Tämä ehkä kuuluisi tuonne mieheniskemispuolelle, mut laitan se tähän. Miten teitä on isketty, mikä on olluthyvä lähestymiskeino ja mikä huono? Kuinka selvästi kiinnostus on sanottu/tekstattu vai vihjailtuko vain. Mikä olisi paras? Sanokaa mielipiteenne, ei yksiselitteistä vastausta olekaan. Monet miehet eivät edes vastaa jos vihjaa, että voisi olla kiinnostunut, miksi?
Eivätkö miehet ymmärrä vihjettä vai onko siihen vaikea vastata, vai eivätkö ne halua vastata?
paras keino
5
807
Vastaukset
- vaikeaa
Taidan olla todella vaikea tapaus koska minu ei ole kukaan nainen iskenyt. Aloitteita kyllä tulee mutta yleensä olen niin humalassa tai/ja väsynyt ettei niistä jutuista tule mitään. Jos en ole väsynyt tai humalassa niin menen itse juttelemaan ihmisille. Ei minua edes ole yritetty iskeä muualta kuin baarista. Muhun ehkä tehoais parhaiten sinnikäs yrittäminen mutta kukapa tyttö jaksas olla sinnikäs kun vieressä istuvan miehen saa helpommalla. En kuitenkaan ole mikään unelmien poikamies.
Noh, jos sulla on vaan pokkaa niin ilmaise asia suoraan, silloin ei miehelle jää arvailtavaa. Vihjailut kun ovat helposti tulkittavissa väärin. Mä ainakin tykkään jos nainen uskaltaa lähestyä suoraan, kiertelemättä ja kaartelematta.
- meees
Ei mua oo yritetty iskeä koskaan.
- Eräs mies
Esim. itse olen useamman kerran ollut aivan 100% varma että nainen on kiinnostunut, kaikki merkit on olleet ilmassa. Pidän itseäni intuitiivisena enkä tosiaankaan kuvittele itsestäni liikoja. Kun sitten olen ottanut asian puheeksi, tuloksena on ollut kauhia hämmästys ja vaivaantunut sopertelu : D Tämä kun kävi muutaman kerran niin päätin etten ikinä tee aloitetta niin ei tuu noloja tilanteita. Tästä tietysti seurasi että seuraa piti hakea netin kautta mutta se onkin jo toinen tarina. Hyvin kävi kuitenkin.
- gsddsg
Yksi mies iski suoraan kaksi kertaa kasvoihin. Tulos: katkennut etuhammas ja musta silmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483