Oli se hauskaa!!!

supersex

Kerran ravintolaillan päätteeksi (hullussa nuoruudessa) lähdin auton kyydissä kotiin ja huomasin, että siitä tärkein puuttuu;MiES! No siitäpä minä sanomaan kuskille, että käännäppä takasin, että unohtu joku mies ottaa mukaan...Ravintolan pihalla oli paljon porukkaa odottelemassa takseja jne. Minä astuin autosta ulos ja huusin kovaan ääneen, että "Kuka haluaa lähteä minun mukaani?" Hetkessä oli rivi toinen toistaan houkuttelevia miehiä ja poikia edessäni. Oli hauskaa saada valita, kun jokainen odotti henki salpautuneena, kenet valitsen(olinhan todella kaunis). Kun sitten parhaimman valitsin, niin muut olivat pettyneitä ja kateellisia tälle miehelle. Vietimme ihanan seksin täyteisen yön! Oi niitä aikoja!!! Vaikka ei siitä ole kuin viisi vuotta...

18

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ###¤

      ...sitten uni päättyi ja heräsit omasta sängystä.

      • supersex

        minulle tuli kiire mennä mieheni luo ja keksiä hyvä selitys yölliselle poissaololleni.


      • ###¤
        supersex kirjoitti:

        minulle tuli kiire mennä mieheni luo ja keksiä hyvä selitys yölliselle poissaololleni.

        sitten uskoi ?

        Uni senkun jatkuu...näemmä.


      • supersex
        ###¤ kirjoitti:

        sitten uskoi ?

        Uni senkun jatkuu...näemmä.

        mutta niin hän antoi minun ymmärtää.


      • ###¤
        supersex kirjoitti:

        mutta niin hän antoi minun ymmärtää.

        Ei sitten näyttänyt tunteitaan ?
        Nieli vaan kaiken ?


      • supersex
        ###¤ kirjoitti:

        Ei sitten näyttänyt tunteitaan ?
        Nieli vaan kaiken ?

        Ehkä ei uskaltanut ajatella loppuun asti. Sellasia ne suomalaiset miehet on.


      • ###¤
        supersex kirjoitti:

        Ehkä ei uskaltanut ajatella loppuun asti. Sellasia ne suomalaiset miehet on.

        vai sellaisia...
        lueppa lehtiä miksi miehet lahtaa koko perheen ja
        lopuksi itsensä...

        Sulla on käyny hirvee säkä kun oot löytäny
        noin säyseen elämänkumppanin, ja mitä sä
        sitten teet ?

        Kuka sua viittis iskee kun tarjoot ittees kenelle
        vaan ja petät vielä mieheskin...

        Unta, sanon minä...sillä noin fiksu ei sorru
        moiseen :)))


      • supersex
        ###¤ kirjoitti:

        vai sellaisia...
        lueppa lehtiä miksi miehet lahtaa koko perheen ja
        lopuksi itsensä...

        Sulla on käyny hirvee säkä kun oot löytäny
        noin säyseen elämänkumppanin, ja mitä sä
        sitten teet ?

        Kuka sua viittis iskee kun tarjoot ittees kenelle
        vaan ja petät vielä mieheskin...

        Unta, sanon minä...sillä noin fiksu ei sorru
        moiseen :)))

        Siitähän on jo 6-vuotta aikaa! Väärin tein ei sen puoleen.


      • ###¤
        supersex kirjoitti:

        Siitähän on jo 6-vuotta aikaa! Väärin tein ei sen puoleen.

        kun se vitsin mummo, joka aina uudelleen ja uudelleen
        tunnustaa papille samaa syntiä ja pappi sanoo että
        "johan te sen ootte moneen moneen kertaan tunnustanu"
        ja mummeli siihen että :"vaan kun sitä on niin
        hauska muistella..."

        :))syksyjä:))


      • Lady
        supersex kirjoitti:

        Ehkä ei uskaltanut ajatella loppuun asti. Sellasia ne suomalaiset miehet on.

        Aika pitkälle ovat, joten MINÄ ainakin määrään tahdin))
        Tossuista ei ole mihinkään)))

        Pelinainen uskaltaa myös ajatella)))


    • Lady

      Katselin päiväni kuluksi otsikoita ja kuinka satuinkaan huomaamaan aloittamasi jutustelun "täälläkin".

      Eli, oikeassa olinkin suhteesi ja niinpä näkyy tämä toinenkin olevan.

      Pelinaiseksi Sinusta ei ole siinä mielessä kuin olet antanut asiasta tuolla muualla)))

      Tapa, millä "vamppasit" ulkona tämän "parhaimman" (heh, heh) kertoo jo Sinusta niin paljon, että et ehkä sitä itsekään huomannut=)))

      Mahtoi olla pettymys, kun et saanut seuraa ravintolassa ennen valomerkkiä)))
      Humalaisia ja enempi kännisiä miehenkuvatuksia pihalla ja Sinä huutelet kuin "yleinen", kuka mukaasi lähtee)))
      Erittäin alentavaa, sanoisin Pelinaiselta, joksi en Sinua enää laske!!!!

      Käyttäytymisesi ja muutoinkin asenteesi on todella alentavaa!

      Muista, ei olekaan sellaista naista eikä miestä, joka ei seuraa saa))))

      • Cassius

        WAUU!!!

        Olen aivan vallassasi Lady:))
        En ainoa, joka lukenut vastauksiasi!!!

        Kuinka laisiasi olemassa, mutta vain haaveenako?


      • supersex

        Minä olen aikuinen nainen. En syntynyt pelinaiseksi tai ladyksi(sinä ehkä synnyit). Minusta on tullut sellainen vuosien kokemusten myötä. Vastoinkäymiset ja itsetunnon kasvaminen kehittävät naista. Tuo tapaus sattui 18-vuotiaana, jolloin en tajunnut elämästä vielä mitään! Ihmettelenkin suuresti, kuinka voit olla sellainen ihmistuntija, jos et ole sitä kantapään kautta kokenut? Taidat itse olla feikki?


      • Lady
        supersex kirjoitti:

        Minä olen aikuinen nainen. En syntynyt pelinaiseksi tai ladyksi(sinä ehkä synnyit). Minusta on tullut sellainen vuosien kokemusten myötä. Vastoinkäymiset ja itsetunnon kasvaminen kehittävät naista. Tuo tapaus sattui 18-vuotiaana, jolloin en tajunnut elämästä vielä mitään! Ihmettelenkin suuresti, kuinka voit olla sellainen ihmistuntija, jos et ole sitä kantapään kautta kokenut? Taidat itse olla feikki?

        Aikuinen nainen minäkin, aivan varmasti!
        Totta, meitä "syntyykin" elämän koulusta, jos näin voin sanoa.
        Se onkin se paras koulu.

        Feikkinä en ole koskaan täällä esiintynyt, niinkuin taas hyvin monet pelimiehet ja -naiset!
        Olen sen verran oman itseni tuntija ja kulkija, että pärjään omilla avuillani, joita Luoja on minua kiitettävästi siunannut!
        Vuosikerta vaan sen kuin paranee...

        Itse vaan ollessani tuon 18v, ei silloinkaan olisi tullut mieleenikään "käyttäytyä" laillasi!
        Olemmehan me kaikki olleet joskus tuonikäisiä ja tietysti jokainen saakin käyttäytyä laillasi, jos haluaa. En halua tuomita ketään!!!

        Itseäni vaan ei yhtään ihmetytä käyttäytymisesi, kun lukee kirjoituksiasi, mutta aivan varmaan olet ja tulet elämään elämäsi itsellesi tyytyväisenä, kun vielä aviossakin olet))))

        Itse omaan vaan tuon pelisilmän pelimiehiin))), joista tässä ehkä kyse.

        Loppukesän jatkoa Sinulle))


    • Mr Right

      Näitä "Supersex"-nimimerkillä seilaajia on varmaan ainakin 2. Tuossa "Uskottomuus"-foorumilla toinen Supersex ilmoitti olleensa 12 vuotta uskollinen avioliitossa, mutta mitä tuleman piti: Hän kertoi tuolla palstalla, että miehensä petti ja nai äidin kanssa (siis vaimon äidin kanssa). Provoako?! Tässä sinä Supersex kerrot, että tuosta ravintolaillasta ei ole kuin 5 vuotta! Huh hei ja rommia pullo!

    • Petri

      Joko tykkäät keksiä tarinoita tai sitten olet lutka.Onneksi kaikki ei ole sinunlaisia...

    • vain yhden illan mies

      Tässä supersex-neitosessa tuntuu olevan asennetta reilusti! Jatka samaan malliin!

    • Anonyymi

      Vai kauniin miehen valitsit.
      Me täällä pojommaalla tykätä,
      Eikä akatkkaa ikkkeen tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe