loiskis....

hyppäsin tänne...kun tuolla 40 puolella ketään ei kirjoittele...vitsi silmät lepää siellä...
siis onkos täällä vapaita rämemajavia..ohoos näppis iski...

12

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sää kertoo mikä se rämemajava on....?*vihelteleeeee..* en meinaan tiedä...
      sitten asiaan hoomenta....=:0))))))))))

• mun yksi ystävä kirjoittaa proviilissaan että hänen rämemajava on varattu..siksi kyselen vapaata...kaikki otan vastaan mitä ilmaSEKSI saan..:))

• hai kirjoitti:

mun yksi ystävä kirjoittaa proviilissaan että hänen rämemajava on varattu..siksi kyselen vapaata...kaikki otan vastaan mitä ilmaSEKSI saan..:))

meitähän täällä vapaita rämemajavia riitääääää........Köh...köh.....eikö siitä vaan valkkaamaan....=:0)))))))))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

meitähän täällä vapaita rämemajavia riitääääää........Köh...köh.....eikö siitä vaan valkkaamaan....=:0)))))))))))))))

en valkkaa ..käy muuten kun sille entiselle äijällä..jää luu(ta) käteen...

• hai kirjoitti:

en valkkaa ..käy muuten kun sille entiselle äijällä..jää luu(ta) käteen...

pakko sun kai valkata mielenkiintoinen rämemajava..... katos ketä sit voit niinkö liirun laarun lirkutella.....=:0)))))))
        mulla on muutes luuta.....hehe....

• BBrunetti kirjoitti:

pakko sun kai valkata mielenkiintoinen rämemajava..... katos ketä sit voit niinkö liirun laarun lirkutella.....=:0)))))))
        mulla on muutes luuta.....hehe....

toiminnan mies..kasto pisto ja kiitos...ääh näppis taas...

• hai kirjoitti:

toiminnan mies..kasto pisto ja kiitos...ääh näppis taas...

tosin mulla se menee niin että....Kaato...ja upotus.......=:0)))))))))))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

tosin mulla se menee niin että....Kaato...ja upotus.......=:0)))))))))))))))))

laivan upotusta pelannut..mutta kaato miten se siihen liittyy...
        jatzi on kanssa kiva peli...

• nylkkäri

se on eriasia annetaanko me tyttöjämmr.
      meillä on täällä Rotunaisia olemme heistä enemmän kuin mustasukkaisia.

• täysin...minä vaan tein tunnusteluja ( käs kopelolla ).....
        Mutta on teillä täällä mukavii ihunia naisia...
        tota saisko ihan lainata vaan.....palautan melkein kunnossa...

• nylkkäri
        hai kirjoitti:

täysin...minä vaan tein tunnusteluja ( käs kopelolla ).....
        Mutta on teillä täällä mukavii ihunia naisia...
        tota saisko ihan lainata vaan.....palautan melkein kunnossa...

taas hirviöitä olla.tottkai saat koittaa miten käy.tunnut olevan ihan hyvä tyyppi ja jos täältä tytön löydät tuskn maltat palauttaa.toivotan sinut tervetulleeksi joukkoomme

• nylkkäri kirjoitti:

taas hirviöitä olla.tottkai saat koittaa miten käy.tunnut olevan ihan hyvä tyyppi ja jos täältä tytön löydät tuskn maltat palauttaa.toivotan sinut tervetulleeksi joukkoomme

yritän olla luottamuksen arvoinen...aattelen siis vain ja ainoastaan naisten parasta....
        mutta se tässä paha puoli kun tunteevat mut....kunnia mennyt mutta maine kasvanut...ja tää mun näppis pitää huolen jos joku ei viellä ole tutustunut...on se niiin vaikeeta..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe