No nytten vast`

ssbadammm

sitten sain laitettua ne ns.jouluvalot ikkunoihin, vaikka ne kyllä "oikeasti", ovat ihan värivaloja, eikä jouluvaloja. :DD
No siellä ne nytten on, mutta kuinka kauan se onkin nytten ihan eri asia, kun kissat kuvittelee, että ne on niille jotain kivoi uusia leluja ja hyppivät ja roikkuvat niissä minkä kerkiivät ja mä saan kiljuu jatkuvasti EI SAA, NE MITÄÄ LELUJA OO, mutta ei ne vielä oikein ymmärrä sitä :DD
Enkä mä sitten eilen illalla enää uudelleen päässykään lähtee yhtään mihinkään, kun olin sammunut sohvalle melkein istuviltani ja enkä ollut heränny edes puhelimeen, vaikka olikin yön aikana tullut monta puhelua. No ei se mitään, eipä ainaskaa ole nytten sitten krapulaa ja rahaakin jäi :DD

10

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö muka rallii oooo....en usko.....heh.....=:0))))))))

      • ssbadammm

        ja ainoastaa rallii noilla kissoilla ja mä jäin kuule ilman tappiikin, oon kyllä yks onneton tunari, ei kyllä pitäisi välistä käydä kotona, olisi vaa pitäny aamuu saakka kantaa ostoskassei mukana :DDD


      • ssbadammm kirjoitti:

        ja ainoastaa rallii noilla kissoilla ja mä jäin kuule ilman tappiikin, oon kyllä yks onneton tunari, ei kyllä pitäisi välistä käydä kotona, olisi vaa pitäny aamuu saakka kantaa ostoskassei mukana :DDD

        eli jos olisin hypänny junaan olisin sua viel aamulki asemal oottanut.....heheheheee....=:0)))))))


      • ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

        eli jos olisin hypänny junaan olisin sua viel aamulki asemal oottanut.....heheheheee....=:0)))))))

        sun vai junaa hypätä? nyt mä putosin!??


      • ssbadammm kirjoitti:

        sun vai junaa hypätä? nyt mä putosin!??

        piti........ höh.... juuh...olisin ollu vielkii asemal....töööööööt....... ai nii olihan se nupokin vissiin tulos....Jos se oottaa nyt siel asemal....=;0))))))


      • ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

        piti........ höh.... juuh...olisin ollu vielkii asemal....töööööööt....... ai nii olihan se nupokin vissiin tulos....Jos se oottaa nyt siel asemal....=;0))))))

        juttu tää nyt on?? ei tuolla eilis iltaises jutus mitää tollasta oo, oonko mä sulleki eilen soittanu?


      • ssbadammm kirjoitti:

        juttu tää nyt on?? ei tuolla eilis iltaises jutus mitää tollasta oo, oonko mä sulleki eilen soittanu?

        ollees sätissä....iiiih oot ollu tosi kännis.....=:0)))))))))))))


      • ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

        ollees sätissä....iiiih oot ollu tosi kännis.....=:0)))))))))))))

        muistanhan mä olleeni, jos kerta niin sanot, kuhan pelleilin (ei kyllä muistikuvaa ole sätissä olemisesta, vähä oon nolo) :DDD niín no kyllä se varmaa sitten onkin siellä juna-asemalla, mutta en mä nyt kyllä lähe kattoo :DDD


      • Hengenvaara
        BBrunetti kirjoitti:

        ollees sätissä....iiiih oot ollu tosi kännis.....=:0)))))))))))))

        Se on sillä tavalla että kun hintit eli homot ja lesbot kiinnostuu niin on henki kyseessä. työpaikalla esim.


      • ssbadammm
        Hengenvaara kirjoitti:

        Se on sillä tavalla että kun hintit eli homot ja lesbot kiinnostuu niin on henki kyseessä. työpaikalla esim.

        niitä mitää vastaa ole, mutta se on kyllä hemmetin rassaavaa, kun lepakko juoksee peräs, työpaikalla esim.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe