Tietääkö joku millaiset ovat soinnut H, Hm ja H7?? Miten ne "otetaan"?? Oon ettiny niitä netistä mut en oo löytäny..
Vastaukset 2
Se ettet ole löytänyt niitä,voi johtua myös siitä,että usein ne ilmoitetaan b,bm ja b7
- asdfa
Aivan kuten joku sanoikin jo että ne on suomessa (ja saksassa) h muualla b. H-duuri=h,d#,f# H-molli=h,d,f# ja H7 (=dom)=h d# f# ja a. Kannattaa myös opetella itse muodostamaan sointuja ja miettiä mitä ne pitää sisällään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1891167- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su355817- 59777
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.208750Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5707- 43645