olla rakastunut....hmmmmm
ei se ole helppoa
29
1309
Vastaukset
- quistis
Helppoa on ja ihanaa...autuasta....ON:o))))
- quistis
ilottu kirjoitti:
kaikkee tota mutta väärä kohde
tippusin käryiltä.....???
- quistis
ilottu kirjoitti:
rakastu vaan Lukeen ööh se siit
Mä rakastun tosi harvoin....Minulla on oma rakkaani....Nyt en ymmärrä?? No ei kai mun tarvitsekkaan....Mut sähän Lukea rakastat:o))
quistis kirjoitti:
Mä rakastun tosi harvoin....Minulla on oma rakkaani....Nyt en ymmärrä?? No ei kai mun tarvitsekkaan....Mut sähän Lukea rakastat:o))
ja se on vaikeeta......
- quistis
ilottu kirjoitti:
ja se on vaikeeta......
Olen niin pahoillani puolestanne:o(
quistis kirjoitti:
Olen niin pahoillani puolestanne:o(
olen itse sotkuni tehnyt ja selvitän ne myös
- quistis
ilottu kirjoitti:
olen itse sotkuni tehnyt ja selvitän ne myös
kuitenkin...:o)
- luke67
helppo olla onnellinen.
Vai miten se meni????- luke67
ilottu kirjoitti:
se on vaikiaa.....
Jos lukee ja ymmärtää tahallaan väärin.
- luke67
ilottu kirjoitti:
niin se on......anteeksi
Aamul, jos sillo parempi mieli.
- luke67
ilottu kirjoitti:
niinkö.......
Täs on kiukutellu ja ollu hankala??
- luke67
ilottu kirjoitti:
tietenkin minä.....mutta jos ny kuitenkii
Säkin pää tyynyyn.
luke67 kirjoitti:
Säkin pää tyynyyn.
ottaa kunnolla hih yäk hmmmm öööh kups....kuullaan joskus....
- leidi_10
..ei sitä voi salata..Kiitos niistä viimeöisistä..;))))
osuman sai...." mites se jatkuu...
ilottu huitase mua kaulimel päähän tulis uni paremmin......=:0)))))ilottu kirjoitti:
voi.....mua tässä pitää huitasta ees metrisellä halolla...en mäkään saa unta
mitäs täs nyt pitäis tehä..........ai sulla sama vaiva,,,,,,,, ei väskää.......=:0(
BBrunetti kirjoitti:
mitäs täs nyt pitäis tehä..........ai sulla sama vaiva,,,,,,,, ei väskää.......=:0(
huitase kerran niin saa nukuttuu....voi oon varmaan Lukee loukannu tänään/eilen sniiff
ilottu kirjoitti:
huitase kerran niin saa nukuttuu....voi oon varmaan Lukee loukannu tänään/eilen sniiff
loukannu....älä höpsi..........
BBrunetti kirjoitti:
loukannu....älä höpsi..........
oon onnellinen ja onneton yhtä aikaa....ois vissiin jotain tehtävä
ilottu kirjoitti:
oon onnellinen ja onneton yhtä aikaa....ois vissiin jotain tehtävä
ole onnellinen älä onneton...jookos.......
meen tutimaan..... ja *halii*........
kauniita unia oman kullan kuvia......=:0))))))))))))))))))))))))))))BBrunetti kirjoitti:
ole onnellinen älä onneton...jookos.......
meen tutimaan..... ja *halii*........
kauniita unia oman kullan kuvia......=:0))))))))))))))))))))))))))))mä jaksan vaik ypoyksin näitä polkuja tallata viimeiseen asti kun mun rakkaani ei ole vierelläin...hyvää yötä bb
- niin moneksi
ja asemalle loput pysähtyy ihmettelemään.
Hooooooooooooooooooooooooooooooomenta.
Hummmmmmmmmmmmmmmmentta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466