Tämä ehkä kuuluisi tuonne mieheniskemispuolelle, mut laitan se tähän. Miten teitä on isketty, mikä on olluthyvä lähestymiskeino ja mikä huono? Kuinka selvästi kiinnostus on sanottu/tekstattu vai vihjailtuko vain. Mikä olisi paras? Sanokaa mielipiteenne, ei yksiselitteistä vastausta olekaan. Monet miehet eivät edes vastaa jos vihjaa, että voisi olla kiinnostunut, miksi?
Eivätkö miehet ymmärrä vihjettä vai onko siihen vaikea vastata, vai eivätkö ne halua vastata?
paras keino
5
762
Vastaukset
- vaikeaa
Taidan olla todella vaikea tapaus koska minu ei ole kukaan nainen iskenyt. Aloitteita kyllä tulee mutta yleensä olen niin humalassa tai/ja väsynyt ettei niistä jutuista tule mitään. Jos en ole väsynyt tai humalassa niin menen itse juttelemaan ihmisille. Ei minua edes ole yritetty iskeä muualta kuin baarista. Muhun ehkä tehoais parhaiten sinnikäs yrittäminen mutta kukapa tyttö jaksas olla sinnikäs kun vieressä istuvan miehen saa helpommalla. En kuitenkaan ole mikään unelmien poikamies.
Noh, jos sulla on vaan pokkaa niin ilmaise asia suoraan, silloin ei miehelle jää arvailtavaa. Vihjailut kun ovat helposti tulkittavissa väärin. Mä ainakin tykkään jos nainen uskaltaa lähestyä suoraan, kiertelemättä ja kaartelematta.
- meees
Ei mua oo yritetty iskeä koskaan.
- Eräs mies
Esim. itse olen useamman kerran ollut aivan 100% varma että nainen on kiinnostunut, kaikki merkit on olleet ilmassa. Pidän itseäni intuitiivisena enkä tosiaankaan kuvittele itsestäni liikoja. Kun sitten olen ottanut asian puheeksi, tuloksena on ollut kauhia hämmästys ja vaivaantunut sopertelu : D Tämä kun kävi muutaman kerran niin päätin etten ikinä tee aloitetta niin ei tuu noloja tilanteita. Tästä tietysti seurasi että seuraa piti hakea netin kautta mutta se onkin jo toinen tarina. Hyvin kävi kuitenkin.
- gsddsg
Yksi mies iski suoraan kaksi kertaa kasvoihin. Tulos: katkennut etuhammas ja musta silmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648