mukava työ

vlvl

minulla on mukava työ! palkka on suth pieni, mutta ei se haittaa!

2

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä sama juttu

Olin opiskelujen jälkeen "hautautuneena konttoriin" ja tietokoneiden ääreen yksinäispakertajana useamman vuoden. Toisen unelmatyö ehkä, kun liksakin ihan jees ja hyvät säännölliset työajat plus ihan mielenkiintoiset työtkin, mutta mitta vain tuli täyteen. Loppujenlopuksi jälleen erään määräaikaisen lopuksi ja kuitenkin taas 2 vuoden jatkon ollessa edessä tein radikaalin ratkaisun, enkä kirjoittanut uutta sopimusta.

Siirryin kylmiltään täysin uudelle alalle asiakaspalveluhommiin työhön, joka hiukkasen oli jo sivunnut aiempaa työnkuvaa. Nyt ollut vajaan vuoden, palkka on selvästi pienempi (tosin kakkostyökeikat ihan ok tasapainottavat talouden, lisää aikaa toki vaatii kuin yksi ainut vakiduuni) ja moni tuttu pitää hulluna vaihdoksen takia, mutta itselleni tuli piste vastaan, että pakko tehdä oman jaksamisen takia jotakin muuta tehdä.

Ja sinällään puolensa ja puolensa, toinen oli määräaikaista määräaikaisen perään, enemmän todennäköistä on, että joku kerta pätkän jälkeen hommat loppuvat kuin olisivat jatkuneet. Tämä sitten taas vakituinen ja vaikka itse sanonkin ja vielä nykypäivänä niin työnantaja taho sellainen, että työ on vakituinen ja tällä alalla eivät hommat lopu, työvoimapula on aidosti kova.

Joskus elämässä tarvii tehdä valintoja.

• mitä teet

..haluun kovasti hakeutua myös vakkari työhön, palkka ei tärkein, vaan olosuhteet. Nimimerkillä pari vuotta työtön joka oikeesti haluaa töihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109