Olis tarvetta tietää, et paljonko on sairaankuljettajan palkka tätä nykyä? Onko paikkakuntakohtaisia eroja? Jos niin, paljonko se on Pohjois-Savon alueella?
Sairaankuljettajan palkka
9
7365
Vastaukset
- Kuten
sairaalankin sisällä, paitsi palkat ovat vielä paskempia. Vittu ei tätä paskatyötä kannata näillä rahoilla tehdä, perkele!
- Se sama
...ei mua paljoo auttanu. En oo alalle hakeutumassa, kyse ois nyt ollu ihan muusta..
- Pasi
Peruspalkkani ilman vuorolisiä 1630€/kk brutto
- Entäs oikeasti?
Mitäs se on kaikkineen lisineen?
- Pasi
Entäs oikeasti? kirjoitti:
Mitäs se on kaikkineen lisineen?
Vaihtelee 1900-1950€/KK välillä ja bruttotuloista puhun joten ei hääppöinen liksa. Miettikää nuoret muuta työtä kuin tätä.
- doka
Pasi kirjoitti:
Vaihtelee 1900-1950€/KK välillä ja bruttotuloista puhun joten ei hääppöinen liksa. Miettikää nuoret muuta työtä kuin tätä.
sairaanhoitajana palkka sairaankuljetuksessa noin 1650 ekee/kk... ilman mitään lisiä. hoitotaso suoritettu. käteen jää 1200 joka kuukausi sama. ei hääppönen.
- tapis
doka kirjoitti:
sairaanhoitajana palkka sairaankuljetuksessa noin 1650 ekee/kk... ilman mitään lisiä. hoitotaso suoritettu. käteen jää 1200 joka kuukausi sama. ei hääppönen.
noniin.. mulla kaupungin palveluksessa 1 ikälisällä(joka on n90e) palkka on vuorolisineen noin 2800-2900e brutto ja käteen jää minun veroprosentilla noin 2100-2200e. teen 1vrk töitä ja 3 vapaata rytmillä..olen lääkintävahtimestarin virassa.siis tuohon palkkaan ei ole tuntiakaan ylitöitä..joten ihan kohtuu palkka, varsinkin kun en asu etelä-suomessa..ja on tykkään työstäni kohta kymmenen vuoden jälkeenkin.. olen siis hoitoalan ihminen en palomies, niillä on huonommat palkat, ehkä peruspalkka 200 huonompi..
- Kiinnostunut__
tapis kirjoitti:
noniin.. mulla kaupungin palveluksessa 1 ikälisällä(joka on n90e) palkka on vuorolisineen noin 2800-2900e brutto ja käteen jää minun veroprosentilla noin 2100-2200e. teen 1vrk töitä ja 3 vapaata rytmillä..olen lääkintävahtimestarin virassa.siis tuohon palkkaan ei ole tuntiakaan ylitöitä..joten ihan kohtuu palkka, varsinkin kun en asu etelä-suomessa..ja on tykkään työstäni kohta kymmenen vuoden jälkeenkin.. olen siis hoitoalan ihminen en palomies, niillä on huonommat palkat, ehkä peruspalkka 200 huonompi..
Oletko töissä yksityisellä, vai julkisella (pelatuslaitos ym.)?
- Kiinnostunut__
tapis kirjoitti:
Vastaushan kysymykseeni viestissäsi löytyikin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760