Gallup

mie vaa

Kerro työnimikkeesi ja se kuinka suurella verotusarvolla varustetun auton voit työn puolesta saada.

32

17089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisuli

      aluepäällikkö,700€ autoetu/kk

      • Piirimyyjä

        Minulla BMW 750 automatic, synntronnic,luxuriös 247 hummaa nokalla. En ole kysellyt mitä maksaa, asiaakkkaat kkyllä ällistyy kun kurvaann pihaan trasselia myymään


      • Auto miestä myöten
        Piirimyyjä kirjoitti:

        Minulla BMW 750 automatic, synntronnic,luxuriös 247 hummaa nokalla. En ole kysellyt mitä maksaa, asiaakkkaat kkyllä ällistyy kun kurvaann pihaan trasselia myymään

        Niin ja sitten minun PMW:ssä on nahkajakkarat ja reikä katossa


      • oaan kirttoaajaa
        Piirimyyjä kirjoitti:

        Minulla BMW 750 automatic, synntronnic,luxuriös 247 hummaa nokalla. En ole kysellyt mitä maksaa, asiaakkkaat kkyllä ällistyy kun kurvaann pihaan trasselia myymään

        Ylintä johdohenilö. fimann paekttiutopemari. ei travi mjaksa mittä.


    • maxi

      Vientijohtaja, 920€/kk.

    • Jussuf

      Mina tyonantaja minule Suzuki Alto. On hyvä auto ja nopea. Saada ajaa loma.

    • kulkee kova

      minu kotipizzan micra olla minu hyva auto. mahtu moni pizza takaluukku. palkka minä saa pizza, hyvaa.

    • Nimetön

      myyntiedustaja, saa valita auton kuin auton. Ei ole ylärajaa.

    • omalla

      autolla. vaihdan kerran vuiodessa.

      • mersu

        Osta stadista sellanen auto jota sun ei tarvi joka vuosi vaihtaa, ja vuorovapaille ( joita me oikeat työMIEHET sanomme normaaliajaksi tahi vapaa-ajaksi) toinen AUTO. Niillä olisi ehkä kiva kurvailla pikkukylässä sitten kun on ne vuorovapaat ,ja vastaan tulisi kuin toisia vuorovapailla olevia, siis niitä samoja makkaranpurijoita joitten kanssa vietät laatuaikaa "työ"paikallasi.Voisitte sitten puhua taas samoja asioita kuin aina...Raasu.


    • Ei verotusarvoa

      ilimasta hommaa ku lasketaan työkaluksi. aevan mahtawa homma!!!tosin hiase mutta silti...

    • gjkffgk

      Saan joka työpäivä lähteä isolla autolla ja ajella pitkin maailmaa. Illalla tai reissun päätyttyä ei edes tarvitse omalla rahalla tankata vaan suoraan talon mittarista tankki täyteen. Ja ajatelkaa joka toinen perjantai vielä pieni palkka kaiken tämän lisäksi.....

    • Johanna

      Oma auto tai yhteinen itse maksettava (tietysti) kulkupeli, tapa.... töistä palkkana hyvä mieli ja pieni palkka. Siinpä ne -etuudet, toisin kuin monilla.
      Ja mikä parasta jos haluaa uuden auton - lisää lainaa!

    • eetu

      työtön auto ja vapaat bensiinit. oletteko kateellisia?

    • juzzz

      business controller 650 eur/kk

    • urakka laskija

      omalla ajelen työ ajot, noin 40 000 km vuodessa.
      Kilometrikorvauksen saan, työnantaja maksaa naftat,auton huollot ja uudet talvi kiekot joka syksy ja kesärenkaat keväisin. Ei yhtään paha diili...

      • nortti

        Toivottavasti maksat myös verot, jos kerran km-korvauksen lisäksi saat vielä muuta hyvää.


    • Pepa

      ....kun sama mitä tänne kirjoittaa niin jonkun pitää panna pelleilyksi ja en ymmärrä jos ei autoetua ole miks pitää vastata jotain paskaa...itselläni 700 sarjan bmw kun joutuu olemaan tien päälä n.80000 vuodessa oppii arvostamaan mukavuutta,varsinkin kun on yrittäjä ja oma pomonsa.

      • Pakolaine

        Mulla huva autoedu Mina saaha kuntasosialitoimsto paljo raahaa ne osta mulle muos auto ja siihe polttoaine . Mina senkun ajelen pitkipaivaa kierrella kirputoreja myyda varastettutavara. mina tulla rikkaaksi taalla suomesa. Lahta sitte pois ku paljo rahaa mulla.


      • Tavat kunniaan

        Kun haluaa kommunikoida niin, että viesti luetaan loppuun, on jätettävä alatyylin ilmaisut pois. Niitä voi käyttää omasssa, samantasoisessa kaveripiirissä suullisesti (muttei kovin äänekkäästi)


      • Työtä vieroksuva

        Oletko taksirenki vai tietarkastaja. Muutenhan ei voi ajaa noin paljon, ei siinä muuta ehdi tekemäänkään, jos ei tee ylitöitä


      • eetu

        kateellinen vai, siksikö moinen kommentti?


    • Varakas

      Ajan omistamallani 500-sarjan mersulla. Vaihdan aina kun pitäisi huollattaa, antaa jonkun muun maksaa huollot, ovat niin hinnakkaitakin

      • Mahan muttuja

        Minä yksin aja fiat 600 toopolino. Kuiva ja lammin talvineuvo. Maksa vain 1000 oiro kuukausia


      • sarja

        Mikähän se 500 -sarja on? Tarkemmin! Montako mallia ,kerroppa vai... etkö tiedä ? Pönttö.


    • Tj.

      Mielestäni autoetu yleensäkin on asia,josta järkevän ihmisen pitäisi ymmärtää kieltäytyä ja ottaa etu ehdottomasti palkkana tai optioina. Poikkeuksena ehkä todella paljon ajavat edustajat tms.

      • Aluemyyntipäällikkö

        kanssasi. Varsinkin, jos ajaa paljon työajoa, niin siloin kannattaa ajaa omalla. Kaikki tietysti kannattaa suhteuttaa privaattiajon määrään. Omalla kohdalla ajan työajoa, josta voin laskuttaa yritystä 30 tkm vuodessa ja privaattiajo on hyvin vähäistä. Toisaalta, jos ajattelet yrityksen kannalta, niin asia muuttuu... Mutta olet oikeassa, jos työajo on vähäistä, niin silloin ei todellakaan kannata ottaa autoetua. Poikkeuksena ihminen, joka ajaa paljon privaattiajoa.


      • Fiat UUno
        Aluemyyntipäällikkö kirjoitti:

        kanssasi. Varsinkin, jos ajaa paljon työajoa, niin siloin kannattaa ajaa omalla. Kaikki tietysti kannattaa suhteuttaa privaattiajon määrään. Omalla kohdalla ajan työajoa, josta voin laskuttaa yritystä 30 tkm vuodessa ja privaattiajo on hyvin vähäistä. Toisaalta, jos ajattelet yrityksen kannalta, niin asia muuttuu... Mutta olet oikeassa, jos työajo on vähäistä, niin silloin ei todellakaan kannata ottaa autoetua. Poikkeuksena ihminen, joka ajaa paljon privaattiajoa.

        Sepä selvisi kertakaikkiaan


    • dfhz<dhzdfgn

      Lentäjä Volvo V70 1200eur/kk

    • Valto

      löpöllähän mie ajjan,se ku ei pal maksa sillä valtolla ei oo rahhaa,ja mitä siitä vaikka jää kiinni,ei oo siltikään rahhaa.

      • jaris

        Mie meen vaimon kyydillä töihin ja takas. Eipä haittaa vaikka eilisen tarjouskeskipöhkö tuoksahtaa... Vain idiootti ajaa pöhnässä! Tai on työpaikalla ...Auton ostin uutena, käteisellä joten ei kuluja, kunen sillä aja niin ei tarvi tankata.Eikä renkaita vaihtaa , anoppi hoitaa ne asiat.


      • Civic 1.4
        jaris kirjoitti:

        Mie meen vaimon kyydillä töihin ja takas. Eipä haittaa vaikka eilisen tarjouskeskipöhkö tuoksahtaa... Vain idiootti ajaa pöhnässä! Tai on työpaikalla ...Auton ostin uutena, käteisellä joten ei kuluja, kunen sillä aja niin ei tarvi tankata.Eikä renkaita vaihtaa , anoppi hoitaa ne asiat.

        -89, 16V, valkonen ja sit siin on sellanen vauhtiviiva kyljes!! 100€/kk
        uudet stereot sain kans...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe