Hyvää huomenta :=)))))))))

yksitypy

Laitoin pitkästä aikaa aamuhymyni muunmuassa Perskutin toivomuksesta. Ja varmaan kaikki huuhaan ystävistä oikein rakastaa aamuhymyäni :=)))
Hyvät päivänjatkot kaikille :=))))))))))))))

30

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nylkkäri

      vaan Typy toivotaanettä pukki tulee ja viipyy pitkään

    • perskuti

      Kylläpä osui oikeaan päivään tuo hymy, kun on tänään tämän vuoden lyhin valoisan aika:=))

      Hyvää päivänjatkoa Sinulle yksitypy, kuin myös kaikille huuhailijoille:=))

    • luke67

      Ainahan hymy piristää. Kiitos siitä.

    • AMR-52

      ..typy..)))

    • irmeli

      Haista sinä paska . Saatanallista aamua sinulle .
      Veit minun miehen viime vuonna .
      Onko nyt hyvä fiilis ?

      • AMR-52

        ...en usko,et typy noi ales vaipunu.hää tykkää MIEHESTÄ,ei siun dokuketkusta.


      • oletat
        AMR-52 kirjoitti:

        ...en usko,et typy noi ales vaipunu.hää tykkää MIEHESTÄ,ei siun dokuketkusta.

        että hänen miehensä on doku


      • awerell
        oletat kirjoitti:

        että hänen miehensä on doku

        mutta olisiko mielikuva irmelistä sellainen..


      • AMR-52
        oletat kirjoitti:

        että hänen miehensä on doku

        ..et hänkin puhuu täyttä sontaa..jos joku on vieny ukon,pitäs peiliin kattoo sit,missä mättää.


      • jos ei
        AMR-52 kirjoitti:

        ..et hänkin puhuu täyttä sontaa..jos joku on vieny ukon,pitäs peiliin kattoo sit,missä mättää.

        ole elämänkumppania niin jossain mättää ja pahasti


      • AMR-52
        jos ei kirjoitti:

        ole elämänkumppania niin jossain mättää ja pahasti

        ...viisaus tuo oli...??? onks kaikki naimisis nykyään,mie yksin,tähh?


      • AMR-52
        AMR-52 kirjoitti:

        ...viisaus tuo oli...??? onks kaikki naimisis nykyään,mie yksin,tähh?

        ...eniten tuntuu mättävän siin ryhmäs,joilla on puoliso olevinaan..


      • nikotat
        AMR-52 kirjoitti:

        ...eniten tuntuu mättävän siin ryhmäs,joilla on puoliso olevinaan..

        näin se vaan on


      • AMR-52
        nikotat kirjoitti:

        näin se vaan on

        ...tarvii nikotella...)))) mie millo haluun,ja kenen kaa haluun...)) ei tarvii meriselityksii kellekkään..)))) juttu on fakta...Hyvää Jouluu..))))


      • yksitypy evk

        Eikö se ole vielä palannutkaan kotiin???
        Pidin sitä muutaman päivän ja laitoin lähtemään, kun ei siitä ollut yhtään mihinkään :=((((
        Mutta kiitos lainasta :=)))))))))


    • awerell

      alkaa joulu jännittää kun ei saa enää nukuttuakaan. yhden jälkeen kävin maate ja viideltä ylös....outoo
      sais nukkuu kun on vapaatakin

    • tämä aina

      päivän kohokohta ja huuhaa odottaa sitä kuin kuuta nousevaa miksi

      • quistis

        Hausjka tavata pitkästä aikaa:o)))))
        Mä pääsen naatiskelemaan illalla perinteisestä koulun joulujuhlasta...Joulumieli voi löytyä vaik sieltä:o))))))


      • exäkin
        quistis kirjoitti:

        Hausjka tavata pitkästä aikaa:o)))))
        Mä pääsen naatiskelemaan illalla perinteisestä koulun joulujuhlasta...Joulumieli voi löytyä vaik sieltä:o))))))

        hakemaan sitä mieltä sieltä


      • quistis
        exäkin kirjoitti:

        hakemaan sitä mieltä sieltä

        rakastaa tytärtään:o)) Joulumieltä Sinullekkin:o)))))


      • emme
        quistis kirjoitti:

        rakastaa tytärtään:o)) Joulumieltä Sinullekkin:o)))))

        yhtään epäile päivänselvää juttua


      • quistis
        emme kirjoitti:

        yhtään epäile päivänselvää juttua

        Onks teitä montakin??


      • vakkarit ja
        quistis kirjoitti:

        Onks teitä montakin??

        minä höhlä


      • quistis
        vakkarit ja kirjoitti:

        minä höhlä

        kirjoitat kaikkien puolesta....Niin...Mut mä ymmärrän...:o) Nyt heips...töihin!!


      • tällaiset asiat
        quistis kirjoitti:

        kirjoitat kaikkien puolesta....Niin...Mut mä ymmärrän...:o) Nyt heips...töihin!!

        harvoin isät vihaavat lapsiaan


      • kyllä nyt
        tällaiset asiat kirjoitti:

        harvoin isät vihaavat lapsiaan

        tunnen yhteenkuuluvuuden tunnetta ja uskon että kaikki yhtyvät minun sanoihini ja tiedät nyt sinäkin tuon asian


    • Carmencita

      Typy, Ja Erittäin Mukavaa Joulua Kaikelle Huuhaa Kansalle!!!!!!

    • huomentaaaaaaaa........=:0))))))))))))))))))))

    • miskak_evk

      kaikille tasapuolisesti...

    • Alien-8

      typylle ja muille ystäville tasapuolisesti:)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe