Naisen biseksuaalisuus

Mys Tikka

Mitä miehet siitä ajattelevat? Voisitko seurustella biseksuaalin tytön tai naisen kanssa? Miten suhtautuisit, jos hän haluaisi suhteenne aikana toteuttaa seksuaalisuuttaan myös naisen kanssa? Kokisitko biseksuaalisuuden uhkana?

56

6470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wegwt

      Mitäs luulisit? Tiedät vastauksen jos et kovin tyhmä ole.

      • Mys Tikka

        kun en ole koskaan seurustellut miehen kanssa, ainoastaan naisen. Nyt tuntuu vaan siltä, että haluaisin asettua aloilleni ja miehen. En vaan tiedä, mitä miehet ajattelevat naisen biseksuaalisuudesta tyttöystävän ominaisuutena. Tiedän kyllä, mitä miehet ovat aiheesta mieltä seksin kannalta, mutta entä muuten? Kannattaako sitä edes kertoa miehelle? Onko mitään mahdollisuutta edes astetta vakavampaan suhteeseen jos on biseksuaali, vai pitäisikö unohtaa "taipumukseni" kokonaan..


      • Mys Tikka kirjoitti:

        kun en ole koskaan seurustellut miehen kanssa, ainoastaan naisen. Nyt tuntuu vaan siltä, että haluaisin asettua aloilleni ja miehen. En vaan tiedä, mitä miehet ajattelevat naisen biseksuaalisuudesta tyttöystävän ominaisuutena. Tiedän kyllä, mitä miehet ovat aiheesta mieltä seksin kannalta, mutta entä muuten? Kannattaako sitä edes kertoa miehelle? Onko mitään mahdollisuutta edes astetta vakavampaan suhteeseen jos on biseksuaali, vai pitäisikö unohtaa "taipumukseni" kokonaan..

        bi-tytöt on kuuminta hottia, varsinkin jos päästävät miehen seuraamaan leikkejään.


      • Mys Tikka
        Oldie kirjoitti:

        bi-tytöt on kuuminta hottia, varsinkin jos päästävät miehen seuraamaan leikkejään.

        Kiva tietää :)


      • kuumempi
        Oldie kirjoitti:

        bi-tytöt on kuuminta hottia, varsinkin jos päästävät miehen seuraamaan leikkejään.

        kuin hetero ja sitä vois kokeilla vaikka kimppakivaa.. Jos nainen sanoo olevansa bi, niin
        sehän kuulostaa vaan kiihottavammalta..Parantaa ainakin asemia mun silmissä..


      • Anonyymi
        kuumempi kirjoitti:

        kuin hetero ja sitä vois kokeilla vaikka kimppakivaa.. Jos nainen sanoo olevansa bi, niin
        sehän kuulostaa vaan kiihottavammalta..Parantaa ainakin asemia mun silmissä..

        mitä ihmettä. Olen itse bi ja biseksuaalisuus ei ole olemassa sinun kiihottumisesi vuoksi...
        ihan yhtä vakavasti otettava kuin homoseksuaalisuus. mutta ethän sinä sitä ymmärrä...


    • ajatusleikki...

      Mitä jos miesystäväsi haluaisi toteuttaa itseään seksuaalisesti myös miehen kanssa? Entäpä toisen naisen kanssa?

      Tuskinpa noihin sinun kysymyksiisi on yksiselitteistä vastausta, kun ihmisiä on niin paljon erilaisia.

      Omakohtaiset vastaukseni:
      1: koetan ymmärtää asiaa, 2: voisin, 3: alkaisin hieman ihmetellä hänen seksuaalisia halujaan ja pohdiskella, että emme ehkä sovi toisillemme, jos naisystäväni naisenhalu on niin pakottavaa laatua, 4: ehkä uhkana parisuhteelle, mikäli minua ei kutsuta mukaan, edes katsomaan, mutta toisaalta en minä sitä uhkaa ryhtyisi eliminoimaan vaan miettisin asiaa eri puolilta ja päättäisin sitten, haluanko jatkaa vai en, luultavasti en, koska en voi kuvitella itse esimerkiksi vaativani naisystävältäni oikeutta käydä "toteuttamassa seksuaalisuuttani" parin muun naaraan kanssa "pääsuhteen" sivussa.

      • Mys Tikka

        haluaisin mieheni mukaan, en tarkoittanutkaan pettämistä. Parisuhde on aina etusijalla tietenkin.


    • Voisin seurustella ilman muuta jos muuten kaikki kolahtaa,mutta minun pitäis olla todella rakastunu että sen pettämisen antaisin anteeksi, mun luonteella se menis ehkä vähän aikaa, mut pettäminen on aina pettämistä. Oli sit kyseessä mies tai nainen.

    • kiihottavampaa

      En kokis sitä mitenkään uhkana. Molemmilla olis vielä yhteisiä mielihalujakin, jes.. Nyt kun tätä kirjoitin tuli mieleen että haluaisinkin bi-naisen.

      • heteronainen

        onnee vaan sullekkin...


    • ,,,,,,,,,,,,,

      kanssa. Ei sillä ole mulle niin väliä. Jos pitäisi kumminkin valita joko hetero tai bi-nainen, niin ennemmin bi-nainen.

    • Mukava mies

      Olen seurustellut yhden biseksuaalin naisen kanssa, tapaillut vähän aikaa yhtä ja tuntenut vielä yhden noin muuten vaan. KAIKKI ovat pettäneet kumppaneitaan, ovat olleet eksyksissä oman seksuaalisuutensa kanssa, ovat häilyväisiä. Ovat ihan perseestä. Ovat HUORIA. Se kenen kanssa seurustelin, petti muuten toisen miehen kanssa, vaikka olikin myös yhteydessä joihinkin naisiinkin. EN MISSÄÄN NIMESSÄ SEURUSTELISI, ja toivon, että muutkin miehet ottavat neuvosta vaarin.

      • Mys Tikka

        Luulenpa, että vastauksellasi olisi ollut enemmän painoarvoa, jos olisit jättänyt pois tuon: "Ovat ihan perseestä. Ovat HUORIA."

        Samalla periaatteella myös kaikki ihmiset ovat pettäjiä ja huoria.. Eli jos yksi tai muutama lajin edustaja sitä on, niin sitten kaikki... Juupasta juu :)

        No, toivottavasti paha olosi helpottaa pyhien aikana ja pääset nauttimaan joulurauhasta sinäkin..

        Parempaa onnea sinulle tulevissa suhteissasi!:)


      • Anonyymi

        olet kyllä todella mukava mies...>:/


    • Tukanheiluttaja

      Kyllä pitää osata päättää haluaako miestä vai naista. Mua ei kyllä yhtään kiinnosta mitkään ihme bi-seksuaalit. Kyllä hetero pitää olla.

    • karu sälli

      Biseksuaalien eivät ole sinut itsensä eivätkä oman seksuaalisuutensa kanssa. Biseksuaalisuus on useimmille bi-naisille ja -miehille vain jonkinlainen "laillinen" syy pettämiseen ja kyvyttömyyteen vakiintua normaaliin parisuhteeseen. Suurin osa biseksuaaleista on nymfomaaneja, jotka eivät saa tyydytystä naisen eivätkä miehen kanssa mutta jatkuvasti yrittävät saavuttaa jotakin tavoittamatonta. Tavoittamatonta niin kauan, kunnes pistävät kaalinsa kuntoon. Näin siis ainakin oman kokemukseni mukaan. Myyttiä biseksuaaleista seksikkäinä partnereina elättelevät bisekusaalien itsensä lisäksi todennäköisesti vain ne heterot ja homot, jotka eivät ikinä ole joutuneet biseksuaalin kanssa seurustelemaan.

      • saksikäsi_vol.1

        Sinullahan tuntuu olevan melkoisen paljon sanottavaa bi-seksuaaleista -ja ihan oman kokemuksen perusteella! Mahtaa olla paljon kokemusta?

        Ihan kuitenkin selvennykseksi: oman seksuaalisuuden etsiminen EI = bi-seksuaalisuus.


      • No just

        mutta ehkä ELÄMÄ ON. Ei vaan, kyllä se biseksuaalisuus on ihan olemassaoleva juttu, eikä ympäristöstä johtuvaa, mitä sinä yrität väittää.

        Hyvin monilla miehillä ja naisilla on homoseksuaalisia fantasioita, mutta naiselle on helpompi toteuttaa niitä. Tarkoitan siis yhteiskunnassa. Nainen voi olla heteronainen, vaikka vähän nautiskelisikin naisen kanssa, mies on homo ja aina homo jos kerrankin edes ääneen kertoo fantasiastaan.


      • Mys Tikka

        jos kyse olisikin vaan seksuaalisuuden monimuotoisuudesta..? Kyllä minä olen ihan sinut seksuaalisuuteni kanssa, itseni olen löytänyt kauan sitten. Seksielämäni on ollut varsin tyydyttävää, oli kumppanina sitten mies tai nainen. Minulla ei ole tarvetta hakea tyydytystä parisuhteen ulkopuolelta, vaan minun näkemykseni mukaan biseksuaalisuus voisi olla piristävä lisämauste parin seksielämään.. Sitä taas en tiennyt, miten miehet asiaan suhtautuvat. Minulla on toki paljon miespuolisia ystäviä, mutta kun en ole niin avoin asioiden suhteen, niin en sitten kehtaa heiltä alkaa sen syvällisemmin kyselemään. Tuskin edes vastauksensa olisivat kovin objektiivisia, kun ovat kuitenkin ystäviäni.

        Mutta kiitos sinulle mielipiteestäsi, tiedänpähän nyt, että noinkin ajattelevia ihmisiä on olemassa.


    • saksikäsi_vol.1

      Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi saada toteuttaa seksuaalisuuttaan ulkopuolisen kumppanin kanssa vain siksi, että hän on bi? Tai miten voi lähteä kahden ihmisen parisuhteeseen sillä olettamuksella, että kimppaan otetaan kolmas? Käsittääkseni parisuhteessa kimpat on aika vaikeita juttuja, ja vaatii parisuhteelta melkoisen paljon.

      Kummallinen ajatus ylipäätään, että bi-seksuaalisuuden pitää asettaa jotain erityisehtoja uskollisuudelle parisuhteessa!

      Itse olen bi-nainen (vastaan, vaikka naisilta et kysynytkään). Olen seurustellut sekä miesten että naisten kanssa. Ikinä ei ole ollut mikään kysymys pitääkö minun lähteä kokeilemaan toista sukupuolta suhteen aikana, tai pitääkö suhteeseen ottaa joku kolmas pyörä pyörimään. Aivan absurdi ajatus ylipäätään. Jopa niin absurdi, että mietin motiivejasi kirjoittaa moinen aloitus...jos todellisuudessa olisit bi, ei sinun tulisi mieleenkään kysellä ko typeryyksiä.

      • Mys Tikka

        vuodatusta:) Tuota mitenkäs se liittyy siihen, että olenko todellisuudessa bi, että minulla ei ole yhtä paljon ihmissuhdekokemuksia, kuin sinulla? Kysyin miesten mielipidettä asiassa, koska en ole koskaan seurustellut miehen kanssa, ainoastaan naisen. Kyseessä oli pitkä parisuhde, enkä todellakaan pettänyt tai ollut miesten kanssa yhdessäoloaikanamme.

        Lähinnä pohdin tässä sitä, että jos vakiinnun jonkun miehen kanssa, niin mitä on odotettavissa. Eihän toki palstalaisten mielipiteet ole sama asia, kuin mahdollisen tulevan kumppanini, mutta kyllä täältä jotain suuntaa saa.. Tiedän toki, miten miehet suhteutuvat aiheeseen seksin kannalta, onhan tuo tullut nähtyä, mutta halusin tietää, miten asia on vakavammassa suhteessa.

        Eli dilemmani on se, että jos löydän miehen ja suhde kehittyy vakavaksi, pitkäksi parisuhteeksi, tarkoittaako se sitä, että joudun hautaamaan biseksuaalisuuteni kokonaan. Niin. En tiedä, miksi se sinua nyppii tai sinun tarvitsee kyseenalaistaa motiivini tai rehellisyyteni pohdintojeni vuoksi.

        Ei se katsos tarkoita sitä, että vaikka olen biseksuaali, että olisin joku miestennielijä ja minulla olisi liuta suhteita takanani ja olisin kaiken kokenut ja nähnyt. Nimenomaan sen vuoksi, että olen uskollista sorttia, tällaisia pohdin.

        Miksi yleensä vaivauduit vastaamaan, kun mielestäsi kyselen typeryyksiä? Ihanko sen vuoksi vaan, että pääset ilkeilemään? Siksi kysyinkin miehiltä, he harvoin sortuvat tuollaiseen pikkusieluiseen keljuiluun.


      • uguli
        Mys Tikka kirjoitti:

        vuodatusta:) Tuota mitenkäs se liittyy siihen, että olenko todellisuudessa bi, että minulla ei ole yhtä paljon ihmissuhdekokemuksia, kuin sinulla? Kysyin miesten mielipidettä asiassa, koska en ole koskaan seurustellut miehen kanssa, ainoastaan naisen. Kyseessä oli pitkä parisuhde, enkä todellakaan pettänyt tai ollut miesten kanssa yhdessäoloaikanamme.

        Lähinnä pohdin tässä sitä, että jos vakiinnun jonkun miehen kanssa, niin mitä on odotettavissa. Eihän toki palstalaisten mielipiteet ole sama asia, kuin mahdollisen tulevan kumppanini, mutta kyllä täältä jotain suuntaa saa.. Tiedän toki, miten miehet suhteutuvat aiheeseen seksin kannalta, onhan tuo tullut nähtyä, mutta halusin tietää, miten asia on vakavammassa suhteessa.

        Eli dilemmani on se, että jos löydän miehen ja suhde kehittyy vakavaksi, pitkäksi parisuhteeksi, tarkoittaako se sitä, että joudun hautaamaan biseksuaalisuuteni kokonaan. Niin. En tiedä, miksi se sinua nyppii tai sinun tarvitsee kyseenalaistaa motiivini tai rehellisyyteni pohdintojeni vuoksi.

        Ei se katsos tarkoita sitä, että vaikka olen biseksuaali, että olisin joku miestennielijä ja minulla olisi liuta suhteita takanani ja olisin kaiken kokenut ja nähnyt. Nimenomaan sen vuoksi, että olen uskollista sorttia, tällaisia pohdin.

        Miksi yleensä vaivauduit vastaamaan, kun mielestäsi kyselen typeryyksiä? Ihanko sen vuoksi vaan, että pääset ilkeilemään? Siksi kysyinkin miehiltä, he harvoin sortuvat tuollaiseen pikkusieluiseen keljuiluun.

        Minä kysyn ihan samaa kuin tuo aikaisempi: minkä vuoksi bi-seksuaalisuus oikeuttaisi pettämään?

        Miehesi kertoo sinulle, että hänelläkin on laaja seksuaalisuus. Hän pitää sekä laihoista että lihavista naisista. Jos sinä olet laiha, niin onko miehelläsi oikeus käydä välillä kokeilemassa myös lihavaa?

        Parisuhde on PARIsuhde. Se ei ole triosuhde. Se, ovatko parisuhteen osapuolet heteroita, homoja tai bi-seksuaaleja, ei muuta parisuhteen olemusta mitenkään.

        "Lähinnä pohdin tässä sitä, että jos vakiinnun jonkun miehen kanssa, niin mitä on odotettavissa."

        Jos todella vakiinnut, niin odotettavissa on parisuhde. Jos taas hässit ympäriinsä muita ihmisiä, odotettavissa on ongelmia. Tämä on tosin yksinkertaistus. Joillakin on avoin suhde, ja se jopa toimii. En kuitenkaan näe yhteyttä bi-seksuaalisuuden ja avoimen suhteen välillä.

        "Nimenomaan sen vuoksi, että olen uskollista sorttia, tällaisia pohdin."

        Jos olet uskollista sorttia, miksi sinun pitää miettiä sitä, kenen kanssa saat toteuttaa seksuaalisuuttasi parisuhteessa? Uskolliset toteuttavat seksuaalisuuttaan oman parinsa kanssa.


      • Mys Tikka
        uguli kirjoitti:

        Minä kysyn ihan samaa kuin tuo aikaisempi: minkä vuoksi bi-seksuaalisuus oikeuttaisi pettämään?

        Miehesi kertoo sinulle, että hänelläkin on laaja seksuaalisuus. Hän pitää sekä laihoista että lihavista naisista. Jos sinä olet laiha, niin onko miehelläsi oikeus käydä välillä kokeilemassa myös lihavaa?

        Parisuhde on PARIsuhde. Se ei ole triosuhde. Se, ovatko parisuhteen osapuolet heteroita, homoja tai bi-seksuaaleja, ei muuta parisuhteen olemusta mitenkään.

        "Lähinnä pohdin tässä sitä, että jos vakiinnun jonkun miehen kanssa, niin mitä on odotettavissa."

        Jos todella vakiinnut, niin odotettavissa on parisuhde. Jos taas hässit ympäriinsä muita ihmisiä, odotettavissa on ongelmia. Tämä on tosin yksinkertaistus. Joillakin on avoin suhde, ja se jopa toimii. En kuitenkaan näe yhteyttä bi-seksuaalisuuden ja avoimen suhteen välillä.

        "Nimenomaan sen vuoksi, että olen uskollista sorttia, tällaisia pohdin."

        Jos olet uskollista sorttia, miksi sinun pitää miettiä sitä, kenen kanssa saat toteuttaa seksuaalisuuttasi parisuhteessa? Uskolliset toteuttavat seksuaalisuuttaan oman parinsa kanssa.

        Lukisit nuo muut vastaukseni, niin ei tarvitsisi tuolla tavalla hikeentyä.

        Mutta väännänpä vielä kerran rautalangasta: Kumppanin ehdoilla toimin/toimisin. Eli mies mukana tai sitten ei ollenkaan. Sen mukaan, mikä hänelle sopii.

        Itsellä kun ei pettäminen tullut mieleenkään, niin en arvannut aloitusta kirjoittaessani, että noinkin usea automaattisesti ajattelee kyseesä olevan pettäminen tms. parisuhteen ulkopuolinen juttu. Jos olisin tiennyt, olisin heti aloitusta kirjoittaessani tehnyt selväksi, että pettämisestä ei ole kyse.


      • uguli
        Mys Tikka kirjoitti:

        Lukisit nuo muut vastaukseni, niin ei tarvitsisi tuolla tavalla hikeentyä.

        Mutta väännänpä vielä kerran rautalangasta: Kumppanin ehdoilla toimin/toimisin. Eli mies mukana tai sitten ei ollenkaan. Sen mukaan, mikä hänelle sopii.

        Itsellä kun ei pettäminen tullut mieleenkään, niin en arvannut aloitusta kirjoittaessani, että noinkin usea automaattisesti ajattelee kyseesä olevan pettäminen tms. parisuhteen ulkopuolinen juttu. Jos olisin tiennyt, olisin heti aloitusta kirjoittaessani tehnyt selväksi, että pettämisestä ei ole kyse.

        Kuinka moni ihminen oikeasti hyväksyy parinvaihdot tai ryhmäseksin parisuhteessa ollessaan? Niitä on vähän. Luultavasti yleinen mielipide on se, että ulkopuolisten kanssa ei harrasteta seksiä edes luvan kanssa. Hetken aikaa kun unohtaisit tuon bi-seksuaalisuutesi ja miettisit, niin ymmärtäisit tämän itsekin.


    • Mies.

      Luulen, että kaikilla naisilla on keskimäärin vahvempi bi-seksuaalinen alue kuin miehillä. Osa naisista ei tunnusta sitä edes itselleen, saati muille.

      Itseäni ei haittaa, vaikka olisikin bi.

    • *argh*

      Vihaan seksuaalisia vähemmistöjä. Jotain luonnonoikkuja ne ovat. Maailma ei kaipaa miehistä pitäviä miehiä eikä naisista pitäviä naisia.

      • kuullut...

        Ei vihaa ilman rakkautta? :)

        Asian täytyy olla sinulle hyvin henkilökohtainen, jos sinulla on ihan vihantunteita heitä kohtaan..

        Saitko pakit mieheltä vai kenties naiselta toisen naisen vuoksi..? Jotain hyvin henkilökohtaista asiaan täytyy liittyä, muuten ei kukaan jaksa vaivautua vihaamaan, varsinkaan tuntemattomia ihmisiä, eikö vain? :)


    • nimimerkki

      Kyllä voisin seurustella, mutta jos niitä suhteen ulkopuolisia suhteitakin olisi,vaikka saman sukupuolen kanssa, jättäisin homman siihen.
      Onko sillä väliä, nuoleeko pillua mies vai nainen? Pettämistä se kuitenkin olisi.

    • suhtaudut mieheen joka haluaa toteuttaa seksuaalisuuttaan myös muiden naisten kuin sun kanssa suhteen aikana?? Mikä ettei jos järjestely koskis molempia.

      • Mys Tikka

        tuossa jo aikaisemmin samantapaiseen.. Eli tietysti mies olisi mukana, en tarkoittanut mitään syrjähyppyjä tai pettämistä, vaan sitä, että nainen haluaisi esim. "kolmannen pyörän" silloin tällöin mukaan. Minulle itselleni parisuhde on aina etusijalla, edellisessä suhteessanikaan, joka oli naisen kanssa, hän ei hyväksynyt muita, joten olin vain hänen kanssaan. Sehän on päivänselvä asia. Nämä käytännön jututhan ovat niitä, jotka sovitaan kumppanin kanssa niin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen, eikä kukaan tule loukatuksi. Lähinnä halusin vaan kuulla miesten ajatuksia naisen biseksuaalisudesta yleensä ja suhtautumisesta siihen. Aikalailla sitä linjaa, kuin kuvittelinkin.

        Se on vaan vähän ikävää, että miehet tuntuvat luulevan, että biseksuaalisuus on sama asia, kuin seksuaalinen holtittomuus, vastuuttomuus ja toisen tunteista piittaamattomuus. En minä, vaikka biseksuaali olenkin, ole silti itsekeskeinen, kevytkenkäinen lumppu, joka pettää joka käänteessä ja menee sänkyyn kenen kanssa tahansa.


      • voi olla!
        Mys Tikka kirjoitti:

        tuossa jo aikaisemmin samantapaiseen.. Eli tietysti mies olisi mukana, en tarkoittanut mitään syrjähyppyjä tai pettämistä, vaan sitä, että nainen haluaisi esim. "kolmannen pyörän" silloin tällöin mukaan. Minulle itselleni parisuhde on aina etusijalla, edellisessä suhteessanikaan, joka oli naisen kanssa, hän ei hyväksynyt muita, joten olin vain hänen kanssaan. Sehän on päivänselvä asia. Nämä käytännön jututhan ovat niitä, jotka sovitaan kumppanin kanssa niin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen, eikä kukaan tule loukatuksi. Lähinnä halusin vaan kuulla miesten ajatuksia naisen biseksuaalisudesta yleensä ja suhtautumisesta siihen. Aikalailla sitä linjaa, kuin kuvittelinkin.

        Se on vaan vähän ikävää, että miehet tuntuvat luulevan, että biseksuaalisuus on sama asia, kuin seksuaalinen holtittomuus, vastuuttomuus ja toisen tunteista piittaamattomuus. En minä, vaikka biseksuaali olenkin, ole silti itsekeskeinen, kevytkenkäinen lumppu, joka pettää joka käänteessä ja menee sänkyyn kenen kanssa tahansa.

        Ainakaan miehen kannalta. Kuulostaa tosi hyvältä!Itellä on ainakin vaikea yrittää pysyä yksavioisena, aina sitä tulee joskus käytyä vieraissa. Tuollaisessa suhteessa en varmastikaan pettäisi. Ja kummatkin puolisot saisivat siitä.., paras mahdollinen tilanne.


      • Man_
        Mys Tikka kirjoitti:

        tuossa jo aikaisemmin samantapaiseen.. Eli tietysti mies olisi mukana, en tarkoittanut mitään syrjähyppyjä tai pettämistä, vaan sitä, että nainen haluaisi esim. "kolmannen pyörän" silloin tällöin mukaan. Minulle itselleni parisuhde on aina etusijalla, edellisessä suhteessanikaan, joka oli naisen kanssa, hän ei hyväksynyt muita, joten olin vain hänen kanssaan. Sehän on päivänselvä asia. Nämä käytännön jututhan ovat niitä, jotka sovitaan kumppanin kanssa niin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen, eikä kukaan tule loukatuksi. Lähinnä halusin vaan kuulla miesten ajatuksia naisen biseksuaalisudesta yleensä ja suhtautumisesta siihen. Aikalailla sitä linjaa, kuin kuvittelinkin.

        Se on vaan vähän ikävää, että miehet tuntuvat luulevan, että biseksuaalisuus on sama asia, kuin seksuaalinen holtittomuus, vastuuttomuus ja toisen tunteista piittaamattomuus. En minä, vaikka biseksuaali olenkin, ole silti itsekeskeinen, kevytkenkäinen lumppu, joka pettää joka käänteessä ja menee sänkyyn kenen kanssa tahansa.

        Mutta miten löydän sellaisen ihan oikeesti? Kun kellään ei esim. baarissa paidassa lue että oon
        bi-nainen.


      • Mys Tikka
        Man_ kirjoitti:

        Mutta miten löydän sellaisen ihan oikeesti? Kun kellään ei esim. baarissa paidassa lue että oon
        bi-nainen.

        Aikalailla sattumankauppaa se varmaan on. Itse käyn toisinaan (hyvin harvoin) kotikaupunkini "homobaarissa", mutta useimmiten ihan tavallisissa ravintoloissa. Eikä sitä tosiaan tule mainostettua, joten vaikea voi olla löytää, jos oikein etsimällä etsit. kenties treffi-ilmoituksella voisi yrittää. Itse ainakin kerron asian vasta sitten, jos vastapuoli tuntuu sen verran mielenkiintoiselta, että haluan tutustua enemmänkin.. mutta sellaisessa vaiheessa kuitenkin, ettei menettäminen satu.


      • Mys Tikka kirjoitti:

        tuossa jo aikaisemmin samantapaiseen.. Eli tietysti mies olisi mukana, en tarkoittanut mitään syrjähyppyjä tai pettämistä, vaan sitä, että nainen haluaisi esim. "kolmannen pyörän" silloin tällöin mukaan. Minulle itselleni parisuhde on aina etusijalla, edellisessä suhteessanikaan, joka oli naisen kanssa, hän ei hyväksynyt muita, joten olin vain hänen kanssaan. Sehän on päivänselvä asia. Nämä käytännön jututhan ovat niitä, jotka sovitaan kumppanin kanssa niin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen, eikä kukaan tule loukatuksi. Lähinnä halusin vaan kuulla miesten ajatuksia naisen biseksuaalisudesta yleensä ja suhtautumisesta siihen. Aikalailla sitä linjaa, kuin kuvittelinkin.

        Se on vaan vähän ikävää, että miehet tuntuvat luulevan, että biseksuaalisuus on sama asia, kuin seksuaalinen holtittomuus, vastuuttomuus ja toisen tunteista piittaamattomuus. En minä, vaikka biseksuaali olenkin, ole silti itsekeskeinen, kevytkenkäinen lumppu, joka pettää joka käänteessä ja menee sänkyyn kenen kanssa tahansa.

        enpä tiiä,ehkä mä oon jotenki juntti mut mun mielestä seksi on 'one on one' laji ja jos tollasta on pakko harrastaa niin tehdään se sit rehellisesti muiden kanssa kaksin ennemmin kuin kolmin.


      • Jari vaan
        Mys Tikka kirjoitti:

        tuossa jo aikaisemmin samantapaiseen.. Eli tietysti mies olisi mukana, en tarkoittanut mitään syrjähyppyjä tai pettämistä, vaan sitä, että nainen haluaisi esim. "kolmannen pyörän" silloin tällöin mukaan. Minulle itselleni parisuhde on aina etusijalla, edellisessä suhteessanikaan, joka oli naisen kanssa, hän ei hyväksynyt muita, joten olin vain hänen kanssaan. Sehän on päivänselvä asia. Nämä käytännön jututhan ovat niitä, jotka sovitaan kumppanin kanssa niin, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen, eikä kukaan tule loukatuksi. Lähinnä halusin vaan kuulla miesten ajatuksia naisen biseksuaalisudesta yleensä ja suhtautumisesta siihen. Aikalailla sitä linjaa, kuin kuvittelinkin.

        Se on vaan vähän ikävää, että miehet tuntuvat luulevan, että biseksuaalisuus on sama asia, kuin seksuaalinen holtittomuus, vastuuttomuus ja toisen tunteista piittaamattomuus. En minä, vaikka biseksuaali olenkin, ole silti itsekeskeinen, kevytkenkäinen lumppu, joka pettää joka käänteessä ja menee sänkyyn kenen kanssa tahansa.

        plussaa vaan tuo naisen bi-seksuaalisuus varsinkin nyt kun oon lukenu noita sun skriivailuja. Sopis mulle hyvin!


      • flammableheart

        Itse olen biseksuaali enkä todellakaan olisi kovin valmis siihen että avokkini muiden naisten kanssa sängyssä puuhastelisi. Eikä hänkään kyllä, joskus olen ehdottanut kolmen kimppaa (naisen kanssa) muttei hän halunnut, kun ei halua nähdä minua toisen naisen kanssa, eikä itse myöskään halua olla toisen naisen kanssa. Olin aika yllättynyt, mutta ei se kyllä haittaa..:) itseasiassa vain suloista.

        Sen puoleen suhtautuisin ihan positiivisesti näkemään mieheni toisen miehen kanssa, tosin en tästä hänelle ole maininnutkin, koska tiedän, että vastaus olisi ehdoton ei.

        Toisinaan suhteemme aikanakin tosin on tullut yhden "kaverini" kanssa (myös bi ja nainen siis..)välillä jonkun verran leikittyä..Mieheni kyllä tietää tästä, mutta ei pahemmin tykkää. Hassua kun se niin mustasukkainen on..
        Omasta puolestani voin sanoa, ettei biseksuaalisuus sinänsä suhdetta kyllä haittaa, enkä myöskään pettää aio.


      • flammableheart
        flammableheart kirjoitti:

        Itse olen biseksuaali enkä todellakaan olisi kovin valmis siihen että avokkini muiden naisten kanssa sängyssä puuhastelisi. Eikä hänkään kyllä, joskus olen ehdottanut kolmen kimppaa (naisen kanssa) muttei hän halunnut, kun ei halua nähdä minua toisen naisen kanssa, eikä itse myöskään halua olla toisen naisen kanssa. Olin aika yllättynyt, mutta ei se kyllä haittaa..:) itseasiassa vain suloista.

        Sen puoleen suhtautuisin ihan positiivisesti näkemään mieheni toisen miehen kanssa, tosin en tästä hänelle ole maininnutkin, koska tiedän, että vastaus olisi ehdoton ei.

        Toisinaan suhteemme aikanakin tosin on tullut yhden "kaverini" kanssa (myös bi ja nainen siis..)välillä jonkun verran leikittyä..Mieheni kyllä tietää tästä, mutta ei pahemmin tykkää. Hassua kun se niin mustasukkainen on..
        Omasta puolestani voin sanoa, ettei biseksuaalisuus sinänsä suhdetta kyllä haittaa, enkä myöskään pettää aio.

        En siis sänkyyn asti tuon naisen kanssa ole mennyt, enkä aio mennäkään. Sitä tapahtui enemmän suhteemme alkuvaiheessa, enkä enää haluaisikaan erikoisemmin naisia. Ei sitä vain ajattele. Joillekin on yllättävää, että biseksuaalin kanssa seurustelu voi olla vakavaa ja sitoutuvaa, sekä yksiavioista:)


      • en ymmärrä
        flammableheart kirjoitti:

        En siis sänkyyn asti tuon naisen kanssa ole mennyt, enkä aio mennäkään. Sitä tapahtui enemmän suhteemme alkuvaiheessa, enkä enää haluaisikaan erikoisemmin naisia. Ei sitä vain ajattele. Joillekin on yllättävää, että biseksuaalin kanssa seurustelu voi olla vakavaa ja sitoutuvaa, sekä yksiavioista:)

        juuri todistit että teihin ei ole luottaminen, puuhastelit ystäväsi kanssa, miten muuten pahemmin voi miestään pettää kuin puuhastelemalla oman ystävän kanssa???
        Miksi olet miehesi kanssa, ettet vain koska se on sosiaalisesti ja taloudellisesti parempi vaihtoehto sinulle?


    • SEURUSTELISIN!

      Typerä kysymys..

      • No just

        Olen useamman kerran riiannut sellaisen miehen kanssa, joka ei hyväksy tyttörakkautta lainkaan, siis oman tyttöystävän kohdalla.

        On toki eri asia onko nainen myös romanttisesti bi (kuten nyt alkuperäinen) vai vain seksuaaliseti.


    • nainen.....

    • Jonee.

      Muista sitten että noi ei ole kaikkien miesten mielipiteitä. Seksijuttujahan ne vaan miettii, mutta itkevät sitten jälkeenpäin.Monet pelkää just sitä pettämistä. Että voit sortua johonkin naiseen. Valinnanvaraa kun löytyy. Jos oikesti olet valmis parisuhteeseen miehen kanssa ja myös haluat olla tämän kanssa, niin ei sun tarvitse kertoa noista bi taipumuksista ollenkaan. Elät vaan päivän kerrallaan. ÄLÄ petä! Itse kerran olet seurustelua halunnut.

    • Vanha konkari, female

      Miltäs kantilta itse tätä kysyt?
      Oletko bitypy, nainen, seurusteleva, mies vai..?

      • Mys Tikka

        Nainen, biseksuaali, enkä ole koskaan seurustellut miehen kanssa. Aikaisemmista vastauksistani selviää kyllä tuokin... Onko sillä merkitystä vastauksen kannalta, vai miksi kysyt?


    • vai niin

      Jos seurustellaan,niin onko se muka eri asia jos kumppani pettää toista samaa sukupuolta olevan kanssa.Mielestäni se on aivan samanlaista pettämistä.Ajatteleppa jos tuleva miehes olis bi-seksuaali,ja meinais et vedetään vähän kimppakivaa.

      • Mys Tikka

        mitä olen muille vastannut, niin selviää tämäkin. En siis puhu pettämisestä, kyllähän se on aivan eria asia. Kyse oli biseksuaalisuudesta yleensä ja suhteen/ toisen osapuolen ehdoilla mennään.


      • tane
        Mys Tikka kirjoitti:

        mitä olen muille vastannut, niin selviää tämäkin. En siis puhu pettämisestä, kyllähän se on aivan eria asia. Kyse oli biseksuaalisuudesta yleensä ja suhteen/ toisen osapuolen ehdoilla mennään.

        Mitä sinä olisit mieltä jos se sun miehes tosiaan olis bi-seksuaali.olisko se sun mielestä ok?


    • vilperi

      että pystyisin seurustella bi kanssa. seksi kävisi, mutta seurustelu on sen verran vakava juttu, että varmasti valitsisin sellaisen jolla olisi hitusen normaalimpi tausta.

    • Iiris

      Viestiketjua lukematta oma kommenttini...
      On se kumma, miten paljon ennakkoluuloja, ja yleistyksiä bi- ja homoseksuaalit osakseen saavat.
      Eihän bi-seksuaalisuus sitä tarkoita, että hän haluaisi olla molempien kanssa yhtäaikaa, tai vuorotellen, vaan että hän ei anna kiinnostuu ihmisestä sukupuolesta riippumatta- jos on kiinnostuakseen.
      Mitä ajattelisit miehen ottaessasi, jos hän haluaisi harrastaa seksiä muiden naisten kanssa... Aika tyhmä kysymys, ja niin oli aloittajallakin.
      Eli yksilöitä ollaan jokainen, eikä ne bi:t ole sen "himokkaampia" seksijutuissa kuin muutkaan...

    • bisse4

      Olen bi-seksuaali, ja seurustellut saman miehen kanssa nyt 7 vuotta... en ole pettänyt häntä kertaakaan, eikä kolmen kimppa TODELLAKAAN kiinnosta. Olen yhden ihmisen nainen, ihan sama mitä sukupuolta se ihminen on.

    • '-'-'-'-'-'

      Ilomielin. Tämä voisi olla ratkaisu myös monen naisen elämään, seurustelisi sekä miehen, että naisen kanssa. Siitä kolmiosta ei puuttuisi lämpöä, ymmärrystä, rakkautta eikä myöskään räiskettä?

      • ville vemppu

        Aivan niin larito, aivan niin.


    • Loveknowsnolimits

      Höpö höpö! Kysyisinkin bisseiltä, alkaisivatko seukkaan hetskun kanssa joka toteuttaisi seksuaalisuuttaan myös toisen partnerin kanssa? Seksihän on paljon muutakin kuin sitä, mitä vehkeitä housuissa/hameessa on. Aloituskysymys on lähinnä moraalinen, koska myös meillä heteroilla on oikeus pussailla ja harrastaa seksiä kaikkien kanssa, ja jopa lähes etuoikeutettu asema sen harrastamiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa:) myös ollessamme suhteessa bissen kanssa. Itse määrittelisin itseni pervona heterona, joka tarkoittaa "mitä se sulle kuuluu kenen kanssa harrastan seksiä"?

    • Anonyymi

      Runkkaisin kyyneleet silmissä. Olisin onnesta sekaisin. Olisi verrattavissa loton päävoittoon.

    • Anonyymi

      En kokisi uhkana mutta jos minä luovun muista ihmisistä seksikumppaneina niin sama koskee kyllä odotuksena kumppaniakin. Jos tämä ei sovi ei nainen yksinkertaisesti ole kumppanimateriaalia,

      Se että nainen haluaisi suhteen aikana toteuttaa seksiä toisten naisten kanssa ei eroa minulle mitenkään siitä että nainen haluaisi panna toisten miesten kanssa.

      Uhkana koen vain ihmiset jotka ovat epärehellisiä. Jos rehellisesti kerrot mitä aiot tehdä ja miten aiot elää voin kieltäytyä suoraan kumppanuudesta joka ei tule toimimaan tässä asiassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe