Jo useiden vuosien ajan olen turhaan yrittänyt tehdä kauppaa uudesta Volkswagenista ja Nissanista Turussa. Airiston Autossa ei asiakasta tunnuta huomaavan - ei sitten millään - ja jos myyjän saa houkuteltua juttusille, ei kaupanteosta tule mitään. Vaikuttaa siltä, että ilman kamelinkarvatakkia ja solmiota on turha yrittääkään. Eli ensin vaatekauppaan ja sitten vasta Volkkarille!
Autokeskus (Nissan) taas syyllistyy todella pahaan asiakkaiden aliarvioimiseen. Riippumatta merkistä ovat vaihtoautohyvitykset useiden henkilöiden kokemuksella erinomaisen alakanttiin ja asiakkaan tarpeet sekä ymmärrys autoista kyseenalaistetaan. Ilmeisesti ei tarvitse markkinajohtajan autoja myydä, kun ihmiset tulevat rahat taskussa ovesta sisään ja ostavat kyselemättä.
Paras palvelu Turussa on mielestäni ehdottomasti Fordilla eli Stockmann autossa.
VW:n ja Nissanin ostaminen Turussa mahdotonta
12
1501
Vastaukset
- pelle!
Onko teillä rahat loppu kun täällä pitää mainostaa ??
- Talvipomppa
Tämä ei ole mainos, olen kunnon kansalainen - en autokauppias. Ja rahaa on, ostan heti uuden auton käteisellä, kunhan joku tekee minulle asiallisen tarjouksen ja palvelee hyvin. Asioin ainoastaan asiallisten myyjien kanssa. Taisin osua nim. Pelleä arkaan paikkaan. Oletko siis automyyjä vai ajatko Volkswagenilla tai Nissanilla?
Talvipomppa kirjoitti:
Tämä ei ole mainos, olen kunnon kansalainen - en autokauppias. Ja rahaa on, ostan heti uuden auton käteisellä, kunhan joku tekee minulle asiallisen tarjouksen ja palvelee hyvin. Asioin ainoastaan asiallisten myyjien kanssa. Taisin osua nim. Pelleä arkaan paikkaan. Oletko siis automyyjä vai ajatko Volkswagenilla tai Nissanilla?
vaikeaa se on auton osto aina ollut Oulussa, Kempeleessä, Porvoon Veholla ja Kehä 3:n matkailuautoja "myyvissä" liikkeissä.
Ei haluta tehdä minkäänlaista kauppaa, vaikka asiakkaalla ei vaihtoautoa olisikaan ja käteiskaupasta kysymys. Täytyy olla pimeitä tuloja liikkeellä, autokaupasta ainakaan eivät elä tuolla meiningillä.- (räksyt)
sitroen kirjoitti:
vaikeaa se on auton osto aina ollut Oulussa, Kempeleessä, Porvoon Veholla ja Kehä 3:n matkailuautoja "myyvissä" liikkeissä.
Ei haluta tehdä minkäänlaista kauppaa, vaikka asiakkaalla ei vaihtoautoa olisikaan ja käteiskaupasta kysymys. Täytyy olla pimeitä tuloja liikkeellä, autokaupasta ainakaan eivät elä tuolla meiningillä.EI se osto ole vaikeata jos on rahaa. Olen myynyt autoja 41 vuotta ja voit olla varma että tiedän. Tänäkin vuonna n.140.000 sen tekee. (uusia)
- joppari2
(räksyt) kirjoitti:
EI se osto ole vaikeata jos on rahaa. Olen myynyt autoja 41 vuotta ja voit olla varma että tiedän. Tänäkin vuonna n.140.000 sen tekee. (uusia)
Nyt oli kylläkin puhe oikeista autoista, eikä niistä mädistä paskoista mitä sun häkissä lojuu.
- Oikeasti
(räksyt) kirjoitti:
EI se osto ole vaikeata jos on rahaa. Olen myynyt autoja 41 vuotta ja voit olla varma että tiedän. Tänäkin vuonna n.140.000 sen tekee. (uusia)
Jos joku on myynyt uusia autoja 41 vuotta ei se kirjoittele mihinkään suomi24:en. Palaa asiaan joskus ensi vuosikymmenellä kun olet saanut ajokortin.
- kirjoitan
Oikeasti kirjoitti:
Jos joku on myynyt uusia autoja 41 vuotta ei se kirjoittele mihinkään suomi24:en. Palaa asiaan joskus ensi vuosikymmenellä kun olet saanut ajokortin.
tuntuuko sinusta useastikin siltä että tunnistat henkilöt vain kirjoituksesta, netissä ? Entä näetkö joskus jotain hauskoja asioita ? ajokorttini sain 1966, olitko jo suntynyt silloin ?
- huutelee vieraisiin pöytiin
joppari2 kirjoitti:
Nyt oli kylläkin puhe oikeista autoista, eikä niistä mädistä paskoista mitä sun häkissä lojuu.
kohta se tulee taas, osamaksulappu.... oi oi oi, kyllä uuno tulee kalliiksi !!!
- no mutta....
Talvipomppa kirjoitti:
Mene sinne Turun Stokmannille ja osta haluamasi Volkkari sieltä. Kunnon kauppamies kyllä järjestää asiat niin, että saat haluamasis VW:n.
Kerrot autokauppiaalle, että Airiston mulkkuAuto ei halua myydä, mites teillä. Toimittavat auton Helsingin tai Tampereen kautta. - Jobpari
(räksyt) kirjoitti:
Meneekö vielä pitkään kun saat sen auton myytyä?
- oli yks
(räksyt) kirjoitti:
bemari pari vuotta myynnissä. Ajattelit sitten pistää paremmaksi?
- aaseja
Olet siis huomannut, että kauppiaat voivat valita asiakkaitaan, lakia rikkomatta. (syrjintä)
Mikäli olet tarjoamassa 10 rahan autoa ja haluat hyvitystä 20 rahaa, voi olla turhaa pahoittaa mieltäsi.
Oen kiertänyt mainitsemiesi liikkeiden lisäksi useimmat Turun alueen liikkeet vuosien varrella, olen ostanut myös uusia autoja.
Se on itsestä kiinni, millaista palvelua saa. En ole vaatinut myyjää ovella odottelemaan milloin tulen paikalle, mutta jos sellaista haluaisin, voisin soittaa myyjälle. Näin se etenee, se jono automyyjälle nimittäin.
Kommenttina palvelevaan autokauppaasi, voin sanoa, etten ole omistanut Fordia, enkä huollattanut VW:tä Helsingin Stockmannilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890