hyppäsin tänne...kun tuolla 40 puolella ketään ei kirjoittele...vitsi silmät lepää siellä...
siis onkos täällä vapaita rämemajavia..ohoos näppis iski...
loiskis....
12
701
Vastaukset
sää kertoo mikä se rämemajava on....?*vihelteleeeee..* en meinaan tiedä...
sitten asiaan hoomenta....=:0))))))))))mun yksi ystävä kirjoittaa proviilissaan että hänen rämemajava on varattu..siksi kyselen vapaata...kaikki otan vastaan mitä ilmaSEKSI saan..:))
hai kirjoitti:
mun yksi ystävä kirjoittaa proviilissaan että hänen rämemajava on varattu..siksi kyselen vapaata...kaikki otan vastaan mitä ilmaSEKSI saan..:))
meitähän täällä vapaita rämemajavia riitääääää........Köh...köh.....eikö siitä vaan valkkaamaan....=:0)))))))))))))))
BBrunetti kirjoitti:
meitähän täällä vapaita rämemajavia riitääääää........Köh...köh.....eikö siitä vaan valkkaamaan....=:0)))))))))))))))
en valkkaa ..käy muuten kun sille entiselle äijällä..jää luu(ta) käteen...
hai kirjoitti:
en valkkaa ..käy muuten kun sille entiselle äijällä..jää luu(ta) käteen...
pakko sun kai valkata mielenkiintoinen rämemajava..... katos ketä sit voit niinkö liirun laarun lirkutella.....=:0)))))))
mulla on muutes luuta.....hehe....BBrunetti kirjoitti:
pakko sun kai valkata mielenkiintoinen rämemajava..... katos ketä sit voit niinkö liirun laarun lirkutella.....=:0)))))))
mulla on muutes luuta.....hehe....toiminnan mies..kasto pisto ja kiitos...ääh näppis taas...
hai kirjoitti:
toiminnan mies..kasto pisto ja kiitos...ääh näppis taas...
tosin mulla se menee niin että....Kaato...ja upotus.......=:0)))))))))))))))))
BBrunetti kirjoitti:
tosin mulla se menee niin että....Kaato...ja upotus.......=:0)))))))))))))))))
laivan upotusta pelannut..mutta kaato miten se siihen liittyy...
jatzi on kanssa kiva peli...
- nylkkäri
se on eriasia annetaanko me tyttöjämmr.
meillä on täällä Rotunaisia olemme heistä enemmän kuin mustasukkaisia.täysin...minä vaan tein tunnusteluja ( käs kopelolla ).....
Mutta on teillä täällä mukavii ihunia naisia...
tota saisko ihan lainata vaan.....palautan melkein kunnossa...- nylkkäri
hai kirjoitti:
täysin...minä vaan tein tunnusteluja ( käs kopelolla ).....
Mutta on teillä täällä mukavii ihunia naisia...
tota saisko ihan lainata vaan.....palautan melkein kunnossa...taas hirviöitä olla.tottkai saat koittaa miten käy.tunnut olevan ihan hyvä tyyppi ja jos täältä tytön löydät tuskn maltat palauttaa.toivotan sinut tervetulleeksi joukkoomme
nylkkäri kirjoitti:
taas hirviöitä olla.tottkai saat koittaa miten käy.tunnut olevan ihan hyvä tyyppi ja jos täältä tytön löydät tuskn maltat palauttaa.toivotan sinut tervetulleeksi joukkoomme
yritän olla luottamuksen arvoinen...aattelen siis vain ja ainoastaan naisten parasta....
mutta se tässä paha puoli kun tunteevat mut....kunnia mennyt mutta maine kasvanut...ja tää mun näppis pitää huolen jos joku ei viellä ole tutustunut...on se niiin vaikeeta..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu791837- 591738
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3531572Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691433Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101310Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671300Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä671182- 601109
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001067Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141025