Punaisia pisteitä rinnassa...

kysytään ny

Onko tietoo? Mulla on ollu jo jonkin aikaa siellä täällä rinnassa ja vatsassa pieniä punaisia pisteitä. Ei kutia eikä muutakaan haittaa. Onko tietoo mitä nää on?

12

10267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysinterve

      mulla ihan sama, taitavat olla finnejä.

      • Minä vaan

        Jos ne on pieniä punasia näppyjä nimenomaan rinnan ja vatsan alueella, luultavasti ovat hikinäppyjä. Tuuletusta ja suihkussakäyntiä suosittelen.


      • ei oo
        Minä vaan kirjoitti:

        Jos ne on pieniä punasia näppyjä nimenomaan rinnan ja vatsan alueella, luultavasti ovat hikinäppyjä. Tuuletusta ja suihkussakäyntiä suosittelen.

        EI OO MITÄÄN HIKINÄPPYJÄ, OON SUIHKUINTOILIJA EIKÄ NE MUUTENKAAN OO SELLASIA FINNIN NÄKÖSIÄ, NE ON ENEMMÄN KUIN JOTAIN PISTEITÄ..JEP


      • juu
        ei oo kirjoitti:

        EI OO MITÄÄN HIKINÄPPYJÄ, OON SUIHKUINTOILIJA EIKÄ NE MUUTENKAAN OO SELLASIA FINNIN NÄKÖSIÄ, NE ON ENEMMÄN KUIN JOTAIN PISTEITÄ..JEP

        mullakin on, ei niistä mitään haittaa oo.


      • Minä vaan
        ei oo kirjoitti:

        EI OO MITÄÄN HIKINÄPPYJÄ, OON SUIHKUINTOILIJA EIKÄ NE MUUTENKAAN OO SELLASIA FINNIN NÄKÖSIÄ, NE ON ENEMMÄN KUIN JOTAIN PISTEITÄ..JEP

        Ei hikinäpyt tarkota sitä ettet ikinä kävis suihkussa! Ite käyn 2 kertaa päivässä suihkussa, mutta työvaatteet ja työn luonne tuppaa hikoiluttamaan rinnan alueelta ja tulee hikinäppyjä.


    • laturi2

      Voi olla verenpurkaumia.. Esim seksin jäljeen löysin rinnoistani samantapaisia ei varmaan kauheen vaarallisia

    • BLOOD IS LIFE

      Jos ne sisältää verta voi olla veriluomia

    • jeahchill

      chill

    • Itsellänikin on muutama pistemäinen verenpukauma.
      Googleta sanalla ´´petekia´´.

    • fffgh

      Voi olla hikinäppyjä tai hiki-ihottumaakin. Nämä eivät tarkoita sitä, ettei peseytyisi tai huolehtisi hygieniasta, vaan sitä, että iho on herkkä hikoamiselle. Minulla hiki-ihottumaa tuli säärisuojien alle puolen tunnin kevyienkin treenien jälkeen. Ei sitäsen enempää siihen herkistymiseen tarvita. Minulla se meni ohi itsestään, mutta jos ei muuta niin käy vaikka terveydenhoitajalla tai lääkärillä näyttämässä.

      Tai kenties olet saamassa karvankasvua alueelle, jolloin karvatupen kehittyminen ja karvan ulostulo ärsyttää ihoa.

    • Anonyymi

      Onko sulla jo löhteny ne? Tiedän lähetit ton ajat sitten mutta saitko selville että mitä oli?

    • Anonyymi

      En tiedä itsekkään ,minulla on niitä myös

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe