Heips
MItä teidän mielestä tarkoittaa, kun nainen aina punastelee, kun keskustelemme. Pientä sähköä on ollut ilmassa. eli onkohan vain ujohko, vai hiukan jopa ihastunut..?
Punastuminen
13
1883
Vastaukset
- punakuono
ei välttämättä mitään. Toiset punastelevat vain huvikseen, eikä siitä tarvitse ajatella mitään. Mut voi se olla ujokin tai ihastunut. Mistäs sen vois täällä tietää, on tai ei.
- ällikällälyöty
kiitos vastauksestasi; se selkiytti asioita.
- selkiyttää
ällikällälyöty kirjoitti:
kiitos vastauksestasi; se selkiytti asioita.
ei kannata kysyä tyhmiä, tulee tyhmiä vastauksia :)
- kokemus
punastuminen on merkki tilanteen jännittämisestä, mutta mistä se sitten johtuu. Itse punastelen aina välillä, oletan että hormoneihin liittyen joskus herkemmin kuin toiste. Ei yleensä ole varma merkki ihastuksesta, sillä rakastan miestäni enkä punastele hänen kanssaan. Voin myös punastella naisseurassa, jos luulen puhuneeni läpiä päähän.
- GiGi)
Ja pelkää mokaavansa silmissäsi :)
Sille on tärkeää mitä hänestä ajattelet. Ehkä on hieman ihastunut :)- ällikällälyöty
tämänkaltaisen viestin halusinkin tukemaani omaa käsitystäni. muut voidaan deletoida..=)
- Lumimaa
Ihastunut se on kuule, usko pois!
- tapaus
Punasteleeko se vain sinulle vai kaikille? Jos sulle punastelee ja muille ei, niin voi olla ihastunut. Jos punastelee kaikille, niin ehkä ei.
- ällikällälyöty
en osaa vastata, koska ei tule ko naista kyttäiltyä. mutta koska ilmiselvästi on sähköä ilmassa, olen suonut villille mielikuvitukselleni mahdollisuuden moiseen haaveiluun...no nähtäväksi jää !
ällikällälyöty kirjoitti:
en osaa vastata, koska ei tule ko naista kyttäiltyä. mutta koska ilmiselvästi on sähköä ilmassa, olen suonut villille mielikuvitukselleni mahdollisuuden moiseen haaveiluun...no nähtäväksi jää !
Aika yllättävä reaktio tuli naiselta jokin aika sitten. Punastui kun tervehdin. No, ehkä tuli aavistuksen liian pitkään katsottua silmiin... :)
Eihän tuossa vielä tietystikään mitään ihmeellistä mutta tuon kerran jälkeen en ole häntä nähnyt, aiemmin näin hänet pari kertaa viikossa - vähän vaikuttaisi kuin välttelisi minua. Ihan uusi tuttavuus ei siis ole, vaan ollaan nähty ohimennen (koskaan kunnolla juttelematta) lukuisia kertoja...
Niinpä, aika näyttää onko tullut haaveiltua aivan turhaan.
- reiskan sisko
Silloli varmaan ihan just asennettu anustappi paikoilleen...
yleensä noi on just sen ensioireita. - punasteleva n
Itse punastun tosi helposti missä vaan ja kenen seurassa tahansa. Ei ole merkki ihastumisesta ja itseänikin inhottaa aina turha punastelu. En edes tiedä mistä johtuu mutta ei ainakaan ihastuksesta, ehkä ujoudesta ja huonohkosta itsetunnosta.
- hmmmmmmmm
Minä punastuin tässä taannoin erään ihmisen seurassa (olen ihastunut häneen,myönnän) ja ajattelin jälkeenpäin, et mitä hän mahtoi siitä ajatella. Nyt pelkään punastelevani uudelleen, jos hänen kanssaan puhun.Sen takia vältänkin keskusteluja hänen kanssaan.Olen niin läpinäkyvä. En ole aikoihin punastellut ja tämä on mulle aivan uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2356233
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274107- 952814
- 412217
- 332002
- 491974
- 1091830
- 221719
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464