MILLAISET HIUKSET KAUNIIT

NAISELLA TAI MIEHELLÄ?

Eli tämä on tällainen hauska kysymys. Millaisia hiuksia pidät kaikista parhaiten sopivaina miehille/naisille.

Itse sanoisin miehenä, että mielestäni naiselle parhaiten sopii ruskeat, luonnollisen väriset hiukset. Ruskean kanssa sopii hyvin blondit raidat tai jotenkin kerroksittain leikattu sillä tavalla, että on molempia värejä, mutta jostain syystä en pidä kokonaan blondatuista hiuksista, ainakaan, jos juurikasvu on näkyvissä. Mielestäni pelkästään punertavat hiukset ovat aika mitäänsanomattomat. Mustaa en pidä missään tapauksessa kauniina. Moni asia riippuu tietysti ihmisestä.

Miehille sopii mielestäni parhaiten tummat hiukset, mutta blondatut näyttävät luonnottomilta. Tummanruskea sopii lähes poikkeuksetta mielestäni kaikille miehille, mutta jos on luonnostaan vaalea, niin tietysti vaaleahkotkin, mutta ei kai niitä nyt vartavasten kannata ainakaan vaalentaa, jos on luonnostaan tummat.

Nämä olivat minun mielipiteitäni. Mitä mieltä te olette? On kyllä valitettasti totta, että jotkut käyttävät jatkuvasti värejä, jotka eivät sovi heille yhtään.

9

2106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisinpäin =)

Itse taas pidän vaaleita hiuksia paremman näkösinä. Nuorille miehille mielestäni sopii kunnolla blondatut hiukset. Ja sellaiset muutaman sentin mittaiset. Naisille sopii mielestäni eniten myös vaaleat puolipitkät hiukset, otsatukka näyttää hyvältä. Eli sellainen tyttömäinen tukka.
      Jos on vaalean siniset silmät niin silloin musta/t.ruskea näyttää todella hyvältä!
      Kamalimmat hiukset ovat ohuet, tasapitkät (yleensä vielä ponnarilla) värjäämättömat maantienharmaat. Ne OVAT kamalat, voi sentään jonkun hyvän sävyn laittaa ja tarpeeksi usein. Koska toinen järkyttävä on sellaiset alunperin kastanjanpunaisiksi värjätyt haalistuneet hiukset.
      Jos nainen pitää lyhyenä hiukset niin ei missään nimessä punaista väriä. Ainakin monivärjäys sitten että esim. punaista ja mustaa.
      Tämä oli vain minun mielipiteeni. Ääk

• miia L.

Oon 17 ja puoli vuotias neiti, omistan melkein takapuoleen asti ylettyvät luonnostaan kullanruskeat ja kiiltävät hiukset. Ja kaiken pahan lisäksi, ne kun ovat värjäämättömät, ne on vielä tasamittaisetkin. Kun ei halua joutua mihinkään värjäilykierteeseen. Joo joo, voitte sanoa ettei siitä mitään kierrettä tule, mutta sitten kun on värjäämättä niin saa ne ihanat maantienharmaat hiukset ihan luonnostaan.

Ja koskaan en ole hiuksistani kuullut mitään negatiivista, kaikki pitää kauniina suomineitohiuksina noita, joko letitän ne tai pidän auki, se riippuu ihan täysin ihmisestä että miten järkyttävältä noissa tasapaksuissa hiuksissaan näyttää.

• Nanne
        miia L. kirjoitti:

Oon 17 ja puoli vuotias neiti, omistan melkein takapuoleen asti ylettyvät luonnostaan kullanruskeat ja kiiltävät hiukset. Ja kaiken pahan lisäksi, ne kun ovat värjäämättömät, ne on vielä tasamittaisetkin. Kun ei halua joutua mihinkään värjäilykierteeseen. Joo joo, voitte sanoa ettei siitä mitään kierrettä tule, mutta sitten kun on värjäämättä niin saa ne ihanat maantienharmaat hiukset ihan luonnostaan.

Ja koskaan en ole hiuksistani kuullut mitään negatiivista, kaikki pitää kauniina suomineitohiuksina noita, joko letitän ne tai pidän auki, se riippuu ihan täysin ihmisestä että miten järkyttävältä noissa tasapaksuissa hiuksissaan näyttää.

Kullanruskeat hiukset on ihan eri asia kuin maantienharmaat. Itse ainakin kadehdin niitä joilla on luonnostaan kauniin väriset hiukset joita ei tarvitse värjäillä. Ps. Ja jos ne ovat vielä pitkät, paksut ja hyväkuntoiset niin ei hiuksilta muuta voi vaatia.

• keskustelun aloittaja
        miia L. kirjoitti:

Tietysti oma väri on aina parhaan näköinen, jos se on kaunis. Eihän tässä siitä ollut kyse. Nykyään vaan se luonnollisten hiusten näkeminen on naisilla ainakin harvinaista.

• värtikuningas
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

Tietysti oma väri on aina parhaan näköinen, jos se on kaunis. Eihän tässä siitä ollut kyse. Nykyään vaan se luonnollisten hiusten näkeminen on naisilla ainakin harvinaista.

minun mielestä miehellä ruskeat hiukset ovat luonnollisimman ja komeimman väriset,pituudella ei niin väliä sillä jokaisella oma maku mutta kohtuus kaikessa silti...miesten yleisin hiustenväri on ruskea ja naiset kieltämättä käyvät kuumina brunettipojuihin...vaikka kyllä jos vaaleet sopii,niin sitten näyttää myös hyvältä..mikäs sen paremaa:)
        naisilla tumman ruskeat paksut ja pitkät hiukset ovat ehdottomasti parhaimmat. eikä niiden niin pitkätkään tarvii olla lopulta...esimerkkeinä voisi mainita mm. Karita Tuomola ja Kate Moss...tai angelina joölie ja julia roberts jotka muuten eivät juuri ole mitään myoti-ikoneita mutta hius-asiossa ovat lyömättömiä...mutta miksei muutamille sovi vaaleatkin,totuus on kuitenkinä että tällä hetkellä brunettius on muotia naisilla(kin)....??

• Outolintu

Pidän punk-tyylisistä hiuksista sekä naisilla että miehillä. Toinen on sitten pidempi tyyli. Miehillä tummat pitkät hiukset. Paksuudella ei väliä kunhan on takapuolen päällä. Naisilla vaalean kuparin väriset lantiopituiset hiukset. En kuitenkaan suorista ja paksuista. Tylsät! Sellaset lievästi luonnonkiharat, lentävät.

Nämä on näitä makuasioita...eli kaikki, pitäkää se tyyli mistä itse pidätte!!!

• kal0

"mielestäni naiselle parhaiten sopii ruskeat, luonnollisen väriset hiukset. Ruskean kanssa sopii hyvin blondit raidat tai jotenkin kerroksittain leikattu sillä tavalla, että on molempia värejä, mutta jostain syystä en pidä kokonaan blondatuista hiuksista, ainakaan, jos juurikasvu on näkyvissä."

Entäs jos nainen on luonnostaan blondi tai punapää?? ei kaikille sovi tylsä ruskee väri! aika lapsellista tuollainen,että "kaikille naisille ruskeet hiukset" äly hoi! musta taas ruskeet hiukset oikeesti bruneteille ja vaaleet hiukset oikeille blondeille,samoin punaset oikeille punapäille paras. Luonnollisuus on nättiä! ja sitäpaitsi noita "ruskeet hiukset,vaaleet raidat"päitä on jo ihan tarpeeks ja se alkaa olla jo mautonta. siinä minun mielipide.

• Hahaa kullanruskee

Minun mielipide on, että ihanat vaaleat blondit ovat naisella todella kauniit ja raikkaat, mutta mielestäni myös VAALEANRUSKEET eli sellast kullanruskeet ovat niin ihanat. Mut sit taas tummat/mustat on mun mielestä liian jyrkät ja sellaset. Toki ihan tummille sopii tummat mut se oiski ällöttävää jos tummilla ois esim vaaleenruskeet :P tässä mun mielipide! Ja miehille sopii sekä brunet että blondit naamasta riippuen. ja mustat on söpöt

• Snow White

Rakastan mustia/mustanruskeita hiuksia! Mustat hiukset vaalean kalpealla&tasaisella iholla on ihana näky.... ihanan Lumikkimaisen vaikutelman luo :)
      myös miehillä tykkään synkän tummista hiuksista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      3297
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      45
      1200
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1172
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      54
      1116
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1007
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      900
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe