miten käy

Liisukka

Olen löytänyt mukavan miehen profiilini kautta. Olemme chattaileet ja soitelleet, mutta emme tavanneet. Aikaa on kulunut jo kuukausi. Ei vain sovi viikko-ohjelmaamme.

Mies on aivan ihanan oloinen, juttelee ja kirjoittelee mukavia. Hän saa minut älyttömän hyvälle tuulelle. Mitä, jos ei livenä kolahdakaan??!

Onko teillä kokemusta? Jos ei heti säkenöi, niin kannattaako kuitenkin jatkaa ja odottaa. Voiko löytyä kuitenkin se vahva tunne, joka jo nyt tuntuisi olevan? Joskushan ystävätkin löytävät toisensa vuosien tuntemisen jälkeen rakastavaisina.

Voihan olla, että hän onkin feikki. Kaikesta huolimatta. Hieman kolahtelee se, että tämä tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta. Jos se on totta ja säkenöi, niin sitten on menoa.

7

1365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtuliini

Itsellä oli ilmoitus muutamaan otteeseen kaksnelosella. Ensimmäisen miehen kanssa seurustelin melkein vuoden ja luulin sen olevan se oikea...mutta se sitten loppui ja kumma kyllä en oikeestaan surru sitä. Toisen kanssa seurusteltiin neljä kuukautta ja sama toistui. Nyt seurustelua kolmannen kanssa reilu puoli vuotta ja mahtavalta tuntuu. Jo hänen kosketuksensa polttaa kivasti. Samaa en ole koskaan kenenkään kanssa kokenut. Luulenpa että sinunkin kannattaa odottaa, kyl sen kipinän tuntee heti ekalla tapaamisella että onko sitä vai ei. Mukavia nuo kaks ekaa miestäkin oli ja hyvältä tuntui seurustella heidän kanssaan, mutta ei yhtään vedä vertoja tälle suhteelle!

• Nimetön

On suuri todennäköisyys, että lennät selällesi järkytyksestä. Ihmisen mielikuvituksella on taipumus rakentaa netissä ihan oma mielikuvaihminen siitä toisesta osapuolesta. Minun neuvoni on kuitenkin se, että älä säikähdä sitä järkytystäsi, vaan suhtaudu siihen realiteettina ja ylimenevänä asiana.

Tietysti, jos mies paljastuu ihan pimeeksi, käyttäytyy kummallisesti tai haisee pahalle, voit unohtaa hänet samantien. Muuten suosittelen sitä, että jatkat tutustumista ja tapaat toisenkin kerran. Olen jostakin lukenut, että kannattaisi oikeasti tavata kolme kertaa ennen kuin tekee lopullisen hyväksy-hylkää-päätöksen. Tämä perustuu ihan siihen, että kun on haastateltu onnellisia pitkässä parisuhteessa eläviä ihmisiä, niin heistä vain pieni murto-osa on aloittanut suhteen "rakkautta ensi silmäyksellä"- tyyliin.

Minulla on tapahtunut näitä netissä ihastumisia ja sitten maanpinnalle putoamisia. Eivät nekään ole vaarallisia!!!

• liikukka

Niin, olen tietysti muodostanut jonkinlaisen kuvan äänen ja sen julkituoman persoonan sekä kirjoitustaidon perusteella. Sitä minä ajattelenkin, että meneekö todellisuus nappiin tai ainakin sinnepäin mielikuvani kanssa.

Jotenkin tuntuu niin vahvalle se yhteensopiminen, että minulla olisi halua jatkaa vaikka kaikki ei natsaisikaan livenä. Lienee hyvä neuvo katsoa kolme kertaa asiaa ennen päätöstä.

Mieskin on sanonut, että vaihtamiemme mielipiteiden perusteella olisin ihannekumppani hänelle. Saapa nähdä kuinka käy...

• vaan...

Oma tarinani alkoi viime kesänä. Minulla oli profiili, ja sain vain muutamia yhteydenottoja. (Mies, kuvat ja hyvä kuvaus siitä, mitä haen.) Niistä yksi oli juuri tuollainen, tekstit jäivät mieleen päiviksi ja puhelimessa puhuessa tuntui hyvältä. Aikataulut vain eivät sopineet...

Sitten tapasimme, juttelimme ja erosimme. Aluksi tämä ei tuntunut oikein miltään, mutta toisen tapaamisen jälkeen huomasin odottavani uusia tapaamisia tosi kovasti. Olemme nyt kehittelemässä ihan toimivaa suhdetta, kummallakaan ei ole kiire. Ja aikatauluja saa sovittaa edelleen, me, työmme, molempien lapset...

Niin että kannattaa katsella ihan rauhassa. Ei aina edes ensi tapaamisella voi sanoa, millainen toinen oikeasti on.

• Yleinen käsitys näyttää olevan, että tavatessa päätetään ensimmäisen minuutin aikana ettei ole "kemiaa" ja kärsitään kohteliaisuudesta puoli tuntia. Ja minä kun olen kuvitellut ihan yksikseni olevan sitä mieltä ettei yhden tapaamisen perusteella voi kovin suuria johtopäätöksiä tehdä - korkeintaan ulkoisista seikoista voi huomioita tehdä (harva pystyy todella avoimesti puolitutun kanssa keskustelemaan). Sanoisin että kannattaa lähteä ilman suuria ennakko-odotuksia ja antaa tarvittaessa miehelle (ja myös itsellesi) uusi mahdollisuus ellei paljastu esim. että mies on valehdellut treffeille päästäkseen.

Jos tuntuu jokseenkin neutraalilta, ei sen tarvitse merkitä etteikö ihmisestä voisi myöhemmin löytyä myöhemmin sitä parempaa puolta, mikä on saanut sopimaan tapaamisesta.

Tietysti pitää tervettä epäluuloa olla, feikkejä, huijareita, varattuja ym. täällä myös liikkuu muttei varmaankaan niin paljoa kuin voisi tämän palstan kijoituksista päätellä - yleensähän negatiivisista asioista puhutaan enemmän ja "kovaäänisesti", onnellisesti parin löytäneet luultavammin keskittyvät uuden suhteen vaalimiseen nettiin kirjoittelun sijasta...

Toivotaan että pääset hyväksi esimerkiksi siitä, että tämä touhu ei ole pelkkää pelleilyä. :)

• Liisukka

Kiitos teille kannustavista viesteistä. Ennen vuoden vaihdetta olen paljon viisaampi asiassa. Jos kaikki menee hyvin, muistan kyllä kirjoittaa siitä. Jos menee huonommin, voinhan siitäkin kertoa. Avoimin mielin olen matkalla kohti tuntematonta.

• mimmu

Varaudu siihen, että toinen on aivan eri näköinen, mitä sanoo suunnilleen olevansa ja ulkonäkö voi saada sinut suorastaan shokkiin. Tee itsellesi mielikuva jostakin tosi rumasta kaverista, että et odota liikoja. Itselleni tuli kova pettymys, kun kaveri kehui itseään kivannäköiseksi ja oli kaikkea muuta. Kunpa kaverit mieluumminkin vähättelisivät ulkonäköään kuin lisäisivät siihen aimo annoksen hyvää. Järkevä toimintatapa mielestäni, koska totuus tulee kuitenkin ilmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      235
      6233
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      27
      4107
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2814
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2217
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2002
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      49
      1974
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1830
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1719
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1532
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      230
      1464
    Aihe