Louis Vuitton + suomi??

Rich Bitch

Voisko joku kertoa mulle että mistä suomesta saa noita Louis Vuittonin laukkuja. kaikkialla näkee niitä.Vaikka ne ovatkin feikkejä haluan silti tietää mistä niitä saa. Jotenka onko jollain tietoo mistä päin helsinkiä esim niitä saa?

kiitos jo etukäteen :)

27

1966

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • g-girl

      ainaskin huutonetissä niitä on...laita nimi vain hakuun niin johan tulee.

      siel tais olla joku valkoinen missä luki lilalla isolla ...ei tainnu ihan aito olla mut ihan siisti kummiski.

      "LOUIS VUTTION tyylinenLAUKKU!!!pakko katsoa!!!tosi chick!!!"

      kokeile tolla nimellä siel huutiksessa...

    • suosi aitoa

      Suomesta ei saa aitoja Vuittonin laukkuja muuta kuin käytettynä. Ruotsissa on lähin liike, josta saa AIDON laukun. Onnea vaan kun kävelet feikkilaukkus kanssa esim. ulkomailla, toivottavasti sulle napsahtaa kunnon sakot ja alat miettiin että oliko sittenkään järkevää ostaa surkee kopio. ihmiset jotka tuntevat muotia, erottavat kyllä aidon feikistä ja silloin sulle nauretaa ja pahasti. Että mieti näitä asioita..

      • hehhee...

        hirveän fiksua ja rakentavaa tekstiä sinulta.
        oletkos koskaan ajatellut et ei kaikkia oikeesti haittaa vaik oliski "feikki"??

        enkä todellakaan usko että minulle nauretaan pahasti jos kaävelen kadulla "feikin" laukun kanssa!
        se on sinun oma pieni päähän pinttymäsi.

        hmm...mietitäämpä näin;
        minulla vaihtuu laukut USEASTI ja kyllästyn helposti yhteen ja samaan.
        en oikeasti RAASKI laittaa rahojani johonkin laukkuun mikä maksaa omaisuuden, kun saan sillä rahalla jo monta "feikki" laukkua. muuta kivaa(shoppailu friikki kun olen)
        toki omistan muutaman ihan AIDONKIN!laukun.mutta minulla ei ole niillä käyttöä.olen kyllästynyt niihinkin.

        minkä tähden teet tästä kuoleman vakavan asian???


        ryhdy vaikka katuratsariksi!mene kadulle seisomaan ja tarkkailemaan kellä on AITO ja kellä ei.kun huomaat "feikin" niin hupsista vaan,sakota ja kunnolla!...maailman parantaminen saa hyvän mielen...


      • haittaa
        hehhee... kirjoitti:

        hirveän fiksua ja rakentavaa tekstiä sinulta.
        oletkos koskaan ajatellut et ei kaikkia oikeesti haittaa vaik oliski "feikki"??

        enkä todellakaan usko että minulle nauretaan pahasti jos kaävelen kadulla "feikin" laukun kanssa!
        se on sinun oma pieni päähän pinttymäsi.

        hmm...mietitäämpä näin;
        minulla vaihtuu laukut USEASTI ja kyllästyn helposti yhteen ja samaan.
        en oikeasti RAASKI laittaa rahojani johonkin laukkuun mikä maksaa omaisuuden, kun saan sillä rahalla jo monta "feikki" laukkua. muuta kivaa(shoppailu friikki kun olen)
        toki omistan muutaman ihan AIDONKIN!laukun.mutta minulla ei ole niillä käyttöä.olen kyllästynyt niihinkin.

        minkä tähden teet tästä kuoleman vakavan asian???


        ryhdy vaikka katuratsariksi!mene kadulle seisomaan ja tarkkailemaan kellä on AITO ja kellä ei.kun huomaat "feikin" niin hupsista vaan,sakota ja kunnolla!...maailman parantaminen saa hyvän mielen...

        se, että feikkiys näkyy, miksi siis käyttää feikkejä? Ettei sittenkin tekisi ihan pikkuisen mieli edes yrittää näyttää vähän varakkaammalta kuin onkaan..?


      • rikkautta
        haittaa kirjoitti:

        se, että feikkiys näkyy, miksi siis käyttää feikkejä? Ettei sittenkin tekisi ihan pikkuisen mieli edes yrittää näyttää vähän varakkaammalta kuin onkaan..?

        "rikkautta" ei näe siis mitenkä muuten kuin laukusta????

        höpö höpö!

        HÖLMÖÄ SIJOITTAA OMAISUUTTA PELKÄSTÄÄN AITOON LAUKKUUN!!!
        sillä rahalla tekee jo paljon muutakin!
        ostaa vaik sit niit vaatteita ym.

        "yrittää näyttää edes vähän rikkaammalle..."

        vitut tollasesta brassailusta!
        sen voi näyttää muutoinkin.
        olemalla esim. kohtelias ihmisille(koulutus--->luo älyä--->mahdollisuuksia--->työpaikka--->korkea palkka)

        älykkäät hyvinkoulutetut ihmiset osaavat käyttäytyä.he eivät brassaile materiaalilla.
        heidän ei tarvitse kulkea kaupungilla chanelin kasseissa joissa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla "chanel"osoittaakseen muille varakkuuttaan.

        heille riittää yleensä vähempikin.tai jos on se chanelin lauku niin se logo on niin pienellä ettei sitä edes erota kun pysähtymällä ja lähemmin tarkistamalla.

        naiset ketkä pukeutuvat "kalliisiin" asusteisiin ja ovat ns. ääripäitä ja ylilyöntejä, ovat niitä RIKKAITTEN MIESTEN vaimoja.eli MIEHEN VAROILLA ansaittuja chaneleta ja vuittoneita.

        minusta siinä ei ole sen sijaan mitään ihailtavaa.
        niillä naisilla ei siis älykkyys riitä tienaamaan itse niitä hepeneitään, vaan hankkivat ne kierommalla tavalla ja ylpeilevät sillä.

        miehiä lähinnä naurattaa tämä asia.
        he eivät siis pidä näitä naikkosia mitenkään älykkäinä.(tästä on paljon juteltu meidän miesten kesken)

        kunhan makuhuoneen puolella asiat sujuvat niin mies on tyytyväinen.
        siitä hyvästä nainen saa taas uuden diorin laukun jolla ylpeillä kaupungilla.


      • edes vähän
        rikkautta kirjoitti:

        "rikkautta" ei näe siis mitenkä muuten kuin laukusta????

        höpö höpö!

        HÖLMÖÄ SIJOITTAA OMAISUUTTA PELKÄSTÄÄN AITOON LAUKKUUN!!!
        sillä rahalla tekee jo paljon muutakin!
        ostaa vaik sit niit vaatteita ym.

        "yrittää näyttää edes vähän rikkaammalle..."

        vitut tollasesta brassailusta!
        sen voi näyttää muutoinkin.
        olemalla esim. kohtelias ihmisille(koulutus--->luo älyä--->mahdollisuuksia--->työpaikka--->korkea palkka)

        älykkäät hyvinkoulutetut ihmiset osaavat käyttäytyä.he eivät brassaile materiaalilla.
        heidän ei tarvitse kulkea kaupungilla chanelin kasseissa joissa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla "chanel"osoittaakseen muille varakkuuttaan.

        heille riittää yleensä vähempikin.tai jos on se chanelin lauku niin se logo on niin pienellä ettei sitä edes erota kun pysähtymällä ja lähemmin tarkistamalla.

        naiset ketkä pukeutuvat "kalliisiin" asusteisiin ja ovat ns. ääripäitä ja ylilyöntejä, ovat niitä RIKKAITTEN MIESTEN vaimoja.eli MIEHEN VAROILLA ansaittuja chaneleta ja vuittoneita.

        minusta siinä ei ole sen sijaan mitään ihailtavaa.
        niillä naisilla ei siis älykkyys riitä tienaamaan itse niitä hepeneitään, vaan hankkivat ne kierommalla tavalla ja ylpeilevät sillä.

        miehiä lähinnä naurattaa tämä asia.
        he eivät siis pidä näitä naikkosia mitenkään älykkäinä.(tästä on paljon juteltu meidän miesten kesken)

        kunhan makuhuoneen puolella asiat sujuvat niin mies on tyytyväinen.
        siitä hyvästä nainen saa taas uuden diorin laukun jolla ylpeillä kaupungilla.

        Miksi pitää siis olla se logo siinä kassin kyljessä - aito tai ei? Vai ovatko logot niin jumalaisen kauniita itsessään, että sen takia niitä sopii kanniskella?

        Meinasin muuten tyylistäsi huvittuneena kommentoida kirjoitustaidon korrelointia älyyn, mutta enpäs sitten viitsikään kiusata, näin joulukin on tulossa...


      • brazil.
        edes vähän kirjoitti:

        Miksi pitää siis olla se logo siinä kassin kyljessä - aito tai ei? Vai ovatko logot niin jumalaisen kauniita itsessään, että sen takia niitä sopii kanniskella?

        Meinasin muuten tyylistäsi huvittuneena kommentoida kirjoitustaidon korrelointia älyyn, mutta enpäs sitten viitsikään kiusata, näin joulukin on tulossa...

        katseleppa ympärillesi,niin saat vastauksesi.

        kysyt kysymksen; "miksi logoja kannattaa kanniskella?"

        hmm...olen oletettavasti täysin väärä henkilö sinulle vastaamaan, mutta sitähän minä itsekin tekstini sisällössäni naureskelin.
        onko sinulla vaikeuksia siis ymmärtää?



        äly ja kauneus ei aina valitettavasti täsmää ;)


        mitä tekstini "kirjoitusvirheisiin" sisältyy,niin se ei minun elämääni niin suuresti ole haitannut!
        se, että olen puoliverinen on ollut monessa mielesä vain positiivinen asia.

        harmi,että sinua käy häiritsemään "kirjoitustaitoni",mutta voin jonkin verran sinua lohduttaa ja todeta sen, että se ei vielä kerro mitään älykkyydestäni.

        sinua itseasiassa taisi häiritä jokin muu tekstissäni...

        hyviä jouluja myös sinne!
        ps.toivottavasti pukki tuo sinullekkin paljon AITOJA guccin isoilla logoilla varustettuja laukkuja :D


      • hetkonen
        rikkautta kirjoitti:

        "rikkautta" ei näe siis mitenkä muuten kuin laukusta????

        höpö höpö!

        HÖLMÖÄ SIJOITTAA OMAISUUTTA PELKÄSTÄÄN AITOON LAUKKUUN!!!
        sillä rahalla tekee jo paljon muutakin!
        ostaa vaik sit niit vaatteita ym.

        "yrittää näyttää edes vähän rikkaammalle..."

        vitut tollasesta brassailusta!
        sen voi näyttää muutoinkin.
        olemalla esim. kohtelias ihmisille(koulutus--->luo älyä--->mahdollisuuksia--->työpaikka--->korkea palkka)

        älykkäät hyvinkoulutetut ihmiset osaavat käyttäytyä.he eivät brassaile materiaalilla.
        heidän ei tarvitse kulkea kaupungilla chanelin kasseissa joissa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla "chanel"osoittaakseen muille varakkuuttaan.

        heille riittää yleensä vähempikin.tai jos on se chanelin lauku niin se logo on niin pienellä ettei sitä edes erota kun pysähtymällä ja lähemmin tarkistamalla.

        naiset ketkä pukeutuvat "kalliisiin" asusteisiin ja ovat ns. ääripäitä ja ylilyöntejä, ovat niitä RIKKAITTEN MIESTEN vaimoja.eli MIEHEN VAROILLA ansaittuja chaneleta ja vuittoneita.

        minusta siinä ei ole sen sijaan mitään ihailtavaa.
        niillä naisilla ei siis älykkyys riitä tienaamaan itse niitä hepeneitään, vaan hankkivat ne kierommalla tavalla ja ylpeilevät sillä.

        miehiä lähinnä naurattaa tämä asia.
        he eivät siis pidä näitä naikkosia mitenkään älykkäinä.(tästä on paljon juteltu meidän miesten kesken)

        kunhan makuhuoneen puolella asiat sujuvat niin mies on tyytyväinen.
        siitä hyvästä nainen saa taas uuden diorin laukun jolla ylpeillä kaupungilla.

        On olemassa hyvin ansaitsevia koulutettuja naisia, jotka osaavat käyttää rahaa. Ulkonäöstä ei pysty sanomaan ihmisen varakkuudesta mitään. Hyvä esimerkki on Paris Hilton. Hän on rikas ja hän pukeutuu kuin hutsu ja sellainen muutenkin.

        Sitten on näitä siististi pukeutuvia hyvin koulutettuja yritysmaailman naisia, joilla on kalliit villakangastakit, jakkupuvut, laukut ja kengät. Heistä näkee, että rahaa tulee.

        Sitten on näitä hyvin palkattuja koulutettuja naisia, jotka eivät välitä pukeutumisesta yhtään, eivät osta mitään kallista vaatetta, mutta esimerkiksi asunto voi olla hieno.

        Sitten on kaikkia näiden väliltä.

        Pukeutumisesta näkee kyllä pukeutuuko kuin venäläinen huora vai pukeutuuko tyylikkäästi vai pukeutuuko hyvin casuaalisti, mutta ei siitä näe mitään varallisuudesta.


      • Anonyymi
        hehhee... kirjoitti:

        hirveän fiksua ja rakentavaa tekstiä sinulta.
        oletkos koskaan ajatellut et ei kaikkia oikeesti haittaa vaik oliski "feikki"??

        enkä todellakaan usko että minulle nauretaan pahasti jos kaävelen kadulla "feikin" laukun kanssa!
        se on sinun oma pieni päähän pinttymäsi.

        hmm...mietitäämpä näin;
        minulla vaihtuu laukut USEASTI ja kyllästyn helposti yhteen ja samaan.
        en oikeasti RAASKI laittaa rahojani johonkin laukkuun mikä maksaa omaisuuden, kun saan sillä rahalla jo monta "feikki" laukkua. muuta kivaa(shoppailu friikki kun olen)
        toki omistan muutaman ihan AIDONKIN!laukun.mutta minulla ei ole niillä käyttöä.olen kyllästynyt niihinkin.

        minkä tähden teet tästä kuoleman vakavan asian???


        ryhdy vaikka katuratsariksi!mene kadulle seisomaan ja tarkkailemaan kellä on AITO ja kellä ei.kun huomaat "feikin" niin hupsista vaan,sakota ja kunnolla!...maailman parantaminen saa hyvän mielen...

        Hei,säästä ja osta Chanelin laukku,malleja on useita.Pysyy hyväkuntoisena vuosikymmeniä toisin kuin Vuittonin laukut ja on totisesti paljon kauniimpi.


    • Vuittonin

      Uusin malli jossa todella upea,Globe Shopperin Trunks&Bags historiallinen,


      lähes laukun kattava logo. Hinta oli 1500 euroa eli edullinen verrattuna matkan hintaan, 495euroa/pitkä viikonloppu Pariisissa.
      Feikki laukuista ja vaatteista todellakin sakotetaan Italiassa ja Ranskassa rankalla kädellä, näin pyritään estämään piratismi.

      • itku

        näitä ihmisiä.


    • miettikää vähän

      Keskustelu on ihan typerä! Jokainen tajuaa otsallaankin, että on väärin ostaa piraattikopio ja näin ollen viedä muilta rahaa ja tukea mm. terrorismia, jota rahoitetaan esimerkiksi feikkituotteiden myynnillä. Piratismissa ei ole mitään puolusteltavaa!! Ja vaikka kuinka olisit shoppailuhullu ja et viitsi tuhlata suurta summaa yksittäiseen tuotteeseen, niin ei ole yhtään sen viisaampaa ostaa feikkiä. Viisas teko on ostaa joku ihan muu laukku, joka ei ole kopio, mutta ei välttämättä satasia tai tuhansia maksava designlaukkukaan. Hyvä esimerkki olisi vaikkapa Palmroth tai three bags. Molemmat suomalaisia valmistajia, ja laatu taatusti hyvää, eikä työntekijöitä ole riistetty. Ja sinä älykkyydestä selittävä tyyppi, SINÄ OLET TYHMÄ! Ja vaikka kuinka naiset hankkisivat aitoja laukkuja vain miestensä rahoilla, niin he sentään ostavat aitoa ja laadukasta, paljon älykkäämpää kuin sinun halpatuotanto ostoksesi!

      • tälläinen

        siipeilijä.
        mitä sinä olet paasaamaan?
        MITÄ SE KERTOO ÄLYKKYYDESTÄSI?


        on se onni, että miehesi tienaa kaikki karsean näköiset burberrysi.

        sanon ihan suoraan, että ne AIDOTKIN laukut voivat näyttää aivan kamalilta.
        jopa se tuhansien eurojan laukku.

        mutta asiaan:
        miksi sijoittaa tuhansia euroja LAUKKUUN???
        miksei sitten käyttäisi sitä samaa rahaa hyödyllisemmin?

        sillä tuhannella eurolla saataisiin ruokaa monelle kehitysmaissa olevalle köyhäle.
        ja vieläpä moneksi päiväksi...

        minun moraalini ei antaisi edes periksi laittaa huimia summia vain yhteen laukkuun!

        ja sinä oostelet tuhansien eurojen laukkuja!

        virta päälle ihmiset hoi...


    • ihan tosi juttu

      Kannattaa oikeati pysytellä poissa piraattikojuista ulkomaanmatkoilla. Uutisissakin muistaakseni oli tästä kovasta sakkotuomiosta, jonka brittiläinen nainen sai Italiassa ostettuaan väärennetyt Diorin lasit. 3000 euroa sakkoja, auts...Sillä saisi jo monet aidot. Esim Louis Vuitton käytti viime vuonna n. 30milj. euroa piratismin vastaiseen toimintaan lähettämällä toreille siviilipukuisia poliiseja ja paljastamalla piraattitehtaita.

      • sillä

        3000 elättäis monen monta kuukautta monta köyhää aliravittua...sillä aikaa kun sinä kävelet AIDON vuittonin kanssa mäkkäriin syömään 10 euron aterian jonka jälkeen viskaat puolet ateriastasi roskiin kun ei maistunutkaan.


        30milj.sen sijaan kokonaisia valtioita.

        ei teillä ihmisillä kovinkaan vahvasti rapsuttele tuolla pääkopassanne.
        no,mutta "kerranhan me täällä eletään" eikö vain?
        millään muulla kuin minulla ei ole väliä.
        pääasia että MINULLA on AITO vuittoni!ja että voin syödä mitä lystään ja missä lystään ajattelematta muita.

        mietihän mitä päästelet suustasi.


    • .......................

      Moni ostaa kirpputoreilta feikkilaukkuja ja kledjuja, myös ulkomailla kuten espanjassa niitä on joka katukauppiaalla.
      Onko sitten fiksua tukea piratismia ostamalla niitä, se onkin toinen tarina.
      Kiinassa on valtavia feikkitehtaita jotka myyvät ympäri maailmaa ja netistä voi tilata kanssa.
      Jos mulla ei ole rahaa ostaa aitoa, olen mieluummin ilman.

      • hyvää kamaa...

        kirpputorit ovat kierrätystä.
        sieltä saa monesti sellaista mitä ei enää välttämättä kaupasta saa.ja vieläpä hyväkuntoista.


        miksi pitäsi olla rahaa ostaa aito?
        eikö halvempi kelpaa?

        pinnallisuus on nykypäivän elämäntapa.
        valitettavaa.


    • kertoa, MIKÄ

      niissä Vuittoneissa ja muissa brandeissa on niin haluttavan hienoa? Ihan oikeasti siis. Niiden mainokset ovat upean näköisiä, mutta ei yhdellä eikä kahdellakaan laukulla saa itseään näyttämään rouva Schifferiltä.

      • ratkaiseeko raha?

        sitähän mäkin olen miettiny!
        ja jumalauta kuin ihmiset raaskivat maksaa itsensä kipeiksi noista aivan tavallisen näköisistä merkkilaukuista!!!

        hmm...kait se on sit niin, et jullkkiksia pitää matkia..esim.joku hiton ruma paris hiltonin kantamaa vuitton kapistusta pitää kuolata ja saada itselleen samanlainen hinnalla millä hyvänsä.

        "mul on tällänen laukku mikä paris hiltonillaki on!makso omaisuuden,mut ei haittaa"

        sallikaa minun nauraa...

        ps.hyvät joulut kaikille aidon laukun omaaville,toivottavasti pukki tuo lisää AITOJA laukkuja teille.samalla sekunnilla kun availette pakettejanne kuolee satoja ihmisiä ympärimaailmaa ravinnon puutteeseen...

        elämähän on pelkkiä valintoja.


      • Sinä ääliö
        ratkaiseeko raha? kirjoitti:

        sitähän mäkin olen miettiny!
        ja jumalauta kuin ihmiset raaskivat maksaa itsensä kipeiksi noista aivan tavallisen näköisistä merkkilaukuista!!!

        hmm...kait se on sit niin, et jullkkiksia pitää matkia..esim.joku hiton ruma paris hiltonin kantamaa vuitton kapistusta pitää kuolata ja saada itselleen samanlainen hinnalla millä hyvänsä.

        "mul on tällänen laukku mikä paris hiltonillaki on!makso omaisuuden,mut ei haittaa"

        sallikaa minun nauraa...

        ps.hyvät joulut kaikille aidon laukun omaaville,toivottavasti pukki tuo lisää AITOJA laukkuja teille.samalla sekunnilla kun availette pakettejanne kuolee satoja ihmisiä ympärimaailmaa ravinnon puutteeseen...

        elämähän on pelkkiä valintoja.

        Kummasti muutit mielipiteitäsi. Ensin puolustelit feikkejä ja halpiskuteita, joilla riistetään lapsia ja aikuisiakin työntekijöitä. Nyt kuitenkin olet niin maailmanpelastajaa. Voisit itsekin miettiä, mitä suustasi pästät. Sen sijaan, että moralisoit täällä, niin voisit olla pelastamassa niitä kuolevia ihmisiä...Tai ei taida tulla kommunikoinnista mitään niiden kanssa, kun et suomeakaan näytä kunnolla osaavan. TYHMÄ!


      • puolustankin.
        Sinä ääliö kirjoitti:

        Kummasti muutit mielipiteitäsi. Ensin puolustelit feikkejä ja halpiskuteita, joilla riistetään lapsia ja aikuisiakin työntekijöitä. Nyt kuitenkin olet niin maailmanpelastajaa. Voisit itsekin miettiä, mitä suustasi pästät. Sen sijaan, että moralisoit täällä, niin voisit olla pelastamassa niitä kuolevia ihmisiä...Tai ei taida tulla kommunikoinnista mitään niiden kanssa, kun et suomeakaan näytä kunnolla osaavan. TYHMÄ!

        mutta, se miten tai kenenkä tahosta niitä tuotetaan/valmistetaan, onkin jo juttu erikseen.

        Minun tehtävänä ei ole pelastaa ketään.
        Mielipiteet sallittakoot kaikille,myös sinun tyyppisille "ääliöille".

        keneksi sinä siis luulet minun olevan??


        taitaa joillain sittenkin kolkuttaa se paljon puhuttu omatunto.hyvä hyvä!



        "joilla riistetään lapsia ja aikuisiakin työntekijöitä. "



        ?????!!!???

        siis...niin?


      • Vuittonin omistaja
        puolustankin. kirjoitti:

        mutta, se miten tai kenenkä tahosta niitä tuotetaan/valmistetaan, onkin jo juttu erikseen.

        Minun tehtävänä ei ole pelastaa ketään.
        Mielipiteet sallittakoot kaikille,myös sinun tyyppisille "ääliöille".

        keneksi sinä siis luulet minun olevan??


        taitaa joillain sittenkin kolkuttaa se paljon puhuttu omatunto.hyvä hyvä!



        "joilla riistetään lapsia ja aikuisiakin työntekijöitä. "



        ?????!!!???

        siis...niin?

        Oletpas kateellinen!!! Taidat olla joku säälittävä matalapalkattu, elämässä epäonnistunut. Muut ne menestyy ja ostaa mitä haluaa, sillävälin toiset kihisevät kateudesta! Kateellineeeeeen, KATEELLINEN!!!!! JOULUKUUSI NÄYTÖN EDESSÄ!!! KAAAAAAATEELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • täytyyhän
        Vuittonin omistaja kirjoitti:

        Oletpas kateellinen!!! Taidat olla joku säälittävä matalapalkattu, elämässä epäonnistunut. Muut ne menestyy ja ostaa mitä haluaa, sillävälin toiset kihisevät kateudesta! Kateellineeeeeen, KATEELLINEN!!!!! JOULUKUUSI NÄYTÖN EDESSÄ!!! KAAAAAAATEELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        sitä hauskaa joulua toivotella!


      • jaa-a
        Vuittonin omistaja kirjoitti:

        Oletpas kateellinen!!! Taidat olla joku säälittävä matalapalkattu, elämässä epäonnistunut. Muut ne menestyy ja ostaa mitä haluaa, sillävälin toiset kihisevät kateudesta! Kateellineeeeeen, KATEELLINEN!!!!! JOULUKUUSI NÄYTÖN EDESSÄ!!! KAAAAAAATEELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        sinähän vaikutat varsin fiksulta tapaukselta.
        mistä sinä voit päättellä sen, että olisin ELÄMÄSSÄNI EPÄONNISTUNUT? TAIKKA MATALAPALKKAINEN?
        (mainittakoot vielä, ettei niissä matalapalkkaisissakaan mitään niin syntisen pahaa ole,ihmisiähän hekin.elämänarvot heillä tosin useimmiten puhtaamat kuin rikkaammilla)...

        Tai KATEELLINEN?
        voin rehellisesti todeta olevani suht hyvin palkatullla alalla,
        mutta minulla ei ole tapana brassailla sillä, että tienaan yhden AIDON vuittonin verran viikossa.
        Minä tienaan joka ainoan pennin itse, en hyödy muista.

        Kateellinen minä en ole, sillä minun elämänarvoni sisältävät pintaa syvempiä asioita.
        Minun ei tarvitse huitoa tuolla Vuittonit sauhuten ja toivoa, että mahd. moni näkisi JUURI MINULLA tämän mahtavan ja kerrassaan upean Vuittonin ja sen kautta luulisivat minun olevan korkeasti palkatussa virassa.

        minun statukseni voi jo pelkästään käyttäytymiseni ja yleisten hyvien tapojeni sekä sivistykseni kautta huomata. Ei laukun brandista.

        Sinuna syventyisin ennemmin pieniin elämäniloihin, en Vuittoneihin.


      • Anonyymi
        Vuittonin omistaja kirjoitti:

        Oletpas kateellinen!!! Taidat olla joku säälittävä matalapalkattu, elämässä epäonnistunut. Muut ne menestyy ja ostaa mitä haluaa, sillävälin toiset kihisevät kateudesta! Kateellineeeeeen, KATEELLINEN!!!!! JOULUKUUSI NÄYTÖN EDESSÄ!!! KAAAAAAATEELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Minulle tuli tädiltä perinnöksi aito Hermes Birkin,ruma laukku..itse en pidä,mutta jos paha päivä tulee,laitan myyntiin,nyt hyvässä säilössä.


    • Anonyymi

      No. Niitähän saa tuolta myymälästä Helsingistä…
      Ps vaikutat siltä että olet ollut Dingon ekalla keikalla.

    • Anonyymi

      Sairasta maksaa maltaita helvatin rumista ja käyttökelpoisiata veskoista. Aika höttöpäitä jotka noissa veskoissa kulkee💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe