Metallica

kotisivuilla

katsottavissa videonpätkä, jossa höpötellään niitä näitä. Uuden albumin pitäis tulla päivänvaloon loppuvuodesta 2006. Minkähänlaista tällä kertaa?????

18

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inaf

      Toivottavasti tavoiteltaisiin 80-luvun Metallicaa, Mutta toisaalta "uusi Black Albumikin olisi ihan mukavaa kuunneltavaa.
      Ei siinä mitään kuhan eivät tee Mitään ReLoadin tai Angerin tyylistä levyä.

    • Varmaankaan tule mitään. Aikalailla kuopattu yhtye.

      • True Believer

        ... yhä paras livebändi metallin saralla.


      • True Believer kirjoitti:

        ... yhä paras livebändi metallin saralla.

        Tyhmän näköistä kun Hetfield pitää soittaessaan hattua päässä ja ei muutenkaan mikään erikoinen lavashow.


      • True Believer
        hell_patrol kirjoitti:

        Tyhmän näköistä kun Hetfield pitää soittaessaan hattua päässä ja ei muutenkaan mikään erikoinen lavashow.

        ... nämä ovat makuasioita, toinen pitää äidistä ja toinen sen tyttärestä. En oo koskaan tehnyt lakista osaa lavashowta.

        Kaikki tärkeimmät mainstream- ja useimmat underground-metallibändit on nähty livenä. Henk.kohtaisesti pidän jotain Iron Maidenia paljon kuopatumpana tekeleenä kuin Metallicaa. Vaikka molemmat bändit olisivat lopettaneet levytuotantonsa 10 vuotta sitten (siis Maiden ennen best-of:a ja Metallica ennen Loadia), mitään korvaamatonta ei olisi metallimaailma menettänyt. Kuitenkin Metallica vetää uskomattomia livekeikkoja helvetinmoisella asenteella (Helsinki 2004, esimerkiksi) ja uskon, että se vielä palaa juurillensa ja tekee kunnon thrash-albumin.

        Hetfieldin ääni, ennen kaikkea muuta asenne, pyrotekniikka, valot, tunnelma, fanien haltuunottaminen ja laulattaminen, that's it, 'Tallica boys are here to play you some heavy fucking metal!

        Jos vokaalisteja mitataan kriteereillä ennennäkemätön esiintymisasenne, ääni ja komppikitara, Hetfield on ykkönen. (mielipiteeni)


      • Hellu-Putroll
        hell_patrol kirjoitti:

        Tyhmän näköistä kun Hetfield pitää soittaessaan hattua päässä ja ei muutenkaan mikään erikoinen lavashow.

        Ihan surkea livebändi on joo, jos kerran on jollakin hattu päässä. King Diamond on vielä surkeampi live-esiintyjä, koska sillä on isompi hattu. Ja mietis Slashia sitten!


      • Hellu-Putroll kirjoitti:

        Ihan surkea livebändi on joo, jos kerran on jollakin hattu päässä. King Diamond on vielä surkeampi live-esiintyjä, koska sillä on isompi hattu. Ja mietis Slashia sitten!

        Joo mutta ne on tehnyt sitä ihan alusta asti. Se on osa pukeutmistyyliä, mutta Hetfield on selvästi ottanut vaikutteita jostain nu metal kakasta ja tollasesta. Mietikää nyt itse sitä Ja Maiden ei ole kyllä todellakaan kuopatumpi. Niiltähän tulee koko ajan samanlaista laatua kun taas Metallica yrittää ihan väkisin vääntää materiaalia.


      • Hullu_Putrolla
        hell_patrol kirjoitti:

        Joo mutta ne on tehnyt sitä ihan alusta asti. Se on osa pukeutmistyyliä, mutta Hetfield on selvästi ottanut vaikutteita jostain nu metal kakasta ja tollasesta. Mietikää nyt itse sitä Ja Maiden ei ole kyllä todellakaan kuopatumpi. Niiltähän tulee koko ajan samanlaista laatua kun taas Metallica yrittää ihan väkisin vääntää materiaalia.

        Joo, onhan Maidenin laatu tasaista, kun julkaisevat samoja livepätkiä eri järjestyksessä pari kertaa vuodessa...

        King Diamondin keikkavaatetukseen ei ole hattu kuulunut koko aikaa, vasta 90-luvulla tuli mukaan. Eli paska esiintyjä ja paskaa musiikkia, koska käyttää hattua keikalla. Ja koskettimia musiikissaan, kuvottavaa.


      • Hullu_Putrolla kirjoitti:

        Joo, onhan Maidenin laatu tasaista, kun julkaisevat samoja livepätkiä eri järjestyksessä pari kertaa vuodessa...

        King Diamondin keikkavaatetukseen ei ole hattu kuulunut koko aikaa, vasta 90-luvulla tuli mukaan. Eli paska esiintyjä ja paskaa musiikkia, koska käyttää hattua keikalla. Ja koskettimia musiikissaan, kuvottavaa.

        Live levyjä tulee maidenilta paljon, mutta tarkotin ihan studiolevyjä. Ne on kaikki hyviä.

        Se hattu kuitenkin palvelee Kingin pukeutumistyyliä se ei ole mikään talvihattu hoppareitten tyyliin. Eikä Metallica ole koskaan ollut mitenkään bändi joka panostaa pukeutumiseen toisin kuin King diamond. Ja minusta koskettimet sopii musiikkiin jos niitä käytetään oikein. Rammsteinissa on juuri sellasia huonoja koneääni jotka ei minua miellytä ainakaan yhtään.


      • moottöriperse
        hell_patrol kirjoitti:

        Joo mutta ne on tehnyt sitä ihan alusta asti. Se on osa pukeutmistyyliä, mutta Hetfield on selvästi ottanut vaikutteita jostain nu metal kakasta ja tollasesta. Mietikää nyt itse sitä Ja Maiden ei ole kyllä todellakaan kuopatumpi. Niiltähän tulee koko ajan samanlaista laatua kun taas Metallica yrittää ihan väkisin vääntää materiaalia.

        Eli jos pitää pipoa päässä, on ottanut vaikutteita nu-metalista? :D no joojoo, tuskin nyt ihan sitä tarkoitit... Mutta Hetfield kyllä tunnetusti vihaa räppiä ym... älkääkä nyt alkako itkemään mistään stangeristä.


      • Iron Man
        True Believer kirjoitti:

        ... nämä ovat makuasioita, toinen pitää äidistä ja toinen sen tyttärestä. En oo koskaan tehnyt lakista osaa lavashowta.

        Kaikki tärkeimmät mainstream- ja useimmat underground-metallibändit on nähty livenä. Henk.kohtaisesti pidän jotain Iron Maidenia paljon kuopatumpana tekeleenä kuin Metallicaa. Vaikka molemmat bändit olisivat lopettaneet levytuotantonsa 10 vuotta sitten (siis Maiden ennen best-of:a ja Metallica ennen Loadia), mitään korvaamatonta ei olisi metallimaailma menettänyt. Kuitenkin Metallica vetää uskomattomia livekeikkoja helvetinmoisella asenteella (Helsinki 2004, esimerkiksi) ja uskon, että se vielä palaa juurillensa ja tekee kunnon thrash-albumin.

        Hetfieldin ääni, ennen kaikkea muuta asenne, pyrotekniikka, valot, tunnelma, fanien haltuunottaminen ja laulattaminen, that's it, 'Tallica boys are here to play you some heavy fucking metal!

        Jos vokaalisteja mitataan kriteereillä ennennäkemätön esiintymisasenne, ääni ja komppikitara, Hetfield on ykkönen. (mielipiteeni)

        Ilmeisesti se asenne, on sun mielestä sitä että on helvetin vihainen, ja seisoo lavalla tolella leveässä haara-asennossa...

        Muutahan tuo metallica ei ole pystynyt tuottamaan, sitten master of puppetsin joka oli loistavaa musaa.


      • ...
        hell_patrol kirjoitti:

        Live levyjä tulee maidenilta paljon, mutta tarkotin ihan studiolevyjä. Ne on kaikki hyviä.

        Se hattu kuitenkin palvelee Kingin pukeutumistyyliä se ei ole mikään talvihattu hoppareitten tyyliin. Eikä Metallica ole koskaan ollut mitenkään bändi joka panostaa pukeutumiseen toisin kuin King diamond. Ja minusta koskettimet sopii musiikkiin jos niitä käytetään oikein. Rammsteinissa on juuri sellasia huonoja koneääni jotka ei minua miellytä ainakaan yhtään.

        Pidä Megadeth-fanipoika turpasi kiinni, ei kaikkien mielestä Megadeth ole paras bändi, joten turhaa sinä täällä Metallicaa kritisoit. Megadeth myi itsensä aivan samalla tavalla kuin Metallicakin.
        sama helvetin juttu joka megadeth-fanin kanssa.
        Ja kukas joutui turvautumaan kristinuskoon? Kyllä, Dave mustaine.

        Metallica oli 80-luvulla maailman paras, raskain, ja erityisesti livenä paras metallibändi ja sitä sinun fanboy kommenttisi eivät voi pyyhkiä mihinkään.


      • misantropi
        ... kirjoitti:

        Pidä Megadeth-fanipoika turpasi kiinni, ei kaikkien mielestä Megadeth ole paras bändi, joten turhaa sinä täällä Metallicaa kritisoit. Megadeth myi itsensä aivan samalla tavalla kuin Metallicakin.
        sama helvetin juttu joka megadeth-fanin kanssa.
        Ja kukas joutui turvautumaan kristinuskoon? Kyllä, Dave mustaine.

        Metallica oli 80-luvulla maailman paras, raskain, ja erityisesti livenä paras metallibändi ja sitä sinun fanboy kommenttisi eivät voi pyyhkiä mihinkään.

        No mitä helvetin väliä on Mustainen uskoon tulolla? Eikö se nyt saatana ole aivan sama miten saa itselleen sen elämän maistumaan taas? Metallica & Megadeth eivät myyneet itseään, vaan tekivät musiikkia, jota halusivat... Perkeleen tyhmät "hevarit" ovat vittuuntuessaan tuon "faktan" keksineet, kun Whiplashin sijasta tulikin Nothin else mattersia ym.

        Ihminen, joka kuuntelee pelkkää heviä on loppujen lopuksi aivan vitun tyhmä ja yksinkertainen, kuten perverssor ym jullit täällä...


    • randy

      Odotetaan mielenkiinnolla ja katsotaan mitä tulee.

      • Metallica fani

        toivottavasti tuo uusi levy ei olisi samanlaista shittiä kuin esim. st.anger! minun mielestäni kaikki levyt ennen st.angeria olivat vähintään mahtavia, mutta tuo st.anger ei oikein "iske"! pistäisivät edes pariin uuteen kipaleeseen soolot! nuo kannulta kuulostavat rummutkin ovat tylsän kuuloiset st:ssä! 80-luvulla tehdyt levyt ovat parhaimpia!


    • Iso Hoo

      Mä uskon, että kun miehet rupee pehmenemään, niin se uho vähän hippuu ja esiin tulee se luovuus taas, mikä Metallicalla on aina ollut.
      Odotan Metallican parasta parasta.... toivottavasti en pety......... no en pety!!!

    • Jaymzz

      niin tulossa olisi kill 'em all tyyppinen thrash-levy....Kirk heitti tollasen kommentin...

    • dvsv

      metallica on silti paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe