Laitoin pitkästä aikaa aamuhymyni muunmuassa Perskutin toivomuksesta. Ja varmaan kaikki huuhaan ystävistä oikein rakastaa aamuhymyäni :=)))
Hyvät päivänjatkot kaikille :=))))))))))))))
Hyvää huomenta :=)))))))))
30
1363
Vastaukset
- nylkkäri
vaan Typy toivotaanettä pukki tulee ja viipyy pitkään
- perskuti
Kylläpä osui oikeaan päivään tuo hymy, kun on tänään tämän vuoden lyhin valoisan aika:=))
Hyvää päivänjatkoa Sinulle yksitypy, kuin myös kaikille huuhailijoille:=)) - luke67
Ainahan hymy piristää. Kiitos siitä.
- AMR-52
..typy..)))
- irmeli
Haista sinä paska . Saatanallista aamua sinulle .
Veit minun miehen viime vuonna .
Onko nyt hyvä fiilis ?- AMR-52
...en usko,et typy noi ales vaipunu.hää tykkää MIEHESTÄ,ei siun dokuketkusta.
- oletat
AMR-52 kirjoitti:
...en usko,et typy noi ales vaipunu.hää tykkää MIEHESTÄ,ei siun dokuketkusta.
että hänen miehensä on doku
- awerell
oletat kirjoitti:
että hänen miehensä on doku
mutta olisiko mielikuva irmelistä sellainen..
- AMR-52
oletat kirjoitti:
että hänen miehensä on doku
..et hänkin puhuu täyttä sontaa..jos joku on vieny ukon,pitäs peiliin kattoo sit,missä mättää.
- jos ei
AMR-52 kirjoitti:
..et hänkin puhuu täyttä sontaa..jos joku on vieny ukon,pitäs peiliin kattoo sit,missä mättää.
ole elämänkumppania niin jossain mättää ja pahasti
- AMR-52
jos ei kirjoitti:
ole elämänkumppania niin jossain mättää ja pahasti
...viisaus tuo oli...??? onks kaikki naimisis nykyään,mie yksin,tähh?
- AMR-52
AMR-52 kirjoitti:
...viisaus tuo oli...??? onks kaikki naimisis nykyään,mie yksin,tähh?
...eniten tuntuu mättävän siin ryhmäs,joilla on puoliso olevinaan..
- nikotat
AMR-52 kirjoitti:
...eniten tuntuu mättävän siin ryhmäs,joilla on puoliso olevinaan..
näin se vaan on
- AMR-52
nikotat kirjoitti:
näin se vaan on
...tarvii nikotella...)))) mie millo haluun,ja kenen kaa haluun...)) ei tarvii meriselityksii kellekkään..)))) juttu on fakta...Hyvää Jouluu..))))
- yksitypy evk
Eikö se ole vielä palannutkaan kotiin???
Pidin sitä muutaman päivän ja laitoin lähtemään, kun ei siitä ollut yhtään mihinkään :=((((
Mutta kiitos lainasta :=)))))))))
- awerell
alkaa joulu jännittää kun ei saa enää nukuttuakaan. yhden jälkeen kävin maate ja viideltä ylös....outoo
sais nukkuu kun on vapaatakin - tämä aina
päivän kohokohta ja huuhaa odottaa sitä kuin kuuta nousevaa miksi
- quistis
Hausjka tavata pitkästä aikaa:o)))))
Mä pääsen naatiskelemaan illalla perinteisestä koulun joulujuhlasta...Joulumieli voi löytyä vaik sieltä:o)))))) - exäkin
quistis kirjoitti:
Hausjka tavata pitkästä aikaa:o)))))
Mä pääsen naatiskelemaan illalla perinteisestä koulun joulujuhlasta...Joulumieli voi löytyä vaik sieltä:o))))))hakemaan sitä mieltä sieltä
- quistis
exäkin kirjoitti:
hakemaan sitä mieltä sieltä
rakastaa tytärtään:o)) Joulumieltä Sinullekkin:o)))))
- emme
quistis kirjoitti:
rakastaa tytärtään:o)) Joulumieltä Sinullekkin:o)))))
yhtään epäile päivänselvää juttua
- quistis
emme kirjoitti:
yhtään epäile päivänselvää juttua
Onks teitä montakin??
- vakkarit ja
quistis kirjoitti:
Onks teitä montakin??
minä höhlä
- quistis
vakkarit ja kirjoitti:
minä höhlä
kirjoitat kaikkien puolesta....Niin...Mut mä ymmärrän...:o) Nyt heips...töihin!!
- tällaiset asiat
quistis kirjoitti:
kirjoitat kaikkien puolesta....Niin...Mut mä ymmärrän...:o) Nyt heips...töihin!!
harvoin isät vihaavat lapsiaan
- kyllä nyt
tällaiset asiat kirjoitti:
harvoin isät vihaavat lapsiaan
tunnen yhteenkuuluvuuden tunnetta ja uskon että kaikki yhtyvät minun sanoihini ja tiedät nyt sinäkin tuon asian
- Carmencita
Typy, Ja Erittäin Mukavaa Joulua Kaikelle Huuhaa Kansalle!!!!!!
huomentaaaaaaaa........=:0))))))))))))))))))))
- miskak_evk
kaikille tasapuolisesti...
- Alien-8
typylle ja muille ystäville tasapuolisesti:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473