Onko tietoo? Mulla on ollu jo jonkin aikaa siellä täällä rinnassa ja vatsassa pieniä punaisia pisteitä. Ei kutia eikä muutakaan haittaa. Onko tietoo mitä nää on?
Punaisia pisteitä rinnassa...
12
10586
Vastaukset
- täysinterve
mulla ihan sama, taitavat olla finnejä.
- Minä vaan
Jos ne on pieniä punasia näppyjä nimenomaan rinnan ja vatsan alueella, luultavasti ovat hikinäppyjä. Tuuletusta ja suihkussakäyntiä suosittelen.
- ei oo
Minä vaan kirjoitti:
Jos ne on pieniä punasia näppyjä nimenomaan rinnan ja vatsan alueella, luultavasti ovat hikinäppyjä. Tuuletusta ja suihkussakäyntiä suosittelen.
EI OO MITÄÄN HIKINÄPPYJÄ, OON SUIHKUINTOILIJA EIKÄ NE MUUTENKAAN OO SELLASIA FINNIN NÄKÖSIÄ, NE ON ENEMMÄN KUIN JOTAIN PISTEITÄ..JEP
- juu
ei oo kirjoitti:
EI OO MITÄÄN HIKINÄPPYJÄ, OON SUIHKUINTOILIJA EIKÄ NE MUUTENKAAN OO SELLASIA FINNIN NÄKÖSIÄ, NE ON ENEMMÄN KUIN JOTAIN PISTEITÄ..JEP
mullakin on, ei niistä mitään haittaa oo.
- Minä vaan
ei oo kirjoitti:
Ei hikinäpyt tarkota sitä ettet ikinä kävis suihkussa! Ite käyn 2 kertaa päivässä suihkussa, mutta työvaatteet ja työn luonne tuppaa hikoiluttamaan rinnan alueelta ja tulee hikinäppyjä.
- laturi2
Voi olla verenpurkaumia.. Esim seksin jäljeen löysin rinnoistani samantapaisia ei varmaan kauheen vaarallisia
- BLOOD IS LIFE
Jos ne sisältää verta voi olla veriluomia
- jeahchill
chill
Itsellänikin on muutama pistemäinen verenpukauma.
Googleta sanalla ´´petekia´´.- fffgh
Voi olla hikinäppyjä tai hiki-ihottumaakin. Nämä eivät tarkoita sitä, ettei peseytyisi tai huolehtisi hygieniasta, vaan sitä, että iho on herkkä hikoamiselle. Minulla hiki-ihottumaa tuli säärisuojien alle puolen tunnin kevyienkin treenien jälkeen. Ei sitäsen enempää siihen herkistymiseen tarvita. Minulla se meni ohi itsestään, mutta jos ei muuta niin käy vaikka terveydenhoitajalla tai lääkärillä näyttämässä.
Tai kenties olet saamassa karvankasvua alueelle, jolloin karvatupen kehittyminen ja karvan ulostulo ärsyttää ihoa. - Anonyymi
Onko sulla jo löhteny ne? Tiedän lähetit ton ajat sitten mutta saitko selville että mitä oli?
- Anonyymi
En tiedä itsekkään ,minulla on niitä myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014