Ihan vaan täälleen lyhyesti,jos te naiset käytätte lyhyttä hametta,niin pidättekö te siitä että me miehet niitä upeita sääriänne katsomme?
Naiset lyhyissä hameissa.
7
1560
Vastaukset
- pikku.nainen
En kai minä muuten edes lyhyttä hametta pitäisi...
Katseet ovat aina tervetulleita. Miksi pukea lyhyttä hametta, jos ei halua katseita?
- No just
Sen kerran vuodessa tai kahdessa kun näin tapahtuu, niin kyllä se ihan tietoista on. Katsoa saa, mutta ei koskea kuin luvan kanssa. :-)
- Pitäisikö?
En osaa sanoa, kun en pidä vesirajahameita, ja muissa hameissa nyt ei ole edes mitään katsomista. Vesirajahameet on aika tietoinen valinta, ne naiset varmasti pitävät.
- kaunis nainen 22
Näin.
- King Kong
No niin mä vähän ajattelinkin(siis miksi muuten):)
- Jere25
Iljettää nähä sellasia ämmiä, jotka esittelevät sääriänsä. SAANEN NAURAA.. Mitä te naisetki luulette olevanne? Tollasia vähä-älyisiä. (suurin osa) "Katsoa saa muttei koskea".. Älkää jaksako. Ajattelette oikeesti tälleen "Koskea saa ja katsoa" Huh huh. Miehille pitäs aina vaan olla iloa.. Ootteko huomanneet, että aina kaikissa elokuvissakin on naisia, jotka vaan esittelevät itteensä? Onko tässä maailmassa naisia, jotka eivät ole sellasia? En usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122639Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172592Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112261Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501638Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261576Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371277
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166