Luopuuko SaPKo sarjapaikasta ?

Reimari

Luopuuko SaPKo Mestispaikastaan ensi kaudella ?
Tälläinen tarina liikkuu kaupungilla.

18

1111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihinkään

      Mestikseen ole edes menossakaan tuolla materiaalilla.
      Pitäisi ostaa joukkueellinen pelaajia, jotka myös sitoutuisivat treenaamaan kesälläkin, muuallakin
      kuin kesäterassilla olutta lipittäen.

    • Riikka

      Minä kun luulin että Suomisarja loppuu kevväämmällä.
      Ja sitten olis ollut karsinnat?

    • SaPKofanittaja

      Kuten eräs SavoRULES aikoinaan sanoi, niin SaPKo vie ja muut vikisee.

      Nousu on varma kuten se, että Alko on jouluna kiinni.

      • laituri

        etkö jo ymmärtänyt lopettaa.Menetit kasvosi.Kukaan ei halua kuulla sinusta mitään.MITÄÄN!


    • Ensinhän sinne Mestikseen pitää pelata, mutta se onkin SaPKon kaltaiselle loistojoukkueelle helppo homma.

      Sitten SaPKo ei siitä tosiaan luovu, vaan nousee lähimmän viiden vuoden sisällä SM-liigaan. Talvisaloon rakennetaan uusi jäähalli, jonne mahtuu 10.000 yleisöä ja muutama pelosta tutiseva Pelicansfani.

      NHL:ään SaPKo kutsutaan vuonna 2016 ja vuonna 2018 SaPKo voittaa NHL:n mestaruuden.

      PS: Silloin LeKi ja VG-62 pelaavat maakuntasarjassa Y-lohkossa Kiviapajan Kaatajia vastaan

      • DLHDGHSAKA

        SAVO HAISSOO PASKOLLE JA SavoRULES-POIKA VOI VETÄÄ ITTENSÄ HIRTEEN TAI VAIKKA KÄTEEN. HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


      • heitit
        DLHDGHSAKA kirjoitti:

        SAVO HAISSOO PASKOLLE JA SavoRULES-POIKA VOI VETÄÄ ITTENSÄ HIRTEEN TAI VAIKKA KÄTEEN. HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖH HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

        ? ? ? ? äo 46 ? ? ?


      • heitit kirjoitti:

        ? ? ? ? äo 46 ? ? ?

        Nyt taisit yliarvioida kyseisen kirjoittajan taidot? Mutta hyvä hänelle että joku joskus kehuu...


      • kerran
        SavoRULES kirjoitti:

        Nyt taisit yliarvioida kyseisen kirjoittajan taidot? Mutta hyvä hänelle että joku joskus kehuu...

        Kun kerran osaa kirjoittaa ja ilmeisesti vähän lukeakin, niin siitä annoin vähän extraa.
        Toiseksi osaa myös ilmeisestikin käyttää välttävästi tietokonettakin.
        Lätkätietoudessa tosin on pahoja puutteita.


      • kerran kirjoitti:

        Kun kerran osaa kirjoittaa ja ilmeisesti vähän lukeakin, niin siitä annoin vähän extraa.
        Toiseksi osaa myös ilmeisestikin käyttää välttävästi tietokonettakin.
        Lätkätietoudessa tosin on pahoja puutteita.

        Lätkätietous kyseisellä "sankarilla" on tosiaan heikonlainen ja siitä ei pisteitä jaeta.

        Mutta tasoihinhan se sitten menee, nimittäin ei se SaPKokaan näiden poikien LeKeille ja VGkuuskakkosille pisteitä jakele.


      • laitataklaaja
        SavoRULES kirjoitti:

        Lätkätietous kyseisellä "sankarilla" on tosiaan heikonlainen ja siitä ei pisteitä jaeta.

        Mutta tasoihinhan se sitten menee, nimittäin ei se SaPKokaan näiden poikien LeKeille ja VGkuuskakkosille pisteitä jakele.

        Olet menettänyt uskottavuutesi ja kasvosi.et ole sapkon miehiä.sinun ei haluta jatkavan täällä.olet häpeäksi seuralle ja koko jääkiekolle.


      • sitä vain ymmärrrät kusipää!
        heitit kirjoitti:

        ? ? ? ? äo 46 ? ? ?

        EHE EHE EHE EHE EHE EHE EHE EHE EHE EHE......
        Savolaiset ovat Suomen SYÖPÄ! Kusipäisempiä ei voi olla missään! Höh hö höh höh höh höh HÖÖÖÖÖÖÖÖ.....!!!


      • vittu päähäs!
        SavoRULES kirjoitti:

        Nyt taisit yliarvioida kyseisen kirjoittajan taidot? Mutta hyvä hänelle että joku joskus kehuu...

        SavoRULES tapa ittes! Olet kusipäiden kruunamaton KUNINGAS oikea paskaläjä!


      • vittu päähäs! kirjoitti:

        SavoRULES tapa ittes! Olet kusipäiden kruunamaton KUNINGAS oikea paskaläjä!

        On taas pikkumies oppinut rumia sanoja.

        Siskoko käski tulla tänne olemattomia taitoja esittelemään. Siistihän suutasi!


      • laitataklaaja kirjoitti:

        Olet menettänyt uskottavuutesi ja kasvosi.et ole sapkon miehiä.sinun ei haluta jatkavan täällä.olet häpeäksi seuralle ja koko jääkiekolle.

        Olet tosiaan taklannut itsesi liian usein laitaan pää edellä, huomattu on.


      • THE MAN
        SavoRULES kirjoitti:

        On taas pikkumies oppinut rumia sanoja.

        Siskoko käski tulla tänne olemattomia taitoja esittelemään. Siistihän suutasi!

        Taidat olla joku vammanen rullatuolissaan kun et mutta osaa kuin haastaa. Helppohan siellä on urputtaa kun äityli vahtii ja keittää POJULLE kaakaota. Sinusta ei ole muille sanomaan mitään joten pidä se saatanan tyhmä turpas kiinni!


      • THE MAN kirjoitti:

        Taidat olla joku vammanen rullatuolissaan kun et mutta osaa kuin haastaa. Helppohan siellä on urputtaa kun äityli vahtii ja keittää POJULLE kaakaota. Sinusta ei ole muille sanomaan mitään joten pidä se saatanan tyhmä turpas kiinni!

        Sitä ei ole.


      • lasituri
        SavoRULES kirjoitti:

        Sitä ei ole.

        Olet suureksi häpeäksi pallikerholle ja kaikille muillekin lörtsyn mussuttajille.Katoa pallolta!
        Juttus löyhkää....Olet menettänyt kaiken uskottavuutesi ja kasvosi.Olet mätä ja mitätön.Emme halua kuulla sinusta mitään.Mitään!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe