Missä te ihmiset oikein tutustutte vastakkaisen sukupuolen edustajiin niin, että voisi oikeasti löytää itselleen kumppanin? Itse en oikein baarissa viihdy ja olen tällainen aienmmin niin itsenäinen ja siksi tuskin ainuttakaan ystävää omaava, urheilullinen tyyppi. Viime aika on kulunut lähinnä pelkästään duunia painaen, ja tämä ei ole todellakaan mitään elämää!
yksinäinen
8
1946
Vastaukset
- mies 38
Varmaan kökkö vastaus mut itte keksin tossa tuon irc-gallerian.Voi kommentoida kuvia ja pääsee juttusille:)
- nuori nainen
Joo, oonhan mä yrittänyt treffisivuja, mutta kukaan ei vastaa. Kuvaani en halua laittaa ettei tutut tunnista. Parille tyypille oon itse laittanut viestiä, mutta ne vaan toivottelee hyvää joulua ja kertoo/kysyy kuulumisia, enkä itse kehtaa sitten mitään treffejä ehdotella...
- ...
löysin sielt nykyisen poikaystäväni!! tai se löysi mut sielt!:D
- suon yli että heilahtaa
Kysyit yhden elämän peruskysymyksistä.
En usko, että siihen on muuta vastausta kuin että täytyy jatkaa yrittämistä. Silloinkin kun vaikuttaa siltä, että mahdollisuudet kumppanin löytämiseen ovat olemattomat.
Jos ei viihdy baareissa ja on muutenkin vähemmän sosiaalinen, jäljelle jää vähän vaihtoehtoja. Netti on yksi vaihtehto. Ei mikään hääppöinen vaihtoehto, mutta parempi kuin ei mitään.
Niin, tuo otsikko oli "Tuntemattomasta sotilaasta"... Rohkeutta vaaditaan, jos aikoo saada mitään aikaiseksi. Sodassa tai rakkaudessa... Eiks sulla oo yhtään kaveria? :(
Siis puhelimesssa on vaan sukulaisten, paikallisen pizzerian ja pomon puhelinnumerot?
pöh.
Kilauta kaverille tai sellainen frendi töistä ja pyydä se vaikka yhdelle cappucinolle paikalliseen kuppilaan (jossa sellainen tehdään). Hommaa itselles ekaks muutama ystävä jonka kaa tehdä muutaki kuin käydä yksinään salilla, ja kotona. Toki kannattaa vähän vähentää sitä duunia. Älä nyt polta itseäs ihan loppuun.mutta sanonpa vaan että mulla on vähän samaa ongelmaa. Baarissa ei jaksa juosta aina ja muuten sitten tulee käytyä aika vähän ulkona.
- miäs81
viihdy baareissa muutakuin sillon tällön. Laita ilmoitus vaikka tuonne treffi osioon ja KESKUSTELE miehien kanssa! Siitä niitä yhteyksiä syntyy. Pahinta on ja itsellekkin melkoinen turn off jos nainen vastaa vaan muutamalla sanalla.
- toinen 38v
Suomi24 palstan löysin kesällä ja sen jälkeen ei ole ollut pulaa naisista. Suurin vaara on joutua 2-3 naisen loukkuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649