Thras Metal?

Pölkky

Sanokaas jotain Kovia thras-metall bändejä Metallican lisäksi.
Tosin Metallica ei ole enää yhtä kova kuin ennen.

32

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten ikinä huomannut että joku kirjoittaisi thrash metallin noin. trashia kuulee usein, mutta ei tuommosta. Onhan noita vaikka kuinka hyviä. Parhaasta päästä on mielestäni Megadethin neljä ensimmäistä Kreator, Destruction, Sodom, Living death, Violent force (tosin tätä et löydä mistään)Tankard, Testament kanssa ihan hyvää.

      Täältä löydät hyvää thrashia paljon
      http://www.classicthrash.com/reviews.html

    • helvetin tyhmä tai sitten tämä on TAAS KERRAN PROVO!
      Eikö teillä ole parempaa tekemistä? Ostakaa vaikka elämä...

      • fgjghhjkhj

        mikä sinua AINA ärsyttää kaikessa?! olisit hiljaa jos et tykkää jostain. olet vissiin palstan ärsyttävin, oikea ammattivalittaja.


      • Paggressor_Ervessor
        fgjghhjkhj kirjoitti:

        mikä sinua AINA ärsyttää kaikessa?! olisit hiljaa jos et tykkää jostain. olet vissiin palstan ärsyttävin, oikea ammattivalittaja.

        MINÄ olen kaikessa oikeassa ja muut ovat väärässä. MINÄ en valita, muut puhuvat paskaa ja esittävät vääriä mielipiteitä asioista! MINÄ olen maailman paras ihminen! Enkä MINÄ ole ärsyttävä, mielipiteei on väärä!


      • peukuttaja

        Sua on vissiin jo kerran tai pari aikaisemminkin muistutettu sun oikeudesta tehdä itselles ns. jälkiabortti. Tee palvelus ja lopeta itses.


      • kuka
        peukuttaja kirjoitti:

        Sua on vissiin jo kerran tai pari aikaisemminkin muistutettu sun oikeudesta tehdä itselles ns. jälkiabortti. Tee palvelus ja lopeta itses.

        Kyllä naurattaa nää keskustelut täällä.
        Tässä pitäisi lukea vittuilu foorumi metallin sijasta. Ja paras trash bändi on testament ja mokoma jolta muuten tulee uus levy koht


      • kuka kirjoitti:

        Kyllä naurattaa nää keskustelut täällä.
        Tässä pitäisi lukea vittuilu foorumi metallin sijasta. Ja paras trash bändi on testament ja mokoma jolta muuten tulee uus levy koht

        Roskabändi tosiaankin. Ainakin mokoma.


      • thr
        hell_patrol kirjoitti:

        Roskabändi tosiaankin. Ainakin mokoma.

        Thrash the trash!


      • Jooooo
        hell_patrol kirjoitti:

        Roskabändi tosiaankin. Ainakin mokoma.

        No Mokomahan on roskabändi, koska laulavat suomeksi! Hyi hitto, mikään, mitä lauletaan muulla kielellä, kuin englanninkielellä ei ole musiikkia! Ja saattaapa heidän tuotoksissaan olla koskettimiakin mukana, kuvottavaa epämusiikkia.


      • Jooooo kirjoitti:

        No Mokomahan on roskabändi, koska laulavat suomeksi! Hyi hitto, mikään, mitä lauletaan muulla kielellä, kuin englanninkielellä ei ole musiikkia! Ja saattaapa heidän tuotoksissaan olla koskettimiakin mukana, kuvottavaa epämusiikkia.

        Samoilla linjoilla olen. On kyllä muutama poikkeus jotka tekevät hyvää musiikkia vaikka koskettimetkin on mukana. Ja Savatagessa jopa piano. Kolahtaa kuitenkin meitsiin täysillä.


      • all_guns_blazing
        hell_patrol kirjoitti:

        Samoilla linjoilla olen. On kyllä muutama poikkeus jotka tekevät hyvää musiikkia vaikka koskettimetkin on mukana. Ja Savatagessa jopa piano. Kolahtaa kuitenkin meitsiin täysillä.

        Savatage on aivan käsittämätöntä tuubaa. Metallin kanssa monilla sen tuotoksilla ei ole mitään tekemistä, jonkinlaista pop-rockia suurin osa tuotannosta.


      • all_guns_blazing kirjoitti:

        Savatage on aivan käsittämätöntä tuubaa. Metallin kanssa monilla sen tuotoksilla ei ole mitään tekemistä, jonkinlaista pop-rockia suurin osa tuotannosta.

        Hyvinkin tekemistä metallin kanssa. Käyppä kuuntelemassa kotisivuilta näytteitä.


      • all_guns_blazing
        hell_patrol kirjoitti:

        Hyvinkin tekemistä metallin kanssa. Käyppä kuuntelemassa kotisivuilta näytteitä.

        Kuuntelen mieluummin levyltä, kiitos. Joskus olen epähuomiossa pari levyä kirpputorilta halvalla ostanut, vaan ei pysty moista jööttiä kuuntelemaan. Varsinkin Gutter Ballet on todellinen pohjanoteeraus musiikin alalla.


      • all_guns_blazing kirjoitti:

        Kuuntelen mieluummin levyltä, kiitos. Joskus olen epähuomiossa pari levyä kirpputorilta halvalla ostanut, vaan ei pysty moista jööttiä kuuntelemaan. Varsinkin Gutter Ballet on todellinen pohjanoteeraus musiikin alalla.

        Juuri tuo Gutter ballet olemaan todellinen taideteos. Ehkäpä Savatagen paras levy.


      • nenään

        noin pienestä voi ottaa


      • thr kirjoitti:

        Thrash the trash!

        Thrash The Trash on yksi kovimpia Thrash metal levyjä!


      • nenään kirjoitti:

        noin pienestä voi ottaa

        Minua ei voisi juuri vittuakaan kiinnostaa, mutta pakko täällä on käydä nykyään kaikille urpoille provoilijoille vittuilemassa takaisin.


      • Fallen disciple
        hell_patrol kirjoitti:

        Roskabändi tosiaankin. Ainakin mokoma.

        ihan vaan selvennykseksi :) thrash=kurittaa,löylyttää
        peitota, piestä
        trash=roska, törky, jäte
        Elikkäs vapaasti suomennettuna pieksentä metallia


      • kysmyksii
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Minua ei voisi juuri vittuakaan kiinnostaa, mutta pakko täällä on käydä nykyään kaikille urpoille provoilijoille vittuilemassa takaisin.

        Millon aloit kasvattaa tuota kaunista tukkaasi? Oletko käynyt armeijan? Ja mitä aiot tehdä jouluaattona? Ryhdytkö kenties pukiksi vai vietätkö sen täällä suomi24:ssä ystäviesi kanssa?


      • Fallen disciple kirjoitti:

        ihan vaan selvennykseksi :) thrash=kurittaa,löylyttää
        peitota, piestä
        trash=roska, törky, jäte
        Elikkäs vapaasti suomennettuna pieksentä metallia

        Sen minulle suuntasit?


      • Jipsu
        Jooooo kirjoitti:

        No Mokomahan on roskabändi, koska laulavat suomeksi! Hyi hitto, mikään, mitä lauletaan muulla kielellä, kuin englanninkielellä ei ole musiikkia! Ja saattaapa heidän tuotoksissaan olla koskettimiakin mukana, kuvottavaa epämusiikkia.

        Impaled Nazarenella on pari huippua suomeksi laulettua biisiä. Ei suomen kieli huono juttu ole ollenkaan.


      • johanna
        Paggressor_Ervessor kirjoitti:

        MINÄ olen kaikessa oikeassa ja muut ovat väärässä. MINÄ en valita, muut puhuvat paskaa ja esittävät vääriä mielipiteitä asioista! MINÄ olen maailman paras ihminen! Enkä MINÄ ole ärsyttävä, mielipiteei on väärä!

        Olet ihan thrhrhasrhrhsia! Mene roskiin siitä. Kulkematta lähtöruudun kautta. Ja nopat aunukseen.


      • kysmyksii kirjoitti:

        Millon aloit kasvattaa tuota kaunista tukkaasi? Oletko käynyt armeijan? Ja mitä aiot tehdä jouluaattona? Ryhdytkö kenties pukiksi vai vietätkö sen täällä suomi24:ssä ystäviesi kanssa?

        Mieluummin nain mutsiasi jouluaattona ja teen sinulle pikkuveljen joululahjaksi...


      • hui
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Mieluummin nain mutsiasi jouluaattona ja teen sinulle pikkuveljen joululahjaksi...

        Perskillä taitaa olla kyllä aikamoiset ihmesiemenet, jos ne noin nopeasti... puuksi kasvaa... Ottaisin sut kyllä mielelläni kylvämään tännekin *grrr* aamukännit ei tee hyvää...


      • hui kirjoitti:

        Perskillä taitaa olla kyllä aikamoiset ihmesiemenet, jos ne noin nopeasti... puuksi kasvaa... Ottaisin sut kyllä mielelläni kylvämään tännekin *grrr* aamukännit ei tee hyvää...

        Seeds From Hell, Metalseeds, Seeds of Death, Deathseeds...


      • lopputulos...
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Seeds From Hell, Metalseeds, Seeds of Death, Deathseeds...

        Satan spawn, the Caco-daemon?


      • Eternal Destruction
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Seeds From Hell, Metalseeds, Seeds of Death, Deathseeds...

        Meinaat sä, että sulla on jotain yliluonnollisia kykyjä? Ei kai sentään...


      • aggenkamu
        Eternal Destruction kirjoitti:

        Meinaat sä, että sulla on jotain yliluonnollisia kykyjä? Ei kai sentään...

        Agge on supermies! Luonnonoikku! Hän voi halutessaan muuttua vaikka käärmeeksi ja kuristaa sinut hengiltä. Aggella on monia yliluonnolisia kykyjä..kuten vaikkapa kyky kuunnella sellasta paskaa kuin tr00bläkmetal!


      • Eternal Destruction
        aggenkamu kirjoitti:

        Agge on supermies! Luonnonoikku! Hän voi halutessaan muuttua vaikka käärmeeksi ja kuristaa sinut hengiltä. Aggella on monia yliluonnolisia kykyjä..kuten vaikkapa kyky kuunnella sellasta paskaa kuin tr00bläkmetal!

        Ettei vaan olisi poika alkanut uskoa noihin uskontojuttuihin vähän liikaa?

        Mutta jos oikeasti on superior vampire/devilish stingray's seed, täytyy ottaa varovaisesti ja olla tästälähin samaa mieltä musiikista.

        Agge RuleX! OMG! lol!!!111!111ettan!!


      • Beherit
        Jipsu kirjoitti:

        Impaled Nazarenella on pari huippua suomeksi laulettua biisiä. Ei suomen kieli huono juttu ole ollenkaan.

        Nazarene ja Beherit! Kannattaa tutustua.


    • Beherit

      Tarvitset vain yhden
      Pantera - A Vulgar Display of Power
      olkoon sitten asenne metallia taikka power-groovea niin nämä pojat soittaa 80-luvun rässi/döödsi äijät suohon.

    • bändi

      Slayer \m/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe