Olis tarvetta tietää, et paljonko on sairaankuljettajan palkka tätä nykyä? Onko paikkakuntakohtaisia eroja? Jos niin, paljonko se on Pohjois-Savon alueella?
Sairaankuljettajan palkka
9
7362
Vastaukset
- Kuten
sairaalankin sisällä, paitsi palkat ovat vielä paskempia. Vittu ei tätä paskatyötä kannata näillä rahoilla tehdä, perkele!
- Se sama
...ei mua paljoo auttanu. En oo alalle hakeutumassa, kyse ois nyt ollu ihan muusta..
- Pasi
Peruspalkkani ilman vuorolisiä 1630€/kk brutto
- Entäs oikeasti?
Mitäs se on kaikkineen lisineen?
- Pasi
Entäs oikeasti? kirjoitti:
Mitäs se on kaikkineen lisineen?
Vaihtelee 1900-1950€/KK välillä ja bruttotuloista puhun joten ei hääppöinen liksa. Miettikää nuoret muuta työtä kuin tätä.
- doka
Pasi kirjoitti:
Vaihtelee 1900-1950€/KK välillä ja bruttotuloista puhun joten ei hääppöinen liksa. Miettikää nuoret muuta työtä kuin tätä.
sairaanhoitajana palkka sairaankuljetuksessa noin 1650 ekee/kk... ilman mitään lisiä. hoitotaso suoritettu. käteen jää 1200 joka kuukausi sama. ei hääppönen.
- tapis
doka kirjoitti:
sairaanhoitajana palkka sairaankuljetuksessa noin 1650 ekee/kk... ilman mitään lisiä. hoitotaso suoritettu. käteen jää 1200 joka kuukausi sama. ei hääppönen.
noniin.. mulla kaupungin palveluksessa 1 ikälisällä(joka on n90e) palkka on vuorolisineen noin 2800-2900e brutto ja käteen jää minun veroprosentilla noin 2100-2200e. teen 1vrk töitä ja 3 vapaata rytmillä..olen lääkintävahtimestarin virassa.siis tuohon palkkaan ei ole tuntiakaan ylitöitä..joten ihan kohtuu palkka, varsinkin kun en asu etelä-suomessa..ja on tykkään työstäni kohta kymmenen vuoden jälkeenkin.. olen siis hoitoalan ihminen en palomies, niillä on huonommat palkat, ehkä peruspalkka 200 huonompi..
- Kiinnostunut__
tapis kirjoitti:
noniin.. mulla kaupungin palveluksessa 1 ikälisällä(joka on n90e) palkka on vuorolisineen noin 2800-2900e brutto ja käteen jää minun veroprosentilla noin 2100-2200e. teen 1vrk töitä ja 3 vapaata rytmillä..olen lääkintävahtimestarin virassa.siis tuohon palkkaan ei ole tuntiakaan ylitöitä..joten ihan kohtuu palkka, varsinkin kun en asu etelä-suomessa..ja on tykkään työstäni kohta kymmenen vuoden jälkeenkin.. olen siis hoitoalan ihminen en palomies, niillä on huonommat palkat, ehkä peruspalkka 200 huonompi..
Oletko töissä yksityisellä, vai julkisella (pelatuslaitos ym.)?
- Kiinnostunut__
tapis kirjoitti:
Vastaushan kysymykseeni viestissäsi löytyikin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014898Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652371- 1251690
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271443Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121075
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73916- 100843