miten pääsee siläpusseista eroon! olen 15 wee poika ja mulla on yhtä kookkaat silmäpussit ku jollain 50 tyypillä! Ne on kasvaneet kasvamistaan ainakin 5 vuotta! kärsin unettomuudesta(saattaa olla yksi syy pusseihin) ja syön unilääkkeitä.
Liikun ulkona yleensä noin 4-7 tuntia päivässä, ja nukun keskimäärin 7½ tuntiä yössä.
Muilla perheen jäsenillä ei ole silmäpusseja! Miksi minulla on! en kehtaa rueta mitää rasvoja tai lääkkeitä käyttämään silmäpussien hävittämiseksi ,tai mitään mitä muut perheen jäsenet huomaisivat huomaavat.
Mitään konsteja silmäpussien hävittämiseen?
Silmäpussit !
5
3436
Vastaukset
- pusseihin
Älä syö suolaa, varo piilosuolaa. Älä käytä alkoholia. Nuku hyvin, mutta älä vatsallasi.
Voisi olla myös joku maksa- tai aineenvaihdunnan sairaus, koska ei 15-vuotiaalla voi olla yhtä isoja silmäpusseja kuin aikuisella. Ilmeisesti ruokavaliosi on tyyliin sipsejä, ranskalaisia ja hampurilaisia, koska ruokavalio vaikuttaa ulkonäköön selkeästi. Nuo unilääkkeet voivat myös aiheuttaa ihan mitä vaan, kannattaa hankkiutua niistä eroon. - ellei pahempi
joo mullakin on ihan syntymästä asti ollu silmäpussit enkä saa millään pois... :( ja viellä näkyy veri suonikin siinä... häiritsee mua pahasti.. mut kyl mä mun mielestä ihan ok näkönen kundi oon.. ja oon saanu muijilta kommenttejakin paljon... mut silti haluaisin saada ne pois.. jos joku vaan tietää keinon niin olisin onnellinen...
- Seeing is Believing Multi b...
Kosteuttava, nopeasti imeytyvä silmänympärysvoide. Laskee silmänympärysalueen turvotusta, vaalentaa ihoa ja silottaa juonteita. Kannattaa kokeilla
- pussit
Seeing is Believing Multi b... kirjoitti:
Kosteuttava, nopeasti imeytyvä silmänympärysvoide. Laskee silmänympärysalueen turvotusta, vaalentaa ihoa ja silottaa juonteita. Kannattaa kokeilla
Sama ongelma oli aikoinaan eikä lopuksi enään tehokkaat silmänympärysvoiteetkaan auttaneet. Alkoi tympiä kulkemaan silmäpussien kanssa väsyneen näköisenä ja päädyin ainoaan ratkaisuun, joka auttaa. Eli menin alaluomileikkaukseen ja pussit hävisivät. Maksaa vajaat 1500 euroa, mutta kannatti.
- jooh.. :S
mä oon 14 vuotias likka.. mullaki on silmäpussit. ne on TOSI ärsyttävät.. ja ne näkyy aina ku valo tulee sivuilta tai suoraan ylhäält. mul ei oo sellasii silmäpusseja mut sellaset "juonteet" mitkä menee tost silmän sisänurkast alas viistoon posken päälle. ne on TODELLA ärsyttävät! näytän ihan hirveeltä.. oon aina halunnu ne pois.. mut mikään ei auta. oon saanu äidiltäni ne..silläkin on turvotusta silmien ympärillä. mutta neuvoisin että juo illalla runsaasti vettä äläkä nuku vatsallasi. nuku tarpeeksi mutta älä liikaa! älä syö suolaista illalla äläkä muutenkaan paljoa. näytän aina uniselta kun herään. mutta menen aina huuhtelemaan naamani kylmällä vedellä aamuisin . kyll se siitä. onks sul sellaset "Juonteet" mitkä mullaki on.. vai onks sul sellaset silmän ulkonurkasta sisänurkkaan? kommenttii niist mun unipusseista. (silmien sisänurkasta alaspäin silmien ulkonurkkaan poskien päälle) joo. se on noloo ku on tollaset unipussit mut koita selvii.. et oo ainoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1365531HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164815Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu864000Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty863437Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido683151Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert351892- 471815
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t801547- 141438
- 191374