Missä viipyy SavoRULESin iki-ihanat veistelyt, olen odotellut niitä jo viidettä päivää :-(
Työpäivät sujuivat aina niin rattoisasti ja sai vähän hymyä huulille kun niitä tarinoita luki.
Alkaisitko kirjoitella lisää pikkuhiljaa, sinä päiviemme pelastaja? Pliis.....
ja hyvää joulua SavoRULESille ja muillekin savonlinnalaisille.
Missä viipyy
9
1424
Vastaukset
- ovat
samaa olen myös odotellut, ei ole hetkeen kuulunut mitään. Eikä ole kuulunut muistakaan hyvistä mitään.
- savossakin
Voipi olla pitkällä reissulla ilman läppäriä tai
misukat ei päästä näpelöimään muita koneita ;)
fiilikset peliin vaan joka heppu ja dooris!- Mielensäpahoittanut
Minusta kun se SavoRULEs tuntuu tämän kaupunkipalstan sielulle ja on koossapitävä voima varsinkin ihanalla huumorintajullaan.
Työkavereidemme kanssa ollaan näitä turinoita täällä luettu ja naurettu vedet silmissä sen ihanan miehen tarinoille.
Nyt niitä ei ole näkynyt ja töissä on huomattavasti ankeampaa. No lomat alkaa joten ei siinä mitään mutta toivottavasti saamme nauttia huumorista jälleen vuodenvaihteessa.
Terkkuja SavoRULEsille koko työpaikkamme tytöiltä!! =oD
- on koulut päättynyt
ja on lähtenyt vanhempiensa luo joulun viettoon maalle, eikä siellä oo tietokonetta tahi kirjastoa!!
- kukkanen
Mitä, kuka häveyksissä? Onko SavoRULES sama kuin se Savonmies, vai mikä tää juttu on? Muutama viikko tyhjiössä oon ollu (kone sökö) ja täällä sit porukat tipotiessään.
Jospa tilanne normalisoituu tai puheenaiheet paranee, kenties. Poissaolooni on erittäin hyvä syy, nimittäin olin lomailemassa ja bongailin kauniita naisia erään upean rantamökin terassilla.
Katsos kun pitää se vapaata olla Sawon kunkullakin, eihän se sovi että vain tavalliset ihmiset lomailevat.
Mutta rauhallisestihan tuo on joulu täälläkin sujunut ilman minuakin, ainoastaan muutama eksynyt pikkumies Hämeen suunnasta on jolkottanut omituisia juttujaan jostain hämäläisten suosikkivalsseista.
Miten lie pojilla onnistunut valssaus siinä tutussa asennossa?- Jarp-pa
Olisit vaan pysynytkin siellä hämeessä tanssimassa vaakatangoa niden kavereidesi lahden orhien kanssa.
Jarp-pa kirjoitti:
Olisit vaan pysynytkin siellä hämeessä tanssimassa vaakatangoa niden kavereidesi lahden orhien kanssa.
En minä ole käynyt missään mitään tanssimassa.
Muutenkaan ei tuollaiset hommelit kuulu harrastuksiini.
Oletkos sinä sitten useinkin tanssipäällä hevosten kanssa? Ja kelpaako sinulle vain lahtelainen hevonen ja orhiko se olla pitää?- täällä taas
SavoRULES kirjoitti:
En minä ole käynyt missään mitään tanssimassa.
Muutenkaan ei tuollaiset hommelit kuulu harrastuksiini.
Oletkos sinä sitten useinkin tanssipäällä hevosten kanssa? Ja kelpaako sinulle vain lahtelainen hevonen ja orhiko se olla pitää?Niitä perkuleen lomia ei sitte vietetä ilman meitä
firman pupusia, onks selevä?
*hurjaa pussssssssssssaaaaaauuuuuussssttttttaaaaaa*
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683