Heips!
Toivottavasti kaikki eläinlääkärit eksyivät nyt tänne. Olen haaveillut tuosta teidän ammatista päiväkoti-ikäisestä saakka. Nyt olen siis 14 ja puoli. Monet pilkkasivat siitä koulussa, että mietin moisia ja nyt, mutta minua on aina kiehtonut tuo ammatti. Rakastan eläimiä, itsellänikin on niitä, olen lukenut Galenosta (joka on/oli se sisäänpääsy kirja) ja yritän opetella koiran ja kissan rakennetta yms. En ole kuitenkaan luonteeltani sellainen "Hanipulleihauveli tuli nyt käymään! Mitäs pikku koiruliini ihanalle kuuluupi nytten?" Olen kyllä iloinen ja pirteä, yritän olla ystävällinen, mutta en tykkää vetää niin sanotusti överiksi. Eihän tämä puoli minussa haittaa? Siis se, että en uskalla heittäytyä "pieneksi lapseksi". Pelkään, että minun on vaikea muuttua sellaiseksi. Mutta asiaan. Onko teidän, eläinlääkäreiden ammatti mukavaa? Pystyykö siitä oikeasti nauttimaan? Oma äitini aina valittaa aikuisuudesta (hän ei ole lääkäri). Pelkään, etten minäkään voi nauttia ammatistani tulevaisuudesta. Vai voinko? Onko eläinlääkärin ammatti tiivistetysti sanottuna mukavaa?
Toivottavasti joku nyt jaksaisi vastata. Kiitos hänelle ja lukijoille!
ELÄINLÄÄKÄRIT HUOM!
tyttönen.
1
756
Vastaukset
- ei hössöttäjä
ei eläinlääkärin tarvitse todellakaan olla mikään hössö. Rauhallisuus eläinten kanssa ennekaikkea. Myös aito kiinnostus ja välittäminen eläimistä on tärkeää, eli kyllä olisi syytä olla tietyllä tavalla eläinrakas. Jos olet oikealla alalla niin ammatti on kivaa... eläinlääkärintyössä on paljon haasteita ja myös onnistumisia. Kannattaa pitää sinunkin unelmasi yllä. työ on aivan mahtavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4175984Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133358Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?592320Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108993- 59984
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?101973- 42882
- 78881