Punaisia pisteitä rinnassa...

kysytään ny

Onko tietoo? Mulla on ollu jo jonkin aikaa siellä täällä rinnassa ja vatsassa pieniä punaisia pisteitä. Ei kutia eikä muutakaan haittaa. Onko tietoo mitä nää on?

12

10586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysinterve

mulla ihan sama, taitavat olla finnejä.

• Minä vaan

Jos ne on pieniä punasia näppyjä nimenomaan rinnan ja vatsan alueella, luultavasti ovat hikinäppyjä. Tuuletusta ja suihkussakäyntiä suosittelen.

• ei oo
        Minä vaan kirjoitti:

Jos ne on pieniä punasia näppyjä nimenomaan rinnan ja vatsan alueella, luultavasti ovat hikinäppyjä. Tuuletusta ja suihkussakäyntiä suosittelen.

EI OO MITÄÄN HIKINÄPPYJÄ, OON SUIHKUINTOILIJA EIKÄ NE MUUTENKAAN OO SELLASIA FINNIN NÄKÖSIÄ, NE ON ENEMMÄN KUIN JOTAIN PISTEITÄ..JEP

• juu
        ei oo kirjoitti:

EI OO MITÄÄN HIKINÄPPYJÄ, OON SUIHKUINTOILIJA EIKÄ NE MUUTENKAAN OO SELLASIA FINNIN NÄKÖSIÄ, NE ON ENEMMÄN KUIN JOTAIN PISTEITÄ..JEP

mullakin on, ei niistä mitään haittaa oo.

• Minä vaan
        ei oo kirjoitti:

Ei hikinäpyt tarkota sitä ettet ikinä kävis suihkussa! Ite käyn 2 kertaa päivässä suihkussa, mutta työvaatteet ja työn luonne tuppaa hikoiluttamaan rinnan alueelta ja tulee hikinäppyjä.

• laturi2

Voi olla verenpurkaumia.. Esim seksin jäljeen löysin rinnoistani samantapaisia ei varmaan kauheen vaarallisia

• BLOOD IS LIFE

Jos ne sisältää verta voi olla veriluomia

• jeahchill

chill

• Itsellänikin on muutama pistemäinen verenpukauma.
      Googleta sanalla ´´petekia´´.

• fffgh

Voi olla hikinäppyjä tai hiki-ihottumaakin. Nämä eivät tarkoita sitä, ettei peseytyisi tai huolehtisi hygieniasta, vaan sitä, että iho on herkkä hikoamiselle. Minulla hiki-ihottumaa tuli säärisuojien alle puolen tunnin kevyienkin treenien jälkeen. Ei sitäsen enempää siihen herkistymiseen tarvita. Minulla se meni ohi itsestään, mutta jos ei muuta niin käy vaikka terveydenhoitajalla tai lääkärillä näyttämässä.

Tai kenties olet saamassa karvankasvua alueelle, jolloin karvatupen kehittyminen ja karvan ulostulo ärsyttää ihoa.

• Anonyymi

Onko sulla jo löhteny ne? Tiedän lähetit ton ajat sitten mutta saitko selville että mitä oli?

• Anonyymi

En tiedä itsekkään ,minulla on niitä myös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe