Lyhyt nainen?

-pieni tyttö-

Haittaako joitakin miehiä naisen lyhytkasvuisuus?Olen itse kovin lyhyt ja miettinyt sitä kovasti. Onko se miehen mielestä noloa kulkea lyhyen naisen kanssa? Vai herättääkö lyhyt nainen mitenkään erilaisia tunteita kuin normaalipituinen? Harmittaa vain niin kovasti kun olen niin pieni.

39

9563

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyyyyy

      Minä ainakin pidän lyhyistä naisista, kunhan on myös hoikka, eikä mikään "pallo"... :)

      En usko, että pituus kovin kriittinen tekijä on miehille ylipäätänsäkään, ellei sitten pituuseroa ole tosi huomattavasti, jolloin tilanne voi olla vähän hankala. (Jos toinen on vaikka 195 cm ja toinen 152 cm... :)

    • mies(81)

      Sanotaanko niin, että kaikenpituisissa naisissa on omat hyvät puolensa. ;) Pieni nainen on söpö kun mikä. Söpöys ei tietenkään tarkoita, etteikö nainen olisi myös kaunis.

    • lyhyt mies

      jo jätetä tämä aihe. Jotakuta haittaa jotain, toista ei. Turha yrittää miellyttää kaikkia ja mikä tärkeintä ottaa stressiä asiasta jolle ei mitään voi. Ennenmin mäkin olen oma itseni mukava, älykäs ja komea mies kuin esim. 10 cm pitempi ja tavallinen tallaaja. Naisiakin olen taatusti kaatanut reippaasti enemmän kuin pitkä mies keskimäärin.

    • vähän päälle 180

      Itse en pidä kovin hirveästi lyhyistä, koska tuntuu oudolta jos toinen on lapsen pituinen. Sanoisin omien kokemuksien mukaan että moni muukin pitkä mies haluaa vähintään keskipituisen naisen itselleen, mutta onhan noitakin mitkä haluavat lyhyen naisen.

      • tiedoxi

        Et ole edes pitkä vaan ihan keskimittainen.
        Minä tiedän monta paria jossa mies on 195 ja nainen 160.


      • vähän päälle 180
        tiedoxi kirjoitti:

        Et ole edes pitkä vaan ihan keskimittainen.
        Minä tiedän monta paria jossa mies on 195 ja nainen 160.

        on 178 eli vähän päälle 180 alkaa olla pitkä mutta eiköhän oikea sana ole pitkähkö.


      • hassulta

        jos 180 ja vähän päälle on pitkä mies... Sellanen 190 alkaa olla mieheksi pitkä...


      • 195-senttinen

        Nuorten miesten keskipituus taitaa olla juurikin 180cm Suomessa nykyään, joten "vähän päälle" 180cm ei ole tosiaankaan pitkä.


      • kokenut sen

        että liian pieni isolle miehelle. ensin niitten kanssa on ihan mukavaa mutta sitten ne muuttuu "isiksi" ja alkavat huolehtia kuin lapsesta. ei ehkä johdu koosta mutta niin on käynyt monta kertaa.

        kun on niitten alla,ne pelkää että tukehdun, kun olen niitten päällä "kellun". kait se sitten on niin että koko sopusuhta on tärkeä seikka sekin.

        pedofiiliatunteesta ei voi olla kysymys, olen kuitenkin aikuinen nainen ja samaa kokemusta ei tule km. 170 pituisten miesten kanssa vaan silloin tuntuu että nyt on sopiva. yletytään suutelemaan ja halaamaan toistemme kainaloissa.

        pienet miehet jytää ja jyllää !!!!!


      • 180 vähän päälle
        195-senttinen kirjoitti:

        Nuorten miesten keskipituus taitaa olla juurikin 180cm Suomessa nykyään, joten "vähän päälle" 180cm ei ole tosiaankaan pitkä.

        Yleensäkkin yli 186 on jo liian pitkä ja noilla yli 190 kädet ja jalat on hirveitä tikkuja monilla 160 senttisillä ukoilla on paksummat ilman treenaamistakin. Sotilastarkoitukseen 175 senttiä on täydellinen eli itse olen jo vähän liian pitkä ja osaan hävittäjiin maksimi pituus taisi olla 185.


      • Pätcä(n)

        Sähän puhut lyhyistä naisista kuin eri ihmisrodusta!
        Itte olen 143,5cm...
        Rakkaussuhde on rakkaussuhde, ei koskaan hoivasuhde!
        En tarvi hoivaajaa, "isiä"...


      • gasgag
        180 vähän päälle kirjoitti:

        Yleensäkkin yli 186 on jo liian pitkä ja noilla yli 190 kädet ja jalat on hirveitä tikkuja monilla 160 senttisillä ukoilla on paksummat ilman treenaamistakin. Sotilastarkoitukseen 175 senttiä on täydellinen eli itse olen jo vähän liian pitkä ja osaan hävittäjiin maksimi pituus taisi olla 185.

        Jaa. Taitaa joku kokokompleksinen siellä vittuilla? Samanpaksuiset kädet varmasti näyttävät lyhyemmissä varsissa varmasti isommilta kuin pitkissä, mutta itselläni on ainakin suhteellisestikin paksut kädet.

        Terv.195 cm, 110kg.


      • .,.
        gasgag kirjoitti:

        Jaa. Taitaa joku kokokompleksinen siellä vittuilla? Samanpaksuiset kädet varmasti näyttävät lyhyemmissä varsissa varmasti isommilta kuin pitkissä, mutta itselläni on ainakin suhteellisestikin paksut kädet.

        Terv.195 cm, 110kg.

        No eipä näytä yhellä 193 senttisellä bodarilla oli hiukat ohuemmat kädet kuin mulla lähes treenattamalla vähän päälle 180. Juu ja säkin oot lähes yhtä painava kuin mä, varo ettei tuuli vie.


      • Rempsukka
        180 vähän päälle kirjoitti:

        Yleensäkkin yli 186 on jo liian pitkä ja noilla yli 190 kädet ja jalat on hirveitä tikkuja monilla 160 senttisillä ukoilla on paksummat ilman treenaamistakin. Sotilastarkoitukseen 175 senttiä on täydellinen eli itse olen jo vähän liian pitkä ja osaan hävittäjiin maksimi pituus taisi olla 185.

        Mun mielestä yli 186cm mies ei todellakaan ole liian pitkä. Sehän on tosi seksikästä jos mies on yli 190... Mitään merkitystä jollain sotilas kriteereillä...


      • ..............................
        Rempsukka kirjoitti:

        Mun mielestä yli 186cm mies ei todellakaan ole liian pitkä. Sehän on tosi seksikästä jos mies on yli 190... Mitään merkitystä jollain sotilas kriteereillä...

        Enkut naureskeli 160-170 senttisille roomalaisille jotka astuivat maihin sotalaivoistaan ja muutaman tunnin kuluttua eipä enää nauraneet koskaan...

        Kummasti myös urheilussa parhaat urheilijat on noin 180 harva pätkä tai pitkä urheilija kovin menestynyt ellei urheilulaji sitä vaadi erikseen.

        Yli 190 yleensä elävät lyhyemmin mitä keskiverto ja sairastelevat useammin.

        Taistelu tilanteessa pitkän koko on helppo käyttää itseään vastaan kuten lyhyenkin.

        Kyllä se vaan niin on et keskiverto pituus on paras.


      • sitä erikseen"
        .............................. kirjoitti:

        Enkut naureskeli 160-170 senttisille roomalaisille jotka astuivat maihin sotalaivoistaan ja muutaman tunnin kuluttua eipä enää nauraneet koskaan...

        Kummasti myös urheilussa parhaat urheilijat on noin 180 harva pätkä tai pitkä urheilija kovin menestynyt ellei urheilulaji sitä vaadi erikseen.

        Yli 190 yleensä elävät lyhyemmin mitä keskiverto ja sairastelevat useammin.

        Taistelu tilanteessa pitkän koko on helppo käyttää itseään vastaan kuten lyhyenkin.

        Kyllä se vaan niin on et keskiverto pituus on paras.

        Eli just iteki huomasit et pituudesta on johonkin hyötyä. Ja se et mies jol on pitkä varsi on erittäin komea ei muutu sun perusteluilla miksikään.


      • ..............................
        sitä erikseen" kirjoitti:

        Eli just iteki huomasit et pituudesta on johonkin hyötyä. Ja se et mies jol on pitkä varsi on erittäin komea ei muutu sun perusteluilla miksikään.

        On lyhyydestäkin joissakin erikseen hyötyä mutta suuremmaksi osaksi keskipituus hyödyllinen kaikkeen.


      • ehkäää

        En sanoisi alle sen olevia miehiä pitkäksi. Alle 178 cm mies on lyhyt ja 178-184 normaalipituinen. Pitkiä miehiä on yli kaksimetrisiäkin, että ei sekoiteta pitkää normaalipituiseen.


      • miehillä
        .............................. kirjoitti:

        Enkut naureskeli 160-170 senttisille roomalaisille jotka astuivat maihin sotalaivoistaan ja muutaman tunnin kuluttua eipä enää nauraneet koskaan...

        Kummasti myös urheilussa parhaat urheilijat on noin 180 harva pätkä tai pitkä urheilija kovin menestynyt ellei urheilulaji sitä vaadi erikseen.

        Yli 190 yleensä elävät lyhyemmin mitä keskiverto ja sairastelevat useammin.

        Taistelu tilanteessa pitkän koko on helppo käyttää itseään vastaan kuten lyhyenkin.

        Kyllä se vaan niin on et keskiverto pituus on paras.

        Rippuu tietenkin, minkä maan keskipituudesta puhutaan. Suomalaiset miehet ovat ruotsalaisiakin lyhyempiä.


      • totuuden nimissä
        miehillä kirjoitti:

        Rippuu tietenkin, minkä maan keskipituudesta puhutaan. Suomalaiset miehet ovat ruotsalaisiakin lyhyempiä.

        Höpö, höpö. Kun otetaan mukaan koko Suomen miespopula niin miesten keskipituus on nykyään jotain 183-185 cm, eli ihan Hollannin kintereillä ja muiden Pohjoismaiden tasoa. Itse olin kouluaikana 188 cm:llä luokan pisimpiä, nyt alle 40v miehissä _monet_ ovat minua pidempiä n. 190-200 cm katukuvassa. En siis ole mitenkään erityisen pitkä. Nuoremmat veljeni ovat 186 cm ja 198 cm.

        http://www.iltalehti.fi/terveys/2014072218510038_tr.shtml
        "Toisen maailmansodan aikana maailman pisimmät ihmiset olivat yhdysvaltalaisia, joiden pituus oli keskimäärin 177 senttimetriä. Parhaillaan maailman pisin kansa asuu Hollannissa, jossa miesten pituus on keskimäärin 185 senttimetriä."

        Tästä löytyy myös virallisia tuoreita tutkimuksia, sen sijaan suomalaisten miesten ja naisten keskipituusmittausten data on vanhaa, ja aivan alakanttiin.

        Myös naisten keskipituus on kasvanut huomattavasti 165-169 cm:stä, ja mitä nuorempia sukupolvia, sitä pidempi keskipituus myös naisilla. 180-183 cm:n naiset ovat jo ihan jokapäiväistä katukuvassa, heitä näkyy paljon populassa vaikka täällä Turussa.


    • Rowen82

      Tietysti se riippuu vähän siitä, kuinka lyhytkasvuinen nainen on (jos pituutta on esim. 100 cm, niin siitä voi olla jonkinnäköistä haittaa ihan käytännöllisesti katsottuna), mutta jos pituus normaalin rajoissa on, niin minusta on parempi, että nainen on lyhyt, kuin että hän on pitkä. Tai jos ei ole normaalin rajoissa, mutta ei kuitenkaan merkittävästi normaalia lyhyempi, niin ei sekään minua haittaa.

    • jorkki

      Herättää minussa tunteita ja ne on positiivisia.
      Tykkään lyhyistä naisista. Laita äkkiä meiliä.
      Kiinnostaa

    • mieheksi lyhyt

      Ei todellakaan haittaa, koska olen itsekin mieheksi aika lyhyt (eli 169). Mieluiten seurustelisin korkeintaan 160-senttisen naisen kanssa niin hän voisi hyvällä omallatunnolla käyttää vaikka minkälaisia korkkareita ja näyttäisi silti seurassani sopusuhtaiselta.

      Toisaalta harmittaa kun niin usein näkee pariskuntia jossa nainen on max 160-senttinen ja mies on yli 190-senttinen goljatti. Ihmetyttää, miksi niin monet pienemmät naiset ovat lääpällään pitkiin miehiin. Jättäkää hyvät naiset ne hongankolistajat yli 170-senttisille ja keskittykää sen sijaan meihin lyhyempiin.

      • Lyhyt..

        Mä oon kans lyhyt mies, oisinko 167cm? Ja ikää kohta 20v. Mitäs, tykkäiskö lyhyet muijat enemmän lyhyistä miehistä vai pitkistä? Nii ja eihän toi kaikki nyt pituuteen kato.. Mut kysyinpähän nyt.


    • 158cm(n)

      Terveisiä sille äijä/teinipoikaporukalle, joka muutama vuosi sitten Tammelan torilla otti kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen:
      hra A: "Lähe nus**in!"
      vastaus: Enpä taida.
      hra B:"Älä tota pyydä, se on liian lyhyt".
      vastaus: Ehkä yllättävää, mutta kyllä se lisääntyminen yhdyntöineen kaikkineen onnistuu jopa meiltä alle 160-senttisiltä..:P

      • Lyhyt..

        Kyllä ne lyhyet naiset on minun silmään.. Siis eihän kaikki lyhyet oo automaattiesti "kauniita" jos nyt sitä ulkonäkö puolta.., mut lyhyet muijat noin yleensäkkin on kiinnostavampia.


      • plussaa
        Lyhyt.. kirjoitti:

        Kyllä ne lyhyet naiset on minun silmään.. Siis eihän kaikki lyhyet oo automaattiesti "kauniita" jos nyt sitä ulkonäkö puolta.., mut lyhyet muijat noin yleensäkkin on kiinnostavampia.

        Olen alle 160cm nainen ja todellakin etsin alle 170cm miestä. Olen kyllästynyt tytöttelyyn, söpöttelyyn ja lässytykseen. Minua pidempi kiitos, mutta ei yli 170cm!


    • se ole

      kun noin 168cm tämä al pacino :)

    • Rohkeesti

      Haittaako itseäsi jos mies on vasenkätinen?

      Suotta harmittelet, se on jokaisen henkilökohtainen helvetti jos ei tykkää susta semmosena ku oot.

    • tippaakaan

      Kokoa paljon suurempi merkitys on sillä, millainen yleensä olet ihmisenä, siis kokonaisuus, joka sisältää sekä fyysisen että henkisen puolen. Aluksi tietenkin huomio kiinnittyy ulkonäköön (ja vähän käyttäytymiseenkin) kun ihmistä ei vielä tunne, mutta koolla tässä asiassa ei todellakaan ole merkitystä.

    • jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      i love short girls. come on, im not the only one who likes short girls. (((((((:

      • chocolate

        tästä ollaan varmasti jo keskusteltu, mutta otetaas uusiks.
        minkä pituinen nainen on teijän mielestä sopivan mittanen? tykkääkö kukaan teistä miehistä, jotaka olette pitkiä, lihaksikkaita ja muutenkin teillä on vähän massaa, niin vähän lyhyemmistä naisista?
        musta olisi aivan mahtavaa jos mulla olis pitkä ja tuollainen mies, joka on mua isompi :) (mut ei mikään lihavakaan, eikä liian lihaskimppu.)


    • uusiks

      oho, pistin tämän ton yhen keskustelun jatkeeks, mut laitan sen nyt uusiks tähän..

      eli. minkä pituisista naisista yleensä te miehet pidätte? tykkäättekö te, jotka olette pitkiä, lihaksikkaita, ja joilla on massaakin, niin lyhyimmistäkin naisista? must olis niin mahtavaa ainakin kun ite olen siro ja pieni, että mies olisi tuollainen miehen kokoinen :)

      • ..............................

        Itselläni ei ole mitään pedofiilitaipumuksia, joten noin 165 on ehdoton minimi mielummin joku 173-177 olisi hyvä pituus naiselle. Tosin itseäni pidemmistä en kovin hirveesti välitä mutta mielummin sellainen kuin joku 150-160.


    • ja mukavasti menee

      Täällä tekee kauppansa oli pitkä tai pätkä, lihava tai laiha. Kaikille on ottaja, mutta ei yleensä vaan juuri siinä tapauksessa mistä kulloinkin on kyse. Niin se vaan on!

    • Miten pieni

      Miten pieni. Pieni on suhteellinen mitta.

    • Tosiukko

      Minun (huom, MINUN) mielestäni naisen sopiva pituus on sellainen että tanssiessa voi jutella suoran korvaan ja nainenkin ylettyy samaan. Ja onhan se kiva hellästi hitaalla suukottaa sinne korvan taakse.

    • ihmisen mittainen

      Höpsistä. Tietenkään ei pituudella ei ole väliä. Kun toista vilpittömästi ja oikeasti rakastaa, on ihan sama onko pitkä vai lyhyt.

      Minulla on ystävä, joka on 155 cm pitkä nainen ja hänen miehensä on 190 cm. Ovat olleet naimisissa kohta 10 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut. He myös vaikuttavat hyvin onnellisilta.

      Onneksi he eivät ole olleet aikoinaan niin kapeakatseisia ja ahdasmielisiä, että olisivat antaneet hienon suhteen mennä ohi sen vuoksi, että toinen ihminen sattuu olemaan tietyn mittainen.

      En enää kyllä yhtään ihmettele, että Suomessa on niin paljon sinkkuja ja ihmiset eivät koskaan kohtaa toisiaan. Pidetään yllä jotain ihan älyttömiä vaatimuksia ja etsitään sitä täydellistä (muiden silmissä). 'Näyttäähän se ihan naurettavalta, jos toinen on lyhyt ja toinen pitkä' -ajattelu näyttää olevan joillain älyköillä yleistä. Ihmistä katsotaan ensiksi sen mukaan, mitä muut mahtaisivat hänestä ajatella.

      No, nämä tyypit varmaan eivät koskaan löydäkään sitä aitoa ja oikeaa rakkautta. Pelkkää ulkokuorta vain...

      • Mistä Kirjoitit

        ...kun ajatellaan enemmän sitä miltä näyttää. Höpsökin sen tajuaa, että pitää ajatella sitä, miltä TUNTUU!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      183
      1418
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1127
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1113
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1064
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      937
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      902
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      130
      885
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      865
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      858
    Aihe