yksinäinen

nuori nainen

Missä te ihmiset oikein tutustutte vastakkaisen sukupuolen edustajiin niin, että voisi oikeasti löytää itselleen kumppanin? Itse en oikein baarissa viihdy ja olen tällainen aienmmin niin itsenäinen ja siksi tuskin ainuttakaan ystävää omaava, urheilullinen tyyppi. Viime aika on kulunut lähinnä pelkästään duunia painaen, ja tämä ei ole todellakaan mitään elämää!

8

1988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 38

      Varmaan kökkö vastaus mut itte keksin tossa tuon irc-gallerian.Voi kommentoida kuvia ja pääsee juttusille:)

      • nuori nainen

        Joo, oonhan mä yrittänyt treffisivuja, mutta kukaan ei vastaa. Kuvaani en halua laittaa ettei tutut tunnista. Parille tyypille oon itse laittanut viestiä, mutta ne vaan toivottelee hyvää joulua ja kertoo/kysyy kuulumisia, enkä itse kehtaa sitten mitään treffejä ehdotella...


      • ...

        löysin sielt nykyisen poikaystäväni!! tai se löysi mut sielt!:D


    • suon yli että heilahtaa

      Kysyit yhden elämän peruskysymyksistä.

      En usko, että siihen on muuta vastausta kuin että täytyy jatkaa yrittämistä. Silloinkin kun vaikuttaa siltä, että mahdollisuudet kumppanin löytämiseen ovat olemattomat.

      Jos ei viihdy baareissa ja on muutenkin vähemmän sosiaalinen, jäljelle jää vähän vaihtoehtoja. Netti on yksi vaihtehto. Ei mikään hääppöinen vaihtoehto, mutta parempi kuin ei mitään.

      Niin, tuo otsikko oli "Tuntemattomasta sotilaasta"... Rohkeutta vaaditaan, jos aikoo saada mitään aikaiseksi. Sodassa tai rakkaudessa...

    • Eiks sulla oo yhtään kaveria? :(

      Siis puhelimesssa on vaan sukulaisten, paikallisen pizzerian ja pomon puhelinnumerot?

      pöh.

      Kilauta kaverille tai sellainen frendi töistä ja pyydä se vaikka yhdelle cappucinolle paikalliseen kuppilaan (jossa sellainen tehdään). Hommaa itselles ekaks muutama ystävä jonka kaa tehdä muutaki kuin käydä yksinään salilla, ja kotona. Toki kannattaa vähän vähentää sitä duunia. Älä nyt polta itseäs ihan loppuun.

    • mutta sanonpa vaan että mulla on vähän samaa ongelmaa. Baarissa ei jaksa juosta aina ja muuten sitten tulee käytyä aika vähän ulkona.

    • miäs81

      viihdy baareissa muutakuin sillon tällön. Laita ilmoitus vaikka tuonne treffi osioon ja KESKUSTELE miehien kanssa! Siitä niitä yhteyksiä syntyy. Pahinta on ja itsellekkin melkoinen turn off jos nainen vastaa vaan muutamalla sanalla.

    • toinen 38v

      Suomi24 palstan löysin kesällä ja sen jälkeen ei ole ollut pulaa naisista. Suurin vaara on joutua 2-3 naisen loukkuun...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe