjoitti:
Miksi hän sitten haukkuisi suomalaiset miehet lyttyyn. Uskon kyllä että joku häiriintynyt, Suomessa asuva mamunainen on kyseessä.
natalie kirjottaa aika aukotonta tarinaa. hän on loppujen lopuksi kertonut niin paljon itsestään että jos kyseessä olisi keksitty rooli hän tod. näk. olisi jo kompastunut valheisiinsa. ikä ja sukupuoli ovat niitä muutamia asioita joista en ole kyllä täysin vakuuttunut. onkohan loppujen lopuksi kovin viisasta kertoa itsestään niin kovin paljon tämänkaltaisilla nettipalstoilla? henkilöllisyyden paljastuminen on aina vaan lähempänä jos se jotakuta kiinnostaa. esim. israelin kansalaisuuden omaavia ei suomessa ole edes kolmeasataa sikäli että olen ymmärtänyt oikein että hänellä on suomen ja israelin kaksoiskansalaisuus?
- Elodienne
Täytyy sanoa, että jos hänen tyylinsä on "hyökkäys on paras puolustus", ja "ei tarvitse perustella, kun tämä on faktaa ja minä tiedän sen, ettekä te tyhmät suomiläskit tiedä!" niin luulisin hänen olevan KESKENKASVUINEN LAPSI.
Ja miten keskenkasvuisiin lapsiin kannattaakaan suhtautua.... - viini-iltaa
Hän ei voi nyt kommentoida kun on viettämässä ranskalaista viini-iltaa ja maistelemassa juustoja. Muun muassa Italian eri alueilta.
- saunassa..
Minä uskon että Niilo on vetämässä kossua ja makkaraa!!
- Huhuh
Otinpa huvikseni selvää että suunnilleen sen ikäisiä Natalie-nimisiä tyttösiä asuu Suomessa 32kpl (16 kpl 1984 synt ja 18kpl 1985 synt).Siitä jos pidemmälle rupeaisi selvittämään niin aika nopeasti tuo meidän natukka varmaan eteen tulisi, jos siis todellinen henkilö on ja oikealta nimeltään natalie. Ja vaikka se ei tytön todellinen nimi olisikaan, niin tuskin Suomesta kuitenkaan löytyy montaa 20-vuotiasta Mensan jäsentä, jolla on myös Israelin kansalaisuus:)
Alan kyllä olla sitä mieltä että se ei voi todellinen henkilö olla, joku vain on pitänyt tarinaa hyvin kasassa ja onhan sen jutuista aika paljon ristiriitaisuuksia jo löytynytkin. Tai jos Natalie on ihan oikea olemassaoleva henkilö, niin psykiatrista apua hän kyllä tarvitsisi. Niin tunnekylmä, epätodellisuudentajuinen, aggressiivinen, narsistinen ja muuten häiriintyneenoloinen ihminen ei ihan täysijärkinen voi olla, vaikka "älykäs" olisikin.
Eikö nerous ja hulluus yleensä kuljekin käsi kädessä:) - toinen sivustaseuraaja
Tytön juttuja lukiessa saa hänestä nopeasti tällaisen mielikuvan. Tässä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä:
"Tohtori Sam Vaknin:
Narsistinen persoonallisuushäiriö (jatkossa narsismi) on tunnustettu omaksi mielenterveyshäiriökseen Yhdysvalloissa vuonna 1980. Sen diagnoosin kriteereitä on muutettu vuosina 1987 ja 2000.
Narsistisen persoonallisuushäiriön piirteitä:
"-Tuntee itsensä mahtavaksi, suureksi ja hyvin tärkeäksi, ja vaatii tulla tunnustetuksi ylemmänasteisena ilman vertailukelpoisia todellisia saavutuksia.
-Pakonomaisia fantasioita rajattomasta menestyksestä: maine, pelottava voima tai kaikkivaltius, vertaansa vailla oleva loistokkuus (älyllinen narsisti), ruumiillinen kauneus tai seksuaalinen kyky (ruumiillinen narsisti), tai ideaalinen, loputtomiin kestävä rakkaus tai intohimo
-On syvästi vakuuttunut omasta ainutlaatuisuudestaan, minkä tähden vain muut erityiset tai ainutlaatuiset ihmiset (tai instituutiot) voivat ymmärtää häntä, kohdella häntä oikein tai ovat hänen seuransa arvoisia
-Vaatii ylenpalttista ihailua, palvontaa, huomiota ja mielenkiintoa - tai sen puuttuessa vaatii olla pelottava ja pahamaineinen
-Kokee olevansa etuoikeutettu. Vaatii erityistä ja etuoikeutettua kohtelua
-"Riistää" ihmissuhteita, toisin sanoen käyttää muita omien tarkoitusperiensä saavuttamiseen
-Vailla empatiaa. On kykenemätön tai haluton tunnustamaan tai hyväksymään muiden tunteita, tarpeita, tärkeysjärjestyksiä ja valintoja sekä samaistumaan niihin
-On jatkuvasti kateellinen muille ja etsii keinoja loukata tai tuhota turhautumisensa kohteita. Kärsii vainoharhaisista mielikuvista koska uskoo että muut kokevat hänet samoin ja todennäköisesti toimivat samalla tavalla
-Käyttäytyy ylimielisesti ja koppavasti. Tuntee olevansa ylivoimainen, kaikkeen kykenevä, kaiken tietävä, voittamaton, immuuni, "lain yläpuolella", ja kaikkialla läsnä oleva (maaginen ajattelu). Raivostuu ollessaan turhautunut, kohdatessaan vastarintaa, tai kun sellaiset ihmiset nuhtelevat häntä, joita hän pitää alempiarvoisina ja arvottomina."
Näitä kaikkia piirteitä ei siis tarvitse täyttää; jos 5 niistä toteutuu, USA:ssa käytetyn kaavan mukaan se riittää psykiatrille syyksi asettaa diagnoosi.
"Narsistit ovat joko "älyllisiä" (saavat Narsistisen Lähteensä älykkyydestään tai akateemisista saavutuksistaan) - tai "ruumiillisia" (saavat Narsistisen Lähteensä fysiikastaan, harjoituksesta, fyysisestä tai seksuaalisesta kyvykkyydestään ja "valloituksistaan"). "
"Klassinen narsisti on itseensä luottava, kompensoiva narsisti peittää ylimielisellä käyttäytymisellään syvällä olevan oman arvonsa puuttumisen, ja käänteisnarsisti on läheisriippuva joka pitää huolta klassisen narsistin emotionaalisista tarpeista. "
Riittäisi minulle ainakin:) - että jos
tuo tytsy on todellinen niin sen todennäköisesti löytää jostain irc-galleriasta tai ii2:sta. sieltähän se tuntui itsekin noita kuvia tänne kovasti linkittävän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875