Latinomiehet

Kyselijä

Minkälaisia kokemuksia teillä on latinomiehien käyttäytymisestä?

46

7290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärhäkkä

      Kiihkeitä, nopeita liikkeissään ja helvetin hyviä suutelemaan.

      • känkkäränkkä

        Mustasukkaisia, arvaamattomia, epäluotettavia ja äkkipikaisia...


      • ärhäkkä
        känkkäränkkä kirjoitti:

        Mustasukkaisia, arvaamattomia, epäluotettavia ja äkkipikaisia...

        Voihan sitä kait noinkin sanoa, jos on kokemusta. Mulla on vaan erilainen kokemus latinomiehestä. Tosi hauska tyyppi, miellyttävä ja tunteellinen ja edellä mainitut seikat eikä mikään tuppisuu.


    • ihan saman laisia ihmisiä

      kuin muutkin ihmiset. Niistä löytyy huonoja ja hyviä tyyppejä. Tietysti jotain piirteitä on jossain kansassa enemmän kin toisissa. Latinot yleensä tummempia ja tulisempia kuin suomalaiset, mut ei sekään ole aina niin. Miä tunnen suomessa aina asuneita latinoit niin ei paljoa suomalaisesta poikkea. Paitsi yllättäen osaavat paremmin olla vaan kamua naisen kans ku suomalaiset. Ehkä sikski et suomalaiset miehet saattaa syrjiä niin nainenki kelpaa kamuksi...

    • Kati78

      Kiihkeitä, mutta kuitenkin kohteliaita. Ja iso kaluisia.

      • löytyy

        nimim. kokemusta on ei-niin-isosta :)


    • löytyy

      Omani on esim. tempperamenttinen ja esim. hänen latinokaverinsa taas ei.

      Edelleen omani on esim. useimmiten aina hyvällä tuulella, pitää pukeutumisesta, hyvä rakastamaan ja tekemään ruokaa, ei koskaan illanviettojen jälkeen kaatokännissä...

      Mitähän mahdoit ajaa kysymykselläsi takaa?

      • ....

        minäpä särjin yhden suominaisen ja latinomiehen suhteen..kjäh kjäh...no mutta tänään huomasinkin sama nilkki on tullut takaisin suomeen..helvetti..tais nainen ottaa takaisin..pyh en ikinä uskois sen sanoihin..minullekin 2 kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin menoa ja lapsien tekoa niin innolla ehdotti..hölmö mies(paskaa puhu tästä avovaimostaan niin, et niillä puhumisilla helvettiin joutuu)..ai miten meidän suhde loppu no löysin suomimiehen =)ei niitäkään niin todesta pidä ottaa, mitä kaikkea ne puhuu...ne puhuu puhumisen ilosta. Ketkuja..osaavat hyvin hommasa..no on minulla kyllä muitakin kokemuksia latinoista,no jaa..söpöjä "mussukoita"ei kaikki ole samanlaisia..ei kukaan ihminen ole samanlainen,
        t:katsellaan mitäpä tähän vastataan.......


      • Ranyaa
        .... kirjoitti:

        minäpä särjin yhden suominaisen ja latinomiehen suhteen..kjäh kjäh...no mutta tänään huomasinkin sama nilkki on tullut takaisin suomeen..helvetti..tais nainen ottaa takaisin..pyh en ikinä uskois sen sanoihin..minullekin 2 kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin menoa ja lapsien tekoa niin innolla ehdotti..hölmö mies(paskaa puhu tästä avovaimostaan niin, et niillä puhumisilla helvettiin joutuu)..ai miten meidän suhde loppu no löysin suomimiehen =)ei niitäkään niin todesta pidä ottaa, mitä kaikkea ne puhuu...ne puhuu puhumisen ilosta. Ketkuja..osaavat hyvin hommasa..no on minulla kyllä muitakin kokemuksia latinoista,no jaa..söpöjä "mussukoita"ei kaikki ole samanlaisia..ei kukaan ihminen ole samanlainen,
        t:katsellaan mitäpä tähän vastataan.......

        (Oiskohan jopa sama miehenpuolikas kyseessä? ;D)

        Mies valehteli ensin perhesuhteistaan, sain tietää
        totuuden muualta ja kun otin asian puheeksi itse kundin kanssa, niin silmät kirkkaina väitti kertoneensa tilanteestaan. Siis siitä, että on edelleen avioliitossa. Johtuu muka siitä, ettei katolista liittoa noin vain pureta, vaan sen mitätöimiseen menee vuosia. Mutta vakavasti epäilen, ettei hänellä ole totista aikomustaan 'erota' vaimostaan.

        Minun puolestani saa etsiä huvinsa muualta.
        P-njauhanta nimittäin riitti tälle tädille.


      • se on
        Ranyaa kirjoitti:

        (Oiskohan jopa sama miehenpuolikas kyseessä? ;D)

        Mies valehteli ensin perhesuhteistaan, sain tietää
        totuuden muualta ja kun otin asian puheeksi itse kundin kanssa, niin silmät kirkkaina väitti kertoneensa tilanteestaan. Siis siitä, että on edelleen avioliitossa. Johtuu muka siitä, ettei katolista liittoa noin vain pureta, vaan sen mitätöimiseen menee vuosia. Mutta vakavasti epäilen, ettei hänellä ole totista aikomustaan 'erota' vaimostaan.

        Minun puolestani saa etsiä huvinsa muualta.
        P-njauhanta nimittäin riitti tälle tädille.

        "Johtuu muka siitä, ettei katolista liittoa noin vain pureta, vaan sen mitätöimiseen menee vuosia."

        Tottahan tuo on. Katolista liittoa ei niin vain pureta. Tosin luullakseni kyseessä oleva mies asuu ja on avioitunut Suomessa jne. Se on sitten eri juttu.


    • Jennifer

      Oman kokemuksen mukaan latinot ( ainakin kuuban ja jamaikan miehet) on järkyttäviä pelimiehiä. Olen pariin tosi pahaan valehtelijaan törmänny täällä Suomessa.Aluksi tietty uskoin jotain juttuja mutta pikkuhiljaa alko paljastuu että äijällä jota tapailin oli vaimon lisäks suunnilleen 6 rakastajaa....pysykää erossa ainakin kuubalaisista!!

      • on....

        ainakin kova vauhti päällä miehillä: naisia tulee ja menee. jokainen mies siellä tietää sen ja odottaa seuraavia turisteja. kuitenkin sen ajan minkä mies omistautuu naiselle, omistautuu hän täysillä ja kohtelee naista todella hyvin. seurustelen italialaisen kanssa ja hyvin meillä menee. eli on sitten näitä "normaalejakin" tapauksia eikä niitä perinteisiä gigoloja jotka vaihtavat naista viikottain.

        olen itse asunut italiassa melko kauan ja tiedän systeemit... eräänäkin kesänä kun olin töissä urheiluohjaajana eräässä lomakohteessa tulivat asiakkaani (miehet jotka lomailivat siellä lähes koko kesän) aina kertomaan minulle uusimmista valloituksistaan ja kysymään neuvoja kuinka iskeä joku tietty tyttö (sillä tunsin kaikki asiakkaat, myös siis ne tytöt). lauantaisin tuli pääasiassa aina uusia turistiryhmiä ja silloin alkoi viikon kestävä "työnteko" näillä miehillä, etsivät jonkun blondin jota viihdyttivät viikon ja aloittivat kaiken alusta seuraavana lauantaina. kurjaa katseltavaa se oli.


    • yöyöyöyöyökkkhh

      Ällöttäviä kiehnääjiä. Kovia puhumaan, mutta loppupeleissä aika säälittäviä.

      • Pettävätjavalhettätäynnä

        juuri näin, kokemusta chileläisestä,


    • unabellaragazza

      "naisia tulee ja menee. jokainen mies siellä tietää sen ja odottaa seuraavia turisteja. "


      Sen takia ei kannattakkaan ottaa miestä pahimmasta turistirysästä!
      on varmaan täysin eri asia ottaa mies vaikka alanyasta tai italian turistikohteesta kun jostain vähän syrjäisemmästä kohteesta joka ei ole täynnä yhden yön juttuja hakevia turisteja ja turistikauppoja.. Takana jo pari huonoa kokemusta kurdimiehistä, suurin syy se että heidän kulttuurissa miehille pettäminen sallitumpaa kun naisilla taas kaikenlaisia rajoituksia, seuraavaksi otan vain latinomiehen jotka eivät rajoita naistaan kaiken maailman turhilla uskontosäännöillä. Itsekin olen käynyt niissä Italian suosituissa turistikohteissa jotka on etenkin kesällä täynnä sekä pohjoismaalaisia että etelä-eurooppalaisia turisteja ja tosiaan nähnyt mitä se meno on mutta samanlaista ellei pahempaakin on jossain alanyassa yms! Kyllä sen aika nopeasti huomaa onko mies vakavissaan vai ei, jos on aikaa toiselle eikä niin ettei ole aikaa nähdä/vastata ja sitten jos esittelee perheelleen. Äkkiä vaan pois ja elämässä eteenpäin jos toisella ei aikaa tai halua sitoutua. Tiesin yhden "italialais"miehen joka lupasi esitellä minut perheelleen mutta jätti minut hetkeksi yksin "sukulaisen" pizzeriaan ja meni takahuoneeseen juoruamaan ties mitä ja miehen kotona vastassa olikin vain vihanen mamma, no ei siinä mitään huomasi heti millä aikeella mies oli liikkellä ja se jäi siihen. Tapasin kerran myös vanhemman italiaanomiehen joka sai numeroni jotakin outoa kautta ja hän jaksoi vuoden lähetellä rakkausrunoja päivittäin, siis kuvitelkaa vuoden ajan vaikka olimme vain kerran nähneet!

      On myös niitä ihania vakavia miehiä jotka kutsuu heti kotiinsa syömään, jossa siis tapaa myös miehen koko perheen, jos haluaa vakavan latinomiehen niin katsokaa onko valmis esittelemään sinua perheelleen tai puhuuko perheestä mitään. Italiassa kuten monessa muussakin maassa on tapana mennä kihloihin heti seurustelun alettua, hieno tapa osoittaa kunnioitusta naista kohtaan! Niin ja upeita asioita ettei tarvitse vaihtaa uskontoa ja saa liikkua ulkona niin kuin itse haluaa.

    • Horot

      Jos ei ole kysyntää niin ei ole tarjontaa.

    • mmmmmmmmmmmmmmm

      ja täysin viattomiahan ei ne miehet myöskään ole.
      Joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköön, noin niin kuin muuten voikin sitten etsiä tasokkaamman miehen

    • lindamasm111

      varoka naiset, olen latinalainen tyttö siis tiedän mistä puhun, latinalinen mies voi olla ihanaa, kohtelias ja hyvää sängyssä mutta myös kiero ja eivat jaksa kauan yksi nainen kanssa, he osavat leikki naisten sydämen kanssa. ole varovainen kun latinomies on kyse

    • itsoundslovelyy

      ei pidä paikkaansa, etenkään kaikilla! :) Tunnen monia suomi-italia pareja ja hyvin menee, kaikilla on kauniit kodit Italiassa ja lapsia, joskus kiistelevät ajankäytöstä tai rahasta (etelässä palkat on pienemmät kuin Suomessa) mutta ei sen enempää kun ei tarvitse uskonnostakaan kiistellä.. kukaan ei pakota ottamaan jotaiin turistirysän rantagigolomiestä :) muitakin on olemassa

    • yksi näistä monista

      Onhan ne aika sikoja ihan suoraan sanottuna. Kovia valehtelemaan, selittelemään asiat parhain päin itselleen, perhe on tärkeä siis oma vaimo ja lapset, mutta on ihan normaalia hakea sitä naisten ihastelua myös muilta naisilta. Mies on perheen pää, vaikka vaimo ne asiat oikeasti hoitaa ja pyörittää, vaimo hoitaa lapset ja kodin. Mies voi käyttää aikansa miten haluaa. Naisen tulee olla naisellinen ja kaunis ja menevä, mutta toisaalta taas sitten ei saa olla kiinnostunut missään nimessä muista miehistä, ovat mustasukkaisia omastaan, eikä liian menevä. Ravintoloissa voidaan käydä esim tanssimassa, mutta vain oman miehen kanssa tai miehen siskon tai veljen tms. seurassa. Miehen lupa pitää olla esim toisen miehen kanssa tanssimiseen.Epäluuloisia pikku poikia. Omat naisjutut ohitetaan käden huiskaisulla. Jos tällainen pikku sivusuhde paljastuu miehen vaimolle, en haluaisi olla tämän kakkosnaisen housuissa. VIka on aina näet tässä naisessa. Mies saattaa olla hyvinkin puolustava oman vaimonsa ja lastensa suhteen. Pahoja suustaan. Äkkipikaisia ja puhuvat paljon paskaa toisista ihmisistä, tosin ei päin naamaa. Omissa maissaan, riippuu siis mistä latino maasta tulee, on yleistä se että täytyy surustella tytön kanssa usemapi kuukausi ja käydä tytön kotona näytillä, ennen kuin mitään seksiin viittaavaa voi edes ajatella. Mutta turistit ovat sitten oma lukunsa, turistirysien naisia eivät kovin korkealle arvosta, lähinnä helppo raha ja seksi kiinnnostaa, pääsylippu Eurooppaan avioliiton kautta.
      Osa saattaa olla hyvinkin uskonnollisia, eivät juo ym.
      Kaikki on sallittua, kunhan ei jää kiinnni ja mitään ei tunnusteta.
      Hyviä puolia ulospäinsuuntautuneisuus, sosiaalisuus ja tieysti hyviä sängyssä. Seksiä pitää saada paljon ja usein. Että jos seksistä tykkään niin ei varmasti joudu elämään puutteessa. Ja sitä haetaan kodin ulkopuolelta jos sitä ei kotoa saada. Naisen tulee olla kiltti, nätti. Tapellessa kovin pahoja suustaan ja saattavan jälkikäteen vain naureskella että olin vain niin vihainen, että haukuin sinua esim. huorasksi. Mutta rakastani sinua ja haluan tehdä sinut onnelliseksi....

      Haastetta löytyy siis.

    • ei pihtari

      Pihtari naiselle huonoin mahdollinen vaihtoehto. Ovat tyytyväisiä kun seksiä saa ja nainen pitää turpansa kiinni.

    • italiarules

      "Mies voi käyttää aikansa miten haluaa. Naisen tulee olla naisellinen ja kaunis ja menevä, mutta toisaalta taas sitten ei saa olla kiinnostunut missään nimessä muista miehistä, ovat mustasukkaisia omastaan, eikä liian menevä"

      Puhutte ilmeisesti sitten etelä-amerikan latinomiehistä? itse en ole ikinä huomannut noin kauheita piirteitä espanjalaisissa tai italialaisissa! Ainakin kaikki tuntemani italialaisnaiset saavat facebookissakin pitää kavereina niin paljon eri miehiä kuin sielu sietää, toisin oli minulla kun seurustelin irakilaisen kanssa hän kyttäsi koko kaverilistani, lisäsi naispuoliset kavereikseen ja miespuolisista oli mustasukkainen ja kyseli typeriä vaikka olivat vain nettikavereita.. Myös Espanjassa ja Italiassa on aivan normaalia se että nainen tervehtii ja puhuu muillekin miehille, minä kun tapailin irakilaisia ja paria arabia niin olivat kieltämässä ettei saisi edes tervehtiä ketään miehiä...

      • Pengi

        Juu, kuulostaa todellakin Etelä-Amerikan hemmoilta..


      • Latinot kun latinot

        Mitä hittoa? Kuka käyttää (enää) termiä "latino" jostain Etelä-Eurooppalaisista?? Latinalaisesta Amerikasta ja sen miehistä toki puhumme!


    • väliamerikka

      Kertokaa lisää.. Onko yleistä että pidetään monia naisia samaan aikaan? Ei kai kaikissa maissa arvosteta enää avioliittoa muutenkaan? Minkälainen on "vanhempi" latino? Eikö monien koulutustaustat ole aika matalat suomalaisiin verrattuna?

      • Cubanot

        Vanhemmat latinot (ainakin kuubalaiset, joita todellakin kehotan varomaan, naiset!) ovat tyyliin yhtä pahoja kuin ne nuoret ja hyvännäköiset! Tiedän muutaman kuubalaisen tanssinopettajan, jotka ihan surutta iskee kaikkia (siis ihan kaikkia) naisia kaikissa bileissä ja luulee saavansa ihan parikymppistäkin pimpsaa viisissäkymmenissä ollessaan, hyi hitto! No, ne on vaan niin hyviä puhumaan, että lankaan olen mennyt kerran ainakin. Paljastui useita rakastajia ja yksi "ex"-tyttöystävä, jonka kanssa oli aika paljon edelleen tekemisissä yms. Seurusteluun en enää ikinä ryhtyisi, mutta kuumaa ja vauhdikasta on meno heidän kanssaan ihan noin seksisuhteen muodossa! Tässäkin tietysti kannattaa erityisesti varoa ryhtyessä leikkiin, sillä ovat myös lavertelijoita ja muut latinomiehet voivat kuvitella todeksi vaikka mitä paskapuheita sinusta ;)


    • ridkdkdkdkdkdkdkdkdk

      Latinous ei ole rotu. Heitä on mustia, ruskeita ja valkoisia. Miten voidaan kysyä minkälaisia latinomiehet ovat? Mitä yhteistä on esim. kuubalaisella mustalla kalastajalla ja argentiinalaisella lakimiehellä? Tässä tapauksessa kieli (tosin aksentit kauempana toisistaan kuin stadin slangi ja savolaismurre) mutta esim. Brasiliassa ei edes puhuta espanjaa. Tuntuu että mielikuvat latinoista on revitty jostain Miami Vicesta. Itse olen puoliksi latino, puoliksi suomalainen. En silti edusta kaikkia Suomen puolilatinoita, eikä ole mitään aavistusta minkälaisia he ovat.

      Onhan kulttuureissa tietysti aina eroja ja ehkä se kertoo jotain, mutta yksityiskohtaiset selitykset kuten "latinot ovat huijareita, ensin vannotaan ikuista rakkautta, mutta sitten varastetaan talvirenkaatkin kellarista.." ovat lähinnä huvittavia. Heti kun joku nainen on käynyt kaikki latinot läpi, niin häneltä kannattaa kysyä.

    • näinollutaian

      Latino miehellä aina monta naista, tunnen yhden suomessa ja villi mies

    • Yrtikkiiuttt

      Latinot eivät ole Euroopasta, idiootit....

      • eiitsellänkokemusta

        Siinä tarkoitetaan Latino miestä kuka Suomessa asuu, varma näin ymmärrän sen minä


    • Jauhavat paskaa ja tanssivat cha chata kokoajan..

      Aina iloisia koska ei ole huolen häivää ja työt ei paina..

    • rionkisat

      Aika tyhmiä ovat. Latinoilla varsin alhainen älykkyysosamäärä, kädet heiluu, räkä lentää ja puheet puutaheinää. Valehtelevat ja lorvailevat heti kun tilaisuus koittaa.

      • mustalatino

        Onkohan sit tuolla raakawatsonin akallakin alhainen älykkyysosamäärä vai koskeeko se vain miehiä?
        Ajatella, että raakawatson pitää mustia tyhminä ja tuskin edes ihmisinä ja itsellä juuri on musta akka.


      • Raaka-_-Watson
        mustalatino kirjoitti:

        Onkohan sit tuolla raakawatsonin akallakin alhainen älykkyysosamäärä vai koskeeko se vain miehiä?
        Ajatella, että raakawatson pitää mustia tyhminä ja tuskin edes ihmisinä ja itsellä juuri on musta akka.

        Niin, miehiä. Mustat naiset nostavat kyseisen rodun älykkyysosamäärän sille tasolle missä se on.
        Sitäpaitsi typerimmät mustat miehet löytyvät Afrikasta ei täältä amerikoista.
        Täällä hölmöimmät pääsivät hengestään.
        Ja rionkisat on oikeassa ei näille työt maistu.


      • työtköeimaistu
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Niin, miehiä. Mustat naiset nostavat kyseisen rodun älykkyysosamäärän sille tasolle missä se on.
        Sitäpaitsi typerimmät mustat miehet löytyvät Afrikasta ei täältä amerikoista.
        Täällä hölmöimmät pääsivät hengestään.
        Ja rionkisat on oikeassa ei näille työt maistu.

        Ovat todistettavasti fiksumpaa porukkaa kuin Afrikassa, kun ei työt maistu:-)))
        Kun niitä ÄO- tutkimuksia tehdään, ei siinä erotella miehiä ja naisia.
        Eipä ole korkea mustien ÄO olivatpa missä päin maailmaa tahansa ja vaikkapa Brasiliassa.


    • PARASTA SAUNASEURAA, JOTEN SUOSITTELEN SAUNASEURAKSI SUOMALAISILLE NAISILLE. Itse olen mies ja silleesti ei ole latinomiehistä kokemusta, mutta muutaman kanssa olen ollut saunassa. Latinomiehet ovat parasta saunaseuraa, jos osaavat hyvin englantia. Keskustelevat hyvin, ovat fiksuja ja iloisia ystävällisiä ihmisiä.

      Jos olisin suomalaisnainen niin saattaisin olla näitten saunakokemusten perusteella kovasti lationamiesten perään. Luen espanjalaisen Sauna Amigon parhaimmaksi saunaseuraksi, jota minulla on koskaan ollut. Hänen kanssaan oli tosi ilo keskustella kaikenlaisesta yhtenä kesänä keskiviikkoisin, kun hän oli täällä Suomessa tekemässä väitöskirjaansa. Myös fiksu brasilialainen on ollut tosi kivaa saunaseuraa, joten suosittelen suomalaisille naisille menemään latinon kanssa saunaan. Osaavat käyttäytyä hyvin. ;)

      Myös meksikolaiset voivat olla fiksuja herrasmiehiä, mutta en ole ollut yhdenkään meksikolaisen kanssa saunassa, joten heitä en sentään saunaseuraksi suosittele. :D

    • kokemuksenaani

      Kuuba, dommarit ja puerto rico.....älä sekannu. Eläimen käytöstavat ja eivät arvosta naista koiran vertaa. Laiskoja, valehtelevia, pettäviä. Tiedän mistä puhun. Naiset myös varsinkin. Raha ratkaisee ja esitetään makeampaa kuin ollaan esim sivistymättömiä suurin osa.Muut latinot Euroopasta omaavat paremmat käytöstavat. Ei kaikki mutta lähtökohtaisesti.
      Sängyssä hyviä.

    • Badbadboy

      Sairaalloisen hyvää seksiä, mikä koukuttaa helposti, mutta valitettavasti intohimo näkyy myös suuttuessa. Paljon naisia tällä kaverilla ja fiksaatio ryhmäseksiin. Kysymys kuubalaisesta.

      • eikoskaanenäää

        Täysin sama mieltä, hyvää seksi ja ei muuta, mustasukkaisia Kokemusta.


    • Sukupuolitauti

      Miespuolisia huoria kaikki Suomen kuubalaiset. Levittävät sukupuolitauteja minkä ehtivät. Kaikki sanovat olevansa "erilaisia"

    • Käytöstavat

      Ainakin sen minkä tiiän niin latinomiehille naiset ovat niitä todellisia prinsessoja. Ei tulisi kuuloonkaan että nainen avaisi itse oven tai pukisi takin ylleen ulos lähtiessä tai ravintolasta poistuessa tai kantaisi itse kauppakassit, aina on oltava mies apuna. Otat sitten latinon tai et niin suuntaa ehdottomasti ulkomaille. Suomessa miehet lähinnä juopottelee ja tapellaan ja kiroillaan kuin merimiehet. Ulkomailla sentään naisia kohtaan olla vielä huomaavaisempia ja kohteliaampia. Kaikki tapaamani suomalaismiehet ovat paljastuneet juopoiksi jotka eivät osanneet tehdä mitään omatoimisesti

    • Puhuvat paljon... Vähemmän tekoja..

      Meikäläisten mittapuulla aika naismaisia pellejä.


      Pönkittävät miehuuttansa kaatamalla mahdollisimman monta naista.
      Kattelevat toisten miesten lerssejä suihkussa.

      Vähällä meikkaamisella näyttävät ihan naisilta.


      Tosi sliipattuja.

    • Anonyymi

      Joku kommentoi että mitään eivät myönnä ja kaikki aina toisen naisen vika. Jep! Mitään ei naimisissa oleva latino myönnä edes sille ihastuksensa kohteena olleelle jonka kanssa on silmäillyt, jolta hakenut lämpöä, valittanut vaimostaan, viipynyt hieman liian kauan ihan siinä lähellä. Tämä siis ehkä maailman uskollisimmalta latinomieheltä, mutta näin pääsi käymään, ja ei, mitään ei myönnä. Minä olen se hullu joka kuvitteli kaiken ja vaimo kaataa vihat niskaan.

      • Anonyymi

        Ei siinä, ei mitään kannata myöntääkään, mutta vituttaa kun tein itestäni täyden pellen. Mutta eipä noille voi vihainen olla, kyllä ystävällinen ja charmikas latinomies saa kaiken anteeksi edes pyytämättä.


    • Anonyymi

      Erittäin huonot kokemukset. Väkivaltainen, valehteleva varas. Vieraille esiinnytään ja keimaillaan mutta ihan täysi narsisti. Myös kaverinsa samanlaista valehtelijoita. Työn teko ei kiinnosta. Tunnen myös muita, riippuu siis mistä päin on kotoisin. Esim Espanjasta tulevat ovat jo ihan ihmisiä joilla on käytöstavat ja toisen ihmisen kunnioitus kohdallaan.

    • Anonyymi

      Myös mulla niin huonot kokemukset kuubalaisista miehistä. Yhden kanssa elin yhdessä ja hän petti ja pahoinpiteli useaan kertaan. 😢 Itsekkäitä narsisteja kaikki!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe